Negen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat FC twente ook alweer achter?
Ja, want Kuipers zal daar idd rekening mee houden na al het gejank op arbitrage, zo zijn scheidsrechters, die gaan prima met kritiek om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Feyenoord heeft afgelopen weekend een stukje extra ruimte gecreëerd om spelers, scheidsrechters en spullen kapot te stampen. Benieuwd waar dat gaat eindigen. Ik zou voor de zekerheid m'n been terugtrekken.
2 onterechte pingels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want Kuipers zal daar idd rekening mee houden na al het gejank op arbitrage, zo zijn scheidsrechters, die gaan prima met kritiek om.
Ik reken op 2 pingels voor Ajax en een niet afgekeurde buitenspelgoal van Bojan,
En kishna die pelle een elleboog op zijn neus (en deze breekt) geeft waarna pelle gek wordt en van het veld wordt gestuurdquote:
Tenzij een modje zojuist alles heeft weggeveegd is hier geen Feyenoorder te bekennen hoor, ja ik nu.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo lieve Rotterdamse vriendjes, jullie vergeten het misschien maar wij hebben vanavond nog een wedstrijdje voor de boeg. Kunnen jullie morgen terug komen? Dan zetten we jullie graag weer op jullie plaats. Toedels.
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:23 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tenzij een modje zojuist alles heeft weggeveegd is hier geen Feyenoorder te bekennen hoor, ja ik nu.
Tukker is het. En is dat Paul?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.
Nee dat is er een die zich door J. Munsterman heeft laten inpalmen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.
Begreep het net in jullie topic. Tukkersquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:25 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nee dat is er een die zich door J. Munsterman heeft laten inpalmen.
Pure jaloezie dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand nog nieuws gehoord van mensen in Salzburg? Wat heb ik met ze te doen...saaie tering stad is het
Oostenrijkse chickies manquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eigenlijk welMaar dan nog...het enige wat je daar kan doen is keihard zuipen.
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eigenlijk welMaar dan nog...het enige wat je daar kan doen is keihard zuipen.
Ja overdag...maar na de match één grauwe boel. Meer dan zuipen en shit doe je daar niet inderdaad. Godverdomme, ik had er willen zijnquote:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
We gaan daar gewoon met 1-4 winnen!
WOP WOP WOPquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Heeeeuuuuj witte Chinees altijd negatieeeeeefquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
waarom nou weer uitgaan van een tegendoelpunt, doe eens niet zo negatief man!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
We gaan daar gewoon met 1-4 winnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |