Je weet dat we thuis 0-3 verloren hebben hé?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef S0nic het volgende:
Zeg dan gewoon dat je vol voor de competitie gaat FrankMet je ik wil ver komen in Europa gelul.
Idem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, schade beperken en zondag 3 punten, ik teken ervoor
Who cares? Dafuq man wie geeft er nou niet om een afgang? tf....quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Who cares, gewoon kampioenschap binnen halen en de beker winnen
Dit dus...Gvd zeg wordt weer pure aids vanavond.quote:
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstanderquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Who cares? Dafuq man wie geeft er nou niet om een afgang? tf....
Dat had ik bij die thuiswedstrijd ook, in het eerste kwartier al verwerktquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstander
Wat een tyfus onzin, sorry hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstander
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad ja, onbegrijpelijke insteek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?
Eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?
Met een middenveld met Klaassen - Poulsen - De Jong ga je nooit die aansluiting halen natuurlijk. Moeten we nog even voor wachten tot de toptalenten zoals Kishna doorbreken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk het maakt de afgang er niet minder om maar het is thuis al verlorenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee niet lopen bagatelliseren. Pure schande en daar mag je imo best wakker van liggen. Het blijft met alle respect F-garnituur.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk het maakt de afgang er niet minder om maar het is thuis al verloren
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee niet lopen bagatelliseren. Pure schande en daar mag je imo best wakker van liggen. Het blijft met alle respect F-garnituur.
Kan alle kanten op in de penalshootoutquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben genoodzaakt mijn voorspelling van 0-6 bij te stellen naar 0-3. Ben benieuwd naar de verlenging.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.
Neemt niet weg dat eruit gaan tegen wederom een caféploeg een schande is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.
Ik heb geen enkel andere ploeg zo goed zien voetballen in de Arena als Salzburg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat eruit gaan tegen wederom een caféploeg een schande is.
Triest van Ajax inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel andere ploeg zo goed zien voetballen in de Arena als Salzburg.
En heel goed van Salzburg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Triest van Ajax inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |