abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 12:40:01 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137156765
Bedankt voor het stelen van de TT.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137156781
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Moet iets in de OP wijzigen.
pi_137156799
Basis is sterk genoeg voor kampioenschap, bank is vrijwel allemaal middenmoot materiaal of minder.
En het scorend vermogen buiten Pelle is te laag.

Niet voor niets dat Goossens een vreemde statistiek met zich meedraagt. :{
pi_137156807
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef J.Pistone het volgende:
Basis is sterk genoeg voor kampioenschap, bank is vrijwel allemaal middenmoot materiaal of minder.
En het scorend vermogen buiten Pelle is te laag.

Niet voor niets dat Goossens een vreemde statistiek met zich meedraagt. :{
Immers en Boetius hebben ondertussen toch ook wel aardige cijfers?
pi_137156845
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Rechtsbuiten ;( en de andere middenvelders :{
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:45:28 #7
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137156905
quote:
Graziano Pellè staat sinds zondag in het middelpunt van de belangstelling. De Italiaanse spits ging na de wedstrijd tegen FC Twente door het lint en schopte om zich heen bij het verlaten van het veld en het betreden van de catacomben. De aanklager betaald voetbal besloot Pellè een boete op te leggen en een voorwaardelijke schorsing. Pellè vindt het jammer dat alle aandacht nu naar hem gaat.

De topscorer van Feyenoord geeft in Voetbal International aan dat alles zich nu op hem richt, terwijl de aandacht eigenlijk naar Serdar Gözübüyük zou moeten uitgaan. De scheidsrechter van zondag, die voor komend weekend geen wedstrijd heeft toegewezen gekregen van de bond, is in de ogen van Pellè degene om wie het draait in het hele verhaal. “De scheidsrechter die ons besteelt, komt overal mee weg.”

Pellè vreest dat Gözübüyüks beslissing Feyenoord wel eens problemen kan opleveren aan het einde van de rit. “Je kunt mijn woede overdreven vinden, alleen: stel dat we aan het eind van het seizoen de voorronde van de Champions League missen op twee punten, wat gaat de KNVB dan doen?”, vraagt de aanvaller zich hardop af in het weekblad. Tv-icoon en oud-voetballer René van der Gijp bespreekt Pellè ook in zijn column.

Hij zegt dat de Italiaan zichzelf is gaan overschatten en dat dat allemaal de schuld van Feyenoord is. “Die hebben het zover laten komen. Pellè had natuurlijk allang ergens anders moeten spelen. Ze hadden eerder hun winst moeten pakken op een speler die boven zichzelf is uitgestegen”, vindt Van der Gijp.
Even een vraagje: schamen jullie je voor zulke opmerkingen van Pellè?
pi_137156917
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Immers had minimaal. +5 extra moeten zijn en Boetiüs doet het buiten Pelle als enige ook gewoon prima. Maar de rest is gewoon echt te weinig. Vilhena, Clasie voornamelijk.

Sinds dat Ajax niet meer de topscoorder levert (Huntelaar/Suarez) zijn ze volgens mij al 3 jaar op rij kampioen. Daar scoort vrijwel iedereen, dat maakt je team sterk.
pi_137156933
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:

[..]

:N

Die Gijp. _O-
pi_137156960
quote:

[..]

Nee.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137156994
quote:

[..]

Ik kan me er niet druk maken. Al die heisa. Kan iedereen zich niet gewoon bezighouden met wat er op het veld plaatsvindt?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 12:49:00 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137157000
quote:

[..]

Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.
4045
onlogisch
pi_137157024
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Immers had minimaal. +5 extra moeten zijn en Boetiüs doet het buiten Pelle als enige ook gewoon prima. Maar de rest is gewoon echt te weinig. Vilhena, Clasie voornamelijk.

Sinds dat Ajax niet meer de topscoorder levert (Huntelaar/Suarez) zijn ze volgens mij al 3 jaar op rij kampioen. Daar scoort vrijwel iedereen, dat maakt je team sterk.
Van dit argument word ik wel een beetje ziek. :r
Die man speelt al sinds december oid bijna wekelijks een dijk van een wedstrijd. Boëtius en Pelle missen ook kansen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 12:50:14 ]
pi_137157066
quote:

[..]

Hij zegt hier toch verder niks verkeerds? Beetje huilie, maar dat zijn we wel gewend.
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:51:02 #15
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137157075
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.
Euhm, waarom je meteen over dat 'achterbakse 020' begint is mij een raadsel. En als recht voor zijn raap betekent dat je onzin moet verkondigen is hij dat inderdaad :)
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 12:51:10 #16
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137157078
Pelle moet nu wel stoppen met zeiken, maar wat Gijp zegt slaat ook nergens op. :')
pi_137157094
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Van dit argument word ik wel een beetje ziek. :r
Die man speelt al sinds december oid bijna wekelijks een dijk van een wedstrijd.
Speelt idd prima, maar zijn afronding is nog net zo slecht als toen hij hier kwam.

En daarbij: ADO uit kapitale fout bij de goal (de 2-0?) En zondag door een gebrek aan balgevoel een onnodige corner (2-2).
pi_137157116
quote:

[..]

Fucking boeiend.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:52:11 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137157118
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij zegt hier toch verder niks verkeerds? Beetje huilie, maar dat zijn we wel gewend.
Mwah, het enige wat die scheidsrechter verkeerd deed was die penalty niet geven na een paar minuten vind ik. Dat je niet in de spiegel kijkt en beseft dat je een 0-2 voorsprong hebt weggegeven begrijp ik niet helemaal.
pi_137157133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Pelle moet nu wel stoppen met zeiken, maar wat Gijp zegt slaat ook nergens op. :')
Nee maar dat komt vooral omdat hijzelf eigenlijk het tegenovergestelde van Pelle is.
Zijn beredenering van dit alles is misschien nog wel het kromst van allemaal.
pi_137157136
quote:
Dit is gewoon dezelfde uitspraak als vlak na de wedstrijd, volgens mij.
pi_137157148
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Speelt idd prima, maar zijn afronding is nog net zo slecht als toen hij hier kwam.

En daarbij: ADO uit kapitale fout bij de goal (de 2-0?) En zondag door een gebrek aan balgevoel een onnodige corner (2-2).
Ja, laten we weer alles wat Immers goed doet bagatelliserenen alles wat hij fout doet benadrukken. Dat is zo vorig seizoen, kap er mee aub.
pi_137157150
Al die haters _O_

Ik geniet ervan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137157162
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Maar had je nog een leuke TT in gedachte dan?
pi_137157180
Vind het overigens niet verkeerd om de scheidsrechter, wie het ook moge zijn, eens onder de loep te nemen. Commentaar geven mag schijnbaar niet, terwijl er meer dan eens verkeerde beslissingen genomen worden bij wedstrijden binnen Nederland.

Neem aan dat die gasten ook gewoon geëvalueerd worden? Niet goed genoeg is wieberen, wat helaas betekent dat het halve scheidsrechterskorps ander werk kan gaan zoeken.
Elite
Tegen TTIP
pi_137157206
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:53 schreef Muto het volgende:
Al die haters _O_

Ik geniet ervan.
Dat valt te merken in het FB-topic :D
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 12:55:14 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137157209
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:52 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Nee maar dat komt vooral omdat hijzelf eigenlijk het tegenovergestelde van Pelle is.
Zijn beredenering van dit alles is misschien nog wel het kromst van allemaal.
Inderdaad. Het is Feyenoord's schuld dat Pelle zich zelf overschat, ofzo :')
pi_137157233
Sowieso ''boven je niveau spelen'' is onzin, vind ik.
pi_137157246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Kinderachtig, hè?
Elite
Tegen TTIP
pi_137157250
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, laten we weer alles wat Immers goed doet bagatelliserenen alles wat hij fout doet benadrukken. Dat is zo vorig seizoen, kap er mee aub.
Ik ben verre van een Immers hater hoor, heb juist wel een zwak voor hem en hij heeft idd de afgelopen tijd prima gespeeld. Maar toch is dat ook een speler waardoor je uiteindelijk net geen top bent. Maar als hij uit het elftal gehaald zou worden, zou bijv. een Vilhena ook moeten wijken omdat anders Clasie veel te veel alleen moet opknappen. Lekker laten staan maar uiteindelijk zal er op 10 toch echt een betere moeten komen, hopelijk een pareltje uit de jeugd, Slabbekoorn ?
pi_137157252
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Trollen is niet hetzelfde als haters. De echte trollers zijn nu weg, de users die hier nu nog posten zijn gewoon te dom.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137157254
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
Vind het overigens niet verkeerd om de scheidsrechter, wie het ook moge zijn, eens onder de loep te nemen. Commentaar geven mag schijnbaar niet, terwijl er meer dan eens verkeerde beslissingen genomen worden bij wedstrijden binnen Nederland.

Neem aan dat die gasten ook gewoon geëvalueerd worden? Niet goed genoeg is wieberen, wat helaas betekent dat het halve scheidsrechterskorps ander werk kan gaan zoeken.
9/10 die nu Juplier League fluiten zullen niet veel beter zijn.
pi_137157319
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Ik ben verre van een Immers hater hoor, heb juist wel een zwak voor hem en hij heeft idd de afgelopen tijd prima gespeeld. Maar toch is dat ook een speler waardoor je uiteindelijk net geen top bent. Maar als hij uit het elftal gehaald zou worden, zou bijv. een Vilhena ook moeten wijken omdat anders Clasie veel te veel alleen moet opknappen. Lekker laten staan maar uiteindelijk zal er op 10 toch echt een betere moeten komen, hopelijk een pareltje uit de jeugd, Slabbekoorn ?
Zonder Immers hadden we dit seizoen lager gestaan denk ik.

Dat ik dit nog eens zou zeggen. :D
pi_137157321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is Feyenoord's schuld dat Pelle zich zelf overschat, ofzo :')
Hij riep bij Vi ook nog dat dit allemaal geacteerd was en heel nep.
Hij heeft zelf gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen in zo'n situaties, hij zou zelf na zoiets zijn schouders hebben opgehaald en bij wijze van spreken lachend van het veld zijn gegaan omdat het het allemaal toch niet boeit. En Pelle is daar het tegenovergestelde van en laat zijn temperament dan even gaan, iets wat Gijp niet kent.
pi_137157337
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Kinderachtig, hè?
Dat is heel deze kwestie. Je een slechte verliezer tonen is nooit goed.

Direct na de wedstrijd nog vol adrenaline snapte ik nog wel, het is niet sterk maar begrijpelijk. Er dagen later nog steeds zo hard over klagen begint toch wel pijnlijk te worden.

Al begrijp ik ook heus dat journalisten de spelers/betrokkenen zelf blijven opzoeken.
pi_137157340
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Happel het volgende:

Meest kwalijke is dat ze zo openlijk worden verdedigt. Het is sneu dat de KNVB een persbericht naar buiten brengt om even te vertellen dat ene Van Egmond vindt dat de scheidsrechter het goed heeft gedaan. Dat het ECHT geen hinderen was (iets wat de beelden juist niet uitwijzen) en vervolgens geen woord zeggen over de twee pingels + rode kaart.

Vervolgens ook nog een persbericht uitbrengen dat Gozobuyuk met umlauts niet gepasseerd is voor aankomend weekend, maar gewoon vrij heeft gekregen vanwege het drukke schema. Ach ja, dan kun je zo'n organisatie niet serieus nemen.
pi_137157464
quote:
Ronald Koeman zou in de wedstrijd tegen Ajax weer kunnen beschikken over Bruno Martins Indi, maar of de trainer van Feyenoord gebruik gaat maken van de verdediger, is nog de vraag. Martins Indi heeft zijn schorsing van drie duels uitgezeten.

"Bruno heeft maandag met de beloften meegespeeld, dat is goed voor zijn ritme. Maar daarna is het helemaal nog niet zeker dat hij automatisch zijn basisplaats terugkrijgt", vertelde Koeman in de nieuwe editie van Voetbal International.

De oefenmeester liet weten dat hij nog na moet denken over zijn basiselftal. De kans is daarbij aanwezig dat Terence Kongolo opnieuw een basisplaats krijgt. "Voor mij telt maar één ding: dat we tegen Ajax met het beste elftal gaan spelen", aldus Koeman.
Kongolo centraal, BMI links?
pi_137157664
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:04 schreef H.FR het volgende:

BMI links?
Alsjeblieft niet zeg.
pi_137157680
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kongolo centraal, BMI links?
Ik heb liever Kongolo links, lijkt me ook wat sneller om mee op te komen.
Deed dat afgelopen zondag ook geweldig waar uiteindelijk ook de 0-2 uit viel. Heb ik BMi vrijwel nooit zien doen.
pi_137157697
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nu snel je hol weer in :r
pi_137157711
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Ik heb liever Kongolo links, lijkt me ook wat sneller om mee op te komen.
Deed dat afgelopen zondag ook geweldig waar uiteindelijk ook de 0-2 uit viel. Heb ik BMi vrijwel nooit zien doen.
Ah, Kongolo links dus. En dan Mathijsen of BMI centraal?
pi_137157727
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zonder Immers hadden we dit seizoen lager gestaan denk ik.

Dat ik dit nog eens zou zeggen. :D
Natuurlijk altijd lastig aan te tonen, maar hij heeft zeer zeker een groot aandeel gehad in het verdedigende werk ik denk nog wel meer dan een Vilhena. Ik dacht op het begin dat VIlhena een echte Davids was, als een pitbull overal op en tussen maar dat zie ik juist steeds minder bij hem.
pi_137157766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ah, Kongolo links dus. En dan Mathijsen of BMI centraal?
BMI, Mathijssen heeft nog best aardige periodes gehad maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Ook weer na die goal zondag de schuld proberen te verschuiven.. :N Een echte vedette schuift dat niet af naar de jonkies.
pi_137157773
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Natuurlijk altijd lastig aan te tonen, maar hij heeft zeer zeker een groot aandeel gehad in het verdedigende werk ik denk nog wel meer dan een Vilhena. Ik dacht op het begin dat VIlhena een echte Davids was, als een pitbull overal op en tussen maar dat zie ik juist steeds minder bij hem.
Dacht je dat? :o
Vilhena vergeet juist vaak zijn verdedigende taak. Laatste 2/3 wedstrijden doet hij het wel weer wat beter wat dat betreft.
pi_137157784
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

BMI, Mathijssen heeft nog best aardige periodes gehad maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Ook weer na die goal zondag de schuld proberen te verschuiven.. :N Een echte vedette schuift dat niet af naar de jonkies.
Wat zei hij dan? Want hij was hem inderdaad helemaal kwijt :')
pi_137157798
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vilhena vergeet juist vaak zijn verdedigende taak. Laatste 2/3 wedstrijden doet hij het wel weer wat beter wat dat betreft.
Zeker bij zijn debuut destijds bij Twente uit, eigenlijk heeft hij nog maar zelden het niveau gehaald van zijn debuutwedstrijd. :{
pi_137157812
quote:

[..]

Hij volgens heeft mij ook gewoon nog niet in de inhoud om dat vol te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 13:19:14 ]
pi_137157817
quote:

[..]

Wat zei hij dan? Want hij was hem inderdaad helemaal kwijt :')
Wat hij zei weet ik niet maar hij was in ieder geval op andere (Mulder en/of De Vrij) aan het schelden.
pi_137157837
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Wat hij zei weet ik niet maar hij was in ieder geval op andere (mulder en/of De Vrij) aan het schelden.
Ahh, dat ja. Dat vond ik ook een beetje apart. Al mag die bal er in de korte hoek eigenlijk niet in.
pi_137157932
quote:
Vier reuzen, elk een Goliath – De Kuip, ONS huis!

Aan de ene kant je bloed dat kookt vanwege datgene wat recentelijk plaats vond en aan de andere kant de opbouwende spanning voor datgene wat komen gaat. Nog nooit zo veel adrenaline in me lijf gehad als deze dagen.

De KNVB, een organisatie die pretendeert professioneel te zijn, maar in zoveel facetten uitblinkt als regelrechte amateurs. Paraderen met het woord RESPECT, wat direct wordt gedegradeerd tot een inhoudsloze kreet, daar men in Zeist alleen maar graag ontvangt zonder terug te geven met de heer Gözübüyük voorop. Hij was het die zich heel zielig liet kennen door met zijn armband te zwaaien waar het woord respect op stond. En dat is dan de toekomst van het scheidsrechterskorps.

Hij houdt zich in ieder geval aan het gezegde goed voorbeeld doet volgen, aangezien hij de zoveelste scheidsrechter is die dit seizoen publiekelijk door het ijs zakt en daarmee Feyenoord puntverlies aannaaide. Nijhuis bij NAC uit ligt eveneens nog vers in het geheugen, maar wat te denken van Kuipers in de heenwedstrijd van de Klassieker die een gigantische schwalbe beloonde met een strafschop tegen en daarmee bepalend was voor het verdere verloop van de wedstrijd. De week ervoor liet Liesveld zich zien in een aantal dubieuze momenten tijdens de thuiswedstrijd tegen…hey FC Twente. De eerste gele kaart van De Vrij plus de eerste penalty tegen (en rood) deed de nodige wenkbrauwen fronsen.

Nu hoor ik menigeen zeggen dat Feyenoord beter naar zichzelf kan kijken. In een aantal gevallen dit seizoen zeker waar, maar moet niet een drogreden gaan worden om elk falen van een scheidsrechter goed te praten. Want juist door de bepalende factor van de scheidsrechter in de bovengenoemde wedstrijden kan Feyenoord een uitglijder in andere wedstrijden zich eigenlijk niet eens meer permitteren om in de race te blijven. Kuipers, wederom de arbiter in De Klassieker, heeft in ieder geval nog iets goed te maken richting Feyenoord.

Maar laten we vooral kijken naar datgene waar wij al decennia lang om geroemd worden. De Kuip en Het Legioen. Voor iedereen zijn of haar tweede huis, een plek die je koste wat het kost verdedigd en bovenal de plek waar je tegenstanders met huid en haar op vreet. De Kuip en Het Legioen zorgen er voor dat er bijzondere krachten los komen. Een kolkende Kuip die schudt op haar grondvesten laat elke tegenstander met knikkende knietjes het veld betreden.

Laten we de adrenaline, de spanning in combinatie met het onrecht wat Feyenoord is aangedaan vormen tot EEN enorme orkaan van geluid en agressie wat doorwerkt op het veld. Een ieder moet a.s. maandag op het werk verschijnen zonder ook maar een woord te kunnen uitbrengen maar met een gelukzalige grijns op het gezicht die boekdelen spreekt.

Vier reuzen, elke een Goliath…De Kuip ONS huis. Feyenoord thuis GEKKENHUIS!

= Achter het doel =
pi_137158082
quote:
Gijp heeft zelf een klap van de molen gehad!!
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:42:00 #52
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_137158511
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:28 schreef Luni het volgende:
Gijp heeft zelf een klap van de molen gehad!!
Vergis ik mij of is Van der Gijp wel erg vaak anti-Feyenoord?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_137158593
quote:
5s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef kasper het volgende:

[..]

Nee die is over vrijwel alles negatief wat eredivisieclubs betreft. Je kunt veel van hem zeggen maar objectief is hij in mijn ogen wel.
pi_137158688
quote:

[..]

En de volgende...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_137158767
quote:

[..]

Volgens mij is hij anti alles.

Hij overdrijft ook vaak. Die foutjes hier in de eredivisie bijvoorbeeld, die zie je ook gewoon in Engeland hoor. Het gaat alleen een stuk sneller allemaal.
pi_137159186
quote:

[..]

Iedereen met verstand van voetbal zal kritisch zijn op dit Feyenoord. In principe hebben ze dit seizoen door eigen falen lang niet het maximale uit de ploeg gehaald. Veel wedstrijden zijn dom en onnodig verloren en eerst werd steeds als excuus gebruikt dat het ligt aan gebrek aan kwaliteit (geld). Terwijl de Feyenoordselectie nagenoeg in tact is gebleven.

Het ergste is het bijkomstige detail dat Feyenoorders nu ineens de arbitrage de schuld gaan geven, de KNVB, de media en allerlei andere kulargumenten gebruiken om zo te verbloemen dat het eigenlijk 99% aan Feyenoord zelf ligt. Zelfs Ronald Koeman doet er aan mee. Het is een beetje van: "De reden dat wij geen kampioen worden ligt aan verscheidene factoren, maar niet aan ons"

De selectie van Feyenoord heeft genoeg kwaliteit om te winnen van ADO, RKC, NEC, NAC, Heracles en nog meer van die flutclubjes waar Feyenoord zinloos veel punten tegen heeft verloren.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137159222
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Iedereen met verstand van voetbal zal kritisch zijn op dit Feyenoord. In principe hebben ze dit seizoen door eigen falen lang niet het maximale uit de ploeg gehaald. Veel wedstrijden zijn dom en onnodig verloren en steeds wordt als excuus gebruikt dat het ligt aan gebrek aan kwaliteit (geld). Terwijl de Feyenoordselectie nagenoeg in tact is gebleven.

Het ergste is het bijkomstige detail dat Feyenoorders nu ineens de arbitrage de schuld gaan geven, de KNVB, de media en allerlei andere kulargumenten gebruiken om zo te verbloemen dat het eigenlijk 99% aan Feyenoord zelf ligt. Zelfs Ronald Koeman doet er aan mee. Het is een beetje van: "De reden dat wij geen kampioen worden ligt aan verscheidene factoren, maar niet aan ons"

De selectie van Feyenoord heeft genoeg kwaliteit om te winnen van ADO, RKC, NEC, NAC, Heracles en nog meer van die flutclubjes waar Feyenoord zinloos veel punten tegen heeft verloren.
Goed verhaal weer.
Bedankt.
pi_137159245
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Goed verhaal weer.
Bedankt.
Ja goede verhalen komen vaak niet van de subjectieve emotionele Feyenoorders. Het zou leuk zijn als er meer mensen hier waren zoals Caland die nog enigszins realistisch over de eigen club kunnen praten.
pi_137159267
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja goede verhalen komen vaak niet van de subjectieve emotionele Feyenoorders. Het zou leuk zijn als er meer mensen hier waren zoals Caland die nog enigszins realistisch over de eigen club kunnen praten.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 14:04:12 #60
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137159296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja goede verhalen komen vaak niet van de subjectieve emotionele Feyenoorders. Het zou leuk zijn als er meer mensen hier waren zoals Caland die nog enigszins realistisch over de eigen ploeg kunnen praten.
Je haalt allerlei dingen door elkaar. :') Tegen de kleine clubs heeft iedereen geroepen dat het door het falen van Feyenoord kwam.
pi_137159303
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Spreek voor je zelf, als het je niet boeit, reageer dan niet, misschien vinden anderen het wel interessant
pi_137159329
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Spreek voor je zelf, als het je niet boeit, reageer dan niet, misschien vinden het andere wel interessant
Nope.
pi_137159533
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nope.
Jawel
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:29:51 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137160246
Alsof Gijp nooit iets kapot heeft geslagen. Derksen verwoorde het goed dat gebeurde vroeger ook maar toen stonden er geen 40-45 camera's opgericht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_137160276
quote:

[..]

Iedereen met verstand van voetbal zal kritisch zijn op dit Feyenoord. In principe hebben ze dit seizoen door eigen falen lang niet het maximale uit de ploeg gehaald. Veel wedstrijden zijn dom en onnodig verloren en eerst werd steeds als excuus gebruikt dat het ligt aan gebrek aan kwaliteit (geld). Terwijl de Feyenoordselectie nagenoeg in tact is gebleven.

Dat Feyenoord geen kampioen wordt ligt puur aan aan het geklootviool van de spelers inderdaad. Wel kunnen we door dit soort grappen straks bijvoorbeeld CL voetbal net mislopen, of EL voetbal als ze zelf nog meer gaan klootviolen.
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:31:18 #66
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137160299
Lekker bezig. Afkeur wordt al gecensureerd, lekkere mentaliteit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137160312
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alsof Gijp nooit iets kapot heeft geslagen. Derksen verwoorde het goed dat gebeurde vroeger ook maar toen stonden er geen 40-45 camera's opgericht.
Klopt. En Gijp maakte het nooit zo uit of ze wonnen of verloren.
Misschien moeten ze wat aan dergelijk gedrag doen, maar dan moet je dat vóór een seizoen duidelijk communiceren.
pi_137160353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het gebeurt nog steeds regelmatig, al wordt er dan geen ophef over gemaakt omdat het dan om een speler gaat van pak 'em beet NEC ofzo. Lekker laten gaan joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 26 februari 2014 @ 14:33:28 #69
35723 crew  GGMM
pi_137160380
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Lekker bezig. Afkeur wordt al gecensureerd, lekkere mentaliteit.
Nee, spelers breuken toewensen wordt meestal verwijderd. :) Probeer je mening gewoon eens als een volwassen persoon te verwoorden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137160451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat Feyenoord geen kampioen wordt ligt puur aan aan het geklootviool van de spelers inderdaad. Wel kunnen we door dit soort grappen straks bijvoorbeeld CL voetbal net mislopen, of EL voetbal als ze zelf nog meer gaan klootviolen.
Kleine clubs zijn moeilijker te bespelen. En zeker als je zelf een tegenstander niet kan doden door bijv. een derde goal te maken.
We zijn puur afhankelijk van de elf in het veld dus aan de bank heb je ook niets.
pi_137160467
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Het gebeurt nog steeds regelmatig, al wordt er dan geen ophef over gemaakt omdat het dan om een speler gaat van pak 'em beet NEC ofzo. Lekker laten gaan joh.
De eredivisie wordt ook gevolgd en nadrukkelijk bekeken door (jonge) kinderen. Je geeft als profvoetballer niet echt een goed voorbeeld als je zo je boosheid uit. Straks gaan alle 10-jarige jochies dug-outs kapot schoppen als ze een keer (onterecht) verliezen.
pi_137160497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kleine clubs zijn moeilijker te bespelen. En zeker als je zelf een tegenstander niet kan doden door bijv. een derde goal te maken.
We zijn puur afhankelijk van de elf in het veld dus aan de bank heb je ook niets.
Ja, geklootviool dus.
pi_137160519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, geklootviool dus.
Jup. ;(
pi_137160585
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]

De eredivisie wordt ook gevolgd en nadrukkelijk bekeken door (jonge) kinderen. Je geeft als profvoetballer niet echt een goed voorbeeld als je zo je boosheid uit. Straks gaan alle 10-jarige jochies dug-outs kapot schoppen als ze een keer (onterecht) verliezen.
Goed argument man. Nog niet eerder gelezen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137160641
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Goed argument man. Nog niet eerder gelezen. :')
Geeft niet, soms mis je wel eens een paar posts :)
pi_137160672
quote:

[..]

Not this shit again.
pi_137160797
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind wel dat dit onwenselijk gedrag is, maar het gebeurt inderdaad regelmatig en aangezien er nooit iets aan wordt gedaan is het terecht dat dat nu ook zo is.
An sich zouden ze spelers voor agressie wel mogen bestraffen van mij. Als voorbeeldfunctie vind ik dat je je woede tot een bepaalde mate onder controle moet kunnen houden.
Commentaar leveren mag wel iets of iemand verrot schoppen mag niet :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:52:29 #78
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137161131
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, spelers breuken toewensen wordt meestal verwijderd. :) Probeer je mening gewoon eens als een volwassen persoon te verwoorden.
Je zou haast denken dat je clubvoorkeur je modgedrag beïnvloedt, gelukkig gebeurt dat niet. Oh wacht... _O-

Toewensen is een fundamenteel ander thema dan gunnen. Ik hoop dat(....)indien/als hij(......). Een reactie die gebouwd is op die 2 pijlers is per defintie niet bedropen in toewensing.

Maar je hebt gelijk hoor. Doorgaans staat het hier vol met genuanceerde en goed onderbouwde reacties, de mijne stak weer boven dat lekker gemiddelde maaiveld uit :')

Maar genoeg gepost in dit 010 topic, de ballen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:55:26 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137161236
Je bent gewoon raar wie zeht er nou dat hij hoopt dat een speler alles breekt. Dat wens je toch niemand toe onsportief gedrag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Forum Admin woensdag 26 februari 2014 @ 15:31:25 #80
35723 crew  GGMM
pi_137162464
Verwijder dan alles.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137162504
Denk wel dat er bij Gijp wat oud zeer zit omdat hij het niet gered heeft tot Feyenoord 1
pi_137162557
Van Der Gijp heeft wel humor maar is gewoon een beetje wereldvreemd. Niks aan te doen en gewoon lekker laten gaan.
pi_137162571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:32 schreef Luni het volgende:
Denk wel dat er bij Gijp wat oud zeer zit omdat hij het niet gered heeft tot Feyenoord 1
Gijp is gewoon anti-Eredivisie
pi_137162585
quote:

[..]

Ja, want al die scheidsrechters die wekelijks in elkaar geslagen worden komt ook omdat dat regelmatig in de Eredivisie gebeurd.
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:41:40 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137162825
quote:

[..]

Lekker interessant. Als er één volkje zelfkritisch is, dan zijn het wel Rotterdammers. Dat hoef jij niet te onderwijzen.
2000 light years from home
pi_137162951
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
Verwijder dan alles.
Stond niks verkeerds, buiten die mongool die plezier schept uit de dood van iemand.
Elite
Tegen TTIP
pi_137163043
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Stond niks verkeerds, buiten die mongool die plezier schept uit de dood van iemand.
Het leven is hard.
  Forum Admin woensdag 26 februari 2014 @ 15:48:49 #88
35723 crew  GGMM
pi_137163083
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh ja, want dat is een stuk erger dan plezier scheppen uit de pijn van iemand :D
Maar reacties hierover mogen in feedback, laten het hier over Feyenoord houden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137163125
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:48 schreef GGMM het volgende:

laten het hier over Feyenoord houden.
Welke uitslag voorspel jij voor de klassieker?
pi_137163185
quote:

[..]

Oh ja, want dat is een stuk erger dan plezier scheppen uit de pijn van iemand :D

Ja, zie al die fail filmpjes op internet. ;)
  Forum Admin woensdag 26 februari 2014 @ 15:52:45 #91
35723 crew  GGMM
pi_137163233
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:50 schreef Vasion het volgende:

[..]

Welke uitslag voorspel jij voor de klassieker?
Wordt spannend, wedstrijd opzicht dit dat, maar denk dat Ajax 1-2 wint. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137163234
quote:

[..]

Daar haal jij je plezier vaker uit dan je denkt.
Elite
Tegen TTIP
pi_137163262
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wordt spannend, wedstrijd opzicht dit dat, maar denk dat Ajax 1-2 wint. :)
En dan Pelle boem in de kruising en 2-2. :P
pi_137163322
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:53 schreef Vasion het volgende:

[..]

En dan Pelle boem in de kruising en 2-2. :P
Wat dan weer gevierd wordt als een kampioenschap.
In Southern Sun
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:55:41 #95
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137163334
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar haal jij je plezier vaker uit dan je denkt.
Ik voorspel en verwacht 4-1 Feyenoord. En ik hoop op een 0-2 Ajax.
pi_137163370
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Lekker man.

[ Bericht % gewijzigd door GGMM op 26-02-2014 16:00:45 ]
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:02:50 #97
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137163586
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit was lachwekkend idd
pi_137163588
pi_137163609
Maar goed, in de Kuip durven we te jagen en kunnen het ajax daardoor moeilijk maken.
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:03:49 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137163617
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik voorspel en verwacht 4-1 Feyenoord. En ik hoop op een 0-2 Ajax.
We gaan het zien, hè. Het kan alle kanten op. De bal is rond.
Elite
Tegen TTIP
  Forum Admin woensdag 26 februari 2014 @ 16:03:50 #101
35723 crew  GGMM
pi_137163619
quote:
Ben jij die Paul-89 ofzo? :o
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137163641
quote:
Zelfs in de Kuip sloopt hij de boel :D
Blij zijn dat je thuis gelijk speelt :') :D
pi_137163652
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ben jij die Paul-89 ofzo? :o
Yessur
  Forum Admin woensdag 26 februari 2014 @ 16:05:55 #104
35723 crew  GGMM
pi_137163687
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:04 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Yessur
Welkom terug.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137163722
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Welkom terug.
Thanks.
Kom weer eens sfeer proeven na bijna 2(?) jaar afwezigheid. ;)
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:08:22 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137163757
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:06 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Thanks.
Kom weer eens sfeer proeven na bijna 2(?) jaar afwezigheid. ;)
Het is er niet veel beter op geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137163836
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is er niet veel beter op geworden.
Zonde, nog altijd alleen maar rellen met brugklassers hier ?
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:12:26 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137163897
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Zonde, nog altijd alleen maar rellen met brugklassers hier ?
Jup. Al ben ik bang voor GGMM en Shreyas dat zij geen brugklassers meer zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:14:02 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137163943
Het is schoolvakantie hè
Elite
Tegen TTIP
pi_137163980
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef Happel het volgende:
Het is schoolvakantie hè
Volgende week pas.
In Southern Sun
pi_137164005
Ik ben tegenwoordig trouwens capo van vakkie H.
pi_137164026
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef J.Pistone het volgende:
capo ja?
trommetlje mee, shirtje uit
pi_137164092
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

capo ja?
trommetlje mee, shirtje uit
Zekers, megafoontje, dit dat. En in een solo corteo het vak op uiteraard.
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:19:19 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137164120
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:18 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Zekers, megafoontje, dit dat. En in een solo corteo het vak op uiteraard.
Even stoppen onder de tunnel zodat het nog heel wat lijkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137164242
Wel jammer dat er tegenwoordig geen uitfans meer in G zitten. Nu is dat met die suicidale hagenezen wel wat veiliger maar over het algemeen was er dan wel wat meer te beleven.
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:25:25 #116
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137164319
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:23 schreef J.Pistone het volgende:
Wel jammer dat er tegenwoordig geen uitfans meer in G zitten. Nu is dat met die suicidale hagenezen wel wat veiliger maar over het algemeen was er dan wel wat meer te beleven.
Die lawinepijlen toen :')
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:27:14 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137164381

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137164421
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Die lawinepijlen toen :')
pi_137164452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Geniaal
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:34:45 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137164624
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
_O_ _O-
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_137165141
Feyenoord Rotterdam
pi_137165237
quote:
was ook wel heel knap :Y

2-2 tegen het grote ajax
pi_137165271
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef Tyron het volgende:

[..]

was ook wel heel knap :Y

2-2 tegen het grote ajax
Kap nou eens gewoon. Post normaal of blijf weg.
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 17:25:21 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137166116
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Nu snel je hol weer in :r
En jij je wagon :W
4045
onlogisch
pi_137166537
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En jij je wagon :W
Ik zit zondag in die badkuip van jullie op en neer te springen wanneer we winnen! :W
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 17:37:47 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137166557
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:37 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Ik zit zondag in die badkuip van jullie op en neer te springen wanneer we winnen!
Veilig vanuit je skybox zeker :')
4045
onlogisch
pi_137166565
Neusjes worden een beetje nerveus. :)
pi_137166569
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Veilig vanuit je skybox zeker :')
Tussen het doorgesnoven publiek kerel
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 17:38:45 #129
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137166575
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Welk vak? :)
4045
onlogisch
pi_137166586
quote:

[..]

Lef als je dan inderdaad durft te juichen. :Y
BFF met GGMM
pi_137166589
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Welk vak? :)
Dat durft hij niet te zeggen 8-)
pi_137166591

Kwam deze in de archieven nog tegen. Je gaat ze meteen missen de jongens. ;(
Die stoeltjes in de Kuip zijn trouwens echt onverwoestbaar, nog nooit een afgebroken gezien. :)
pi_137166596
quote:

[..]

Oh, en dat kan nog steeds in de skyboxen zijn... :+
BFF met GGMM
pi_137166647
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Lef als je dan inderdaad durft te juichen. :Y
Want? wie gaat mij wat doen :')
pi_137166658
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]

Die stoeltjes in de Kuip zijn trouwens echt onverwoestbaar, nog nooit een afgebroken gezien. :)
Je vraagt om een hele serie filmpjes van joden die de baas zijn in de Rotterdam enzo, maar ik zal je sparen ;).
In Southern Sun
pi_137166664
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat durft hij niet te zeggen 8-)
Is dit een keuken?
pi_137166667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Want? wie gaat mij wat doen :')
Ligt eraan welk vak je zit :)
pi_137166669
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Want, wie gaat mij wat doen :')
Oh sorry, ik wist dat ik met een internetheld te doen had...
BFF met GGMM
pi_137166678
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je vraagt om een hele serie filmpjes van joden die de baas zijn in de Rotterdam enzo, maar ik zal je sparen ;).
Mag je posten, maar niet hier. ;)
BFF met GGMM
pi_137166683
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Is dit een keuken?
Ga je nou stoer doen :')
pi_137166687
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Is dit een keuken?
En nu weer normaal ontopic aub.
BFF met GGMM
pi_137166733
Ik kan niet wachten.
pi_137166780
Er is kans dat ik zondag in de kuip zit maar dat weet ik vrijdag pas.
pi_137166786
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist dat ik met een internetheld te doen had...
Twee jaar geleden met een vriend(woonachtig in Rotterdam, maar heeft niets met Feyenoord) een wedstrijd bezocht.Vooraf verhalen dat wanneer je vroegtijdig zou vertrekken dat je dan de "harde kern"achter je aan zou krijgen :') Niets van gemerkt( misschien ook omdat mijn vriend een grote neger is, dan hoor je ze niet meer , stelletje doorgesnoven mongolen in het publiek niet te geloven :D
pi_137167074
quote:
7s.gif [b]Op woensdag 26 februari 2014 17:52 schreef onlogisch
[..]

Maar welk vak zit je dan zondag? :)
Zal hoe dan ook wel wennen worden na vak 818 :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137167108
Kappen nu. Maak jullie internetdates maar via DM/PM.
BFF met GGMM
pi_137167140
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Er zit nog een groepje van 51.000 gemixed om je heen.
Zelfs mijn e-penis is klein.

[ Bericht 12% gewijzigd door DonRaja op 26-02-2014 17:56:46 (Ik had gewaarschuwd...) ]
pi_137167174
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Er is kans dat ik zondag in de kuip zit maar dat weet ik vrijdag pas.
Ik zit sta er gewoon altijd 8-)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 17:58:34 ]
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 17:58:00 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137167214
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik zit sta er gewoon altijd 8-)
4045
onlogisch
pi_137167219
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik zit er gewoon altijd 8-)
Ik heb geen seizoenskaart maar kan vaak op die van iemand anders omdat die een eigen bedrijf heeft en niet altijd kan. En waarschijnlijk ook aanstaande zondag niet ook al is het de wedstrijd van het jaar. Ik vind het niet erg :D Ben al zeker 6 of 7 keer geweest dit jaar.
pi_137167224
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

oeps :@
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 17:58:41 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137167242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:57 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Schattig, denken dat mensen jou serieus nemen wat betreft voetbal
Kom hier verder praten dan. Laten we het hier OT houden :)
4045
onlogisch
pi_137167253
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:57 schreef iketurnerjr het volgende:

[..]

Schattig, denken dat mensen jou serieus nemen wat betreft voetbal
Uhuh :Y
pi_137167323
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Van mij mag je, maar dan wel hier.
pi_137167527
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:01 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Van mij mag je, maar dan wel hier.
Ik klikte per ongeluk op de link, gadverdamme, kun je niet even waarschuwen van tevoren?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_137167591
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik klikte per ongeluk op de link, gadverdamme, kun je niet even waarschuwen van tevoren?
Pardon.
pi_137167649
quote:
12s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:10 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Pardon.
020 topic :)
pi_137167675
Heeft er iemand een beetje zicht op wat we aan doorstroming vanuit de jeugd kunnen verwachten voor komend seizoen ?

Dit jaar valt in mijn ogen een klein beetje tegen, nu misschien Kongolo die echt op de deur klopt maar voor de rest ? Een Van Beek heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen en Sleegers heeft amper/niet gespeeld.
pi_137167779
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]

Paul met z'n gifjes _O_
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137167843
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef eight het volgende:

[..]

Paul met z'n gifjes _O_
*)
pi_137168052
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:13 schreef J.Pistone het volgende:
Heeft er iemand een beetje zicht op wat we aan doorstroming vanuit de jeugd kunnen verwachten voor komend seizoen ?

Dit jaar valt in mijn ogen een klein beetje tegen, nu misschien Kongolo die echt op de deur klopt maar voor de rest ? Een Van Beek heeft mij nog niet echt kunnen overtuigen en Sleegers heeft amper/niet gespeeld.
Ik vind dat Van Beek het eigenlijk prima deed. Jeugd heeft wel een aantal talentjes, maar de vraag is en blijft altijd wie daadwerkelijk aan de verwachtingen kan voldoen. Het zijn niet altijd de grootste toptalenten die het uiteindelijk wel redden.
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:31:00 #162
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137168162
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef J.Pistone het volgende:
Paul _O_
pi_137168225
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:26 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik vind dat Van Beek het eigenlijk prima deed. Jeugd heeft wel een aantal talentjes, maar de vraag is en blijft altijd wie daadwerkelijk aan de verwachtingen kan voldoen. Het zijn niet altijd de grootste toptalenten die het uiteindelijk wel redden.
Slabbekoorn moet een van de pareltjes zijn als ik het allemaal goed hoor, maar volgens mij is die amper 16 ofzo ? En die Rodney Kongolo maar die is volgens mij meer bezig met een overstap richting Engeland ?
pi_137168228
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:31 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Paul _O_
Dekatria :W
  woensdag 26 februari 2014 @ 19:01:45 #165
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137169096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:33 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Slabbekoorn moet een van de pareltjes zijn als ik het allemaal goed hoor, maar volgens mij is die amper 16 ofzo ? En die Rodney Kongolo maar die is volgens mij meer bezig met een overstap richting Engeland ?
Volgens mij blijft Kongolo gewoon.
pi_137169119
Uitslagelijst is weer goed zo *)
pi_137169143
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:01 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Volgens mij blijft Kongolo gewoon.
Het laatste wat ik heb gelezen daarover :

http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-bij-feyenoord.html
  woensdag 26 februari 2014 @ 19:05:26 #168
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137169236
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Het laatste wat ik heb gelezen daarover :

http://www.fr12.nl/nieuws(...)t-bij-feyenoord.html
Je hoort telkens tegenstrijdige berichten. En die berichten lees ik al een jaar lang. Als hij weg had gewild dan was hij toch allang weg geweest?
pi_137169349
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Je hoort telkens tegenstrijdige berichten. En die berichten lees ik al een jaar lang. Als hij weg had gewild dan was hij toch allang weg geweest?
Ook waar, maar als hij echt wilt blijven had hij ook allang getekend ?
  woensdag 26 februari 2014 @ 19:11:12 #170
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137169472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Ook waar, maar als hij echt wilt blijven had hij ook allang getekend ?
Hij is 16 en er staat mij iets van bij dat spelers pas op hun 17de maximaal een 3 jarig contract mogen tekenen hier in Nederland???
pi_137170045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef Vasion het volgende:
Neusjes worden een beetje nerveus. :)
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137171761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Hij is 16 en er staat mij iets van bij dat spelers pas op hun 17de maximaal een 3 jarig contract mogen tekenen hier in Nederland???
Zoiets is het idd.
Misschien dat Kongolo ook nog even wacht totdat bekend is welke trainer we krijgen...
Onder advocaat gaat niemand doorschuiven...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137172616
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef eight het volgende:

[..]

Zoiets is het idd.
Misschien dat Kongolo ook nog even wacht totdat bekend is welke trainer we krijgen...
Onder advocaat gaat niemand doorschuiven...
Als Advocaat ook gewoon geen pieken tot zijn beschikking heeft en er vertrekken de nodige spelers dan zal ie wel moeten...
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:48:31 #174
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137174433

Like a boss :7
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:53:23 #175
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_137178147
quote:
8s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Volgende week pas.
Hier vorige week al..
pi_137178275
Waar doen jullie normaal gesproken jullie pmds ?
  woensdag 26 februari 2014 @ 22:10:17 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137179263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef J.Pistone het volgende:
Mike's. Zo nu en dan cosy's corner.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137179442
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Mike's. Zo nu en dan cosy's corner.
Ok, laatst ook eens bij Mikes geweest, niks mis mee. Normaal pmds in de trein.
pi_137179607
pre match drinking session?
pi_137179728
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:15 schreef exile79 het volgende:
pre match drinking session?
Jup.
pi_137179826
Ah nice. Schuimspaan.
  woensdag 26 februari 2014 @ 22:38:24 #182
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137180726
Varkenoord, maar daar ben ik een beetje klaar mee. Veel te druk en moet veel te lang op bier wachten. Zondag wordt dat ook weer een hel vrees ik.
Elite
Tegen TTIP
pi_137180858
Ik doe het meestal in de trein, toch 2 uur de tijd. :')
pi_137180915
In de trein. Soms als we een trein eerder hebben nog ff langs Varkenoord.
Feyenoord Rotterdam
pi_137180962
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:41 schreef J.Pistone het volgende:
Ik doe het meestal in de trein, toch 2 uur de tijd. :')
Wij ook. Alleen zijn we daar maar mee gestopt omdat maandag. Trein én cafe is toch weer net teveel. :P
  woensdag 26 februari 2014 @ 22:44:06 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137180983
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:43 schreef exile79 het volgende:

[..]

Wij ook. Alleen zijn we daar maar mee gestopt omdat maandag. Trein én cafe is toch weer net teveel. :P
Ouwe lul
Elite
Tegen TTIP
pi_137181027
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Ouwe lul
Jup. Gaat vanzelf hoor.
pi_137181040
DHZ
  woensdag 26 februari 2014 @ 23:00:34 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137181721
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:38 schreef Happel het volgende:
Varkenoord, maar daar ben ik een beetje klaar mee. Veel te druk en moet veel te lang op bier wachten. Zondag wordt dat ook weer een hel vrees ik.
Is al heel lang zo. Daarom ga ik er ook niet meer heen. En ik ben net niet pauper genoeg om het zelf mee te nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137181947
Ik kom tijdens de treinreis voorbij het psv en nac stadion, er zijn zondagen dat dat voor awkward momenten zorgt. ;)
pi_137182246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:04 schreef J.Pistone het volgende:
Ik kom tijdens de treinreis voorbij het psv en nac stadion, er zijn zondagen dat dat voor awkward momenten zorgt. ;)
Vorige seizoen, laatste wedstrijd met de trein omgeleid via schiphol...dat was ook niet fijn. Trein vol joden. Sjaatje maar onder de jas gehouden. Gelukkig viel het niemand op dat we geen ster hadden.
pi_137182284
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:38 schreef Happel het volgende:
je moet mij bier laten halen, ik lul en flirt me naar voren :')
pi_137182351
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef exile79 het volgende:

[..]

Jup. Gaat vanzelf hoor.
nergens last van :P
  woensdag 26 februari 2014 @ 23:12:07 #194
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137182358
Pre match train drinking session. Beetje zingen, beetje kutten. Mooi man.
  woensdag 26 februari 2014 @ 23:12:51 #195
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137182392
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:09 schreef exile79 het volgende:

[..]

Vorige seizoen, laatste wedstrijd met de trein omgeleid via schiphol...dat was ook niet fijn. Trein vol joden. Sjaatje maar onder de jas gehouden. Gelukkig viel het niemand op dat we geen ster hadden.
Mietje.
pi_137182398
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nergens last van :P
Komt nog wel. Vooral na de dertig. ;)
pi_137182412
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef PIETR het volgende:

[..]

Mietje.
Ja klopt.
pi_137182426
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef exile79 het volgende:

[..]

Komt nog wel. Vooral na de dertig. ;)
ik ben 30+

:D
pi_137182475
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik ben 30+

Crap. Doe ik dan wat verkeerd? Ik voel met na elke wedstrijd op maandag zelfs boven de veertig.
pi_137182583
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:14 schreef exile79 het volgende:

[..]

Crap. Doe ik dan wat verkeerd? Ik voel met na elke wedstrijd op maandag zelfs boven de veertig.
geen idee. Ik lig wel op tijd op bed, maar maandag altijd werken.

Behalve aanstaande maandag :@
  woensdag 26 februari 2014 @ 23:17:12 #201
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137182591
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ja klopt.
Heb je niet moeten kotsen door dat walgelijke accent? Jaren geleden een busvakantie gedaan naar Spanje. Zat voor de helft vol met Joden :'( :'( Langste 20 uur van mn leven.
  woensdag 26 februari 2014 @ 23:31:26 #202
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137183300
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
je moet mij bier laten halen, ik lul en flirt me naar voren :')
Ah, een vrijwilligster w/
pi_137183657
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

geen idee. Ik lig wel op tijd op bed, maar maandag altijd werken.

Behalve aanstaande maandag :@
Me too, vakantie!
pi_137184237
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:31 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ah, een vrijwilligster w/
Ow ja hoor, ik haal wel :D samen met de chick van.Hmf :9
pi_137184601
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:40 schreef exile79 het volgende:

[..]

Me too, vakantie!
lekker! Ik moet maar 3 dagen werken volgende week :P

Mooie afsluiter, Groningen uit. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 07:08:55 #206
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137188380
quote:
'Adriaanse nu topkandidaat al wilde Van Geel liever Bosz'

Geschreven op 2014-02-27 om 06:30:01 | Bekeken: 1663 | Reacties: 10 | Foto: Pro Shots |

Louis van Gaal heeft Feyenoord laten weten geen interesse te hebben in een trainersrol bij de Rotterdammers. De volgende naam op het lijstje is Co Adriaanse, maar technisch directeur Martin van Geel wilde eigenlijk liever Vitesse-trainer Peter Bosz binnenhengelen. Dat schrijft het Algemeen Dagblad vandaag.

Een eventuele komst van Peter Bosz stuit echter op veel verzet. Om de oud-technisch directeur in de Kuip los te kunnen weken bij Vitesse moet een afkoopsom betaalt worden. Investeerders zijn daar niet bereid toe, aangezien zij de puinhoop die Bosz in zijn eerdere functie achterliet nog aan het opruimen zijn. Ook Feyenoord-iconen als Pierre van Hooijdonk en Willem van Hanegem lieten eerder al weten het niet te zien in Bosz.

Daarmee komt Co Adriaanse dus bovenaan het lijstje van kandidaten die de vertrekkende coach Ronald Koeman kunnen opvolgen. De ervaren oefenmeester wil dolgraag sportief revanche nemen na zijn echec bij FC Twente. Op het 'reservelijstje' staat ook nog de naam van Fred Rutten.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_137188638
Fijn, een dronkelap.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_137188789
Niet Bosz :'(
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:20:31 #209
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137188804
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:18 schreef Vasion het volgende:
Niet Bosz :'(
Geen Adriaanse, geen Bosz, geen Rutten.
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 08:22:45 #210
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137188826
Van Geel kickt op grote namen blijkbaar :{
pi_137188844
quote:
13s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Geen Adriaanse, geen Bosz, geen Rutten.
Geen E.Koeman, geen vMarwijk :'(
  donderdag 27 februari 2014 @ 08:28:42 #212
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137188874
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:25 schreef Vasion het volgende:

[..]

Geen E.Koeman, geen vMarwijk :'(
Blijft over: buitenlandse trainer of Van Gastel.
pi_137189120
quote:
Een eventuele komst van Peter Bosz stuit echter op veel verzet. Om de oud-technisch directeur in de Kuip los te kunnen weken bij Vitesse moet een afkoopsom betaalt worden. Investeerders zijn daar niet bereid toe, aangezien zij de puinhoop die Bosz in zijn eerdere functie achterliet nog aan het opruimen zijn. Ook Feyenoord-iconen als Pierre van Hooijdonk en Willem van Hanegem lieten eerder al weten het niet te zien in Bosz.
Eindelijk, het werd tijd dat iemand anders het eens uitsprak.
Wakker worden van Geel, de tyfus met Bosz.

Maar ja, de tyfus met Adriaanse, van Gaal, van Basten, Rutten etc.
Er is op dit moment gewoon geen fatsoenlijke kandidaat.
Ook E. Koeman is met een reden ontslagen.

Hou gewoon van Gastel en Gio, investeer het geld. ^O^
pi_137189314
Adriaanse als coach. Ken je meteen de jeugdopleiding sluiten.
pi_137189337
Echt een totaal gebrek aan visie die Van Geel. Kan die niet gelijk optyfen?
Elite
Tegen TTIP
pi_137189351
Adriaanse, dat zou genot zijn.
pi_137189371
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Blijft over: buitenlandse trainer of Van Gastel.
Zou je zeggen ja.. Maar welke buitenlandse trainer?
Zou op zich wel mooi zijn voor Gio en van Gastel.
pi_137189405
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou je zeggen ja.. Maar welke buitenlandse trainer?
Zou op zich wel mooi zijn voor Gio en van Gastel.
Koeman zei dat hij ze capabel genoeg vindt.
pi_137189494
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 00:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

lekker! Ik moet maar 3 dagen werken volgende week :P

Mooie afsluiter, Groningen uit. Nog nooit geweest, dus ben benieuwd :P
Voor mij is elke wedstrijd al een uit wedstrijd. Dus ik ga nooit naar uitwedstrijden.
pi_137189539
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:06 schreef Vasion het volgende:

[..]

Koeman zei dat hij ze capabel genoeg vindt.
Klopt.
Maar denk dat het wel mooi is als er nog een wat ervarener trainer bij de staf komt. Het zij als hoofdtrainer, het zij als assistent. Brengt toch weer een nieuwe kijk met zich mee.
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:24:30 #221
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_137189740
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef J.Pistone het volgende:
DHZ
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_137189902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 08:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Eindelijk, het werd tijd dat iemand anders het eens uitsprak.
Wakker worden van Geel, de tyfus met Bosz.

Maar ja, de tyfus met Adriaanse, van Gaal, van Basten, Rutten etc.
Er is op dit moment gewoon geen fatsoenlijke kandidaat.
Ook E. Koeman is met een reden ontslagen.

Hou gewoon van Gastel en Gio, investeer het geld. ^O^
Zegt ook wel genoeg wie het voor het zeggen heeft.
pi_137190297
quote:
"Feyenoord wil een simpele trainer. Een no-nonsense figuur, ongecompliceerd. Eentje die houdt van hard werken, mouwen opstropen en poetsen. Zo'n trainer ben ik niet. Ik ben een Amsterdammer met intellect en diepgang. Echt, ik word nooit trainer van Feyenoord."
Elite
Tegen TTIP
pi_137190361
Ik snap niet dat die roep om v Gastel / Gio zo sterk is. Behalve F de Boer is dat toch eigenlijk flop na flop, oud spelers die hun trainerscarriere starten bij de club waar ze als speler successen hebben behaald?

Nu is zeker van Gastel al wel een stuk meer ervaren dan een Cocu bijvoorbeeld, maar toch zou ik liever iemand zien die als trainer al succesen heeft geboekt met 1e elftallen.
pi_137190381
Meest ideale zou Van Gastel als hoofdtrainer zijn met als assistenten Gio en een ervaren man. Ik denk aan Wim Jansen.
pi_137190481
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef Happel het volgende:
"Feyenoord wil een simpele trainer. Een no-nonsense figuur, ongecompliceerd. Eentje die houdt van hard werken, mouwen opstropen en poetsen. Zo'n trainer ben ik niet. Ik ben een Amsterdammer met intellect en diepgang. Echt, ik word nooit trainer van Feyenoord."
Ik hoop dat hij woord houdt!
pi_137190515
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet dat die roep om v Gastel / Gio zo sterk is. Behalve F de Boer is dat toch eigenlijk flop na flop, oud spelers die hun trainerscarriere starten bij de club waar ze als speler successen hebben behaald?

Nu is zeker van Gastel al wel een stuk meer ervaren dan een Cocu bijvoorbeeld, maar toch zou ik liever iemand zien die als trainer al succesen heeft geboekt met 1e elftallen.
Omdat hij bekend is met de jeugd die hij in moet passen en de clubcultuur kent.

Die succestrainers die genoemd worden, passen totaal niet in de clubcultuur!
pi_137190562
Als we dan toch de clubcultuur overboord gooien met een overbetaalde trainer, (Adriaanse)
geef dan dat geld maar uit aan Rijkaard ofzo.
pi_137190602
En waarom Stevens niet dan ?
pi_137190631
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:56 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom wel?
pi_137190669
Hij past wel bij feyenoord een harde baas , net als Koeman
pi_137190698
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Omdat hij bekend is met de jeugd die hij in moet passen en de clubcultuur kent.

Die succestrainers die genoemd worden, passen totaal niet in de clubcultuur!
Die rol kan hij ook nog uitoefenen als assistent.

En de clubcultuur kennen win je geen wedstrijden mee.
pi_137190730
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie zegt dit ook alweer? :@
pi_137190767
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Een trainer wint ook geen wedstrijden
pi_137190963
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Een trainer wint ook geen wedstrijden
Daarover verschillen we dan van mening :)
pi_137191038
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heb je niet moeten kotsen door dat walgelijke accent? Jaren geleden een busvakantie gedaan naar Spanje. Zat voor de helft vol met Joden :'( :'( Langste 20 uur van mn leven.
Nee dat accent vind ik niet zo'n probleem. Kom zelf niet uit het westen. Dat ze allemaal de hele reis opgefokt en agressief waren omdat er bijna (!) een kakkerlak had ingestapt vond ik een groter probleem.
pi_137191131
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef exile79 het volgende:

[..]

Nee dat accent vind ik niet zo'n probleem. Kom zelf niet uit het westen. Dat ze allemaal de hele reis opgefokt en agressief waren omdat er bijna (!) een kakkerlak had ingestapt vond ik een groter probleem.
Maar je had je sjaal toch bedekt? Hoe wisten ze dat bijna dan? :{
pi_137191213
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:17 schreef Vasion het volgende:

[..]

Maar je had je sjaal toch bedekt? Hoe wisten ze dat bijna dan? :{
Dat was ik niet zelf.
pi_137191934
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

True
quote:
Kan wel helpen de vrede binnen een selectie te bewaren, en dat kan weer helpen wedstrijden te winnen :)
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wie zegt dit ook alweer? :@
Adriaanse
pi_137192557
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:12 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat zit jij hier allemaal voor preken te typen man?
Niemand leest ze ook.
Feyenoord Rotterdam
pi_137192723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Niemand leest ze ook.
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:13 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Omdat andere mensen het doen, mag ik niets zeggen over jouw faalpogingen om te trollen? Veel dommer wordt het niet. _O-
Blijkbaar wel

quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:16 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ok
pi_137193213
Nee, even serieus.

Hoe denken jullie dat F zondag gaat spelen? Durven / kunnen ze de hele wedstrijd vol drukzetten?
pi_137193226
Hoe gaat het eigenlijk met onze Anass bij Bielefeld? Blijkbaar niet geweldig aangezien het doodstil is.

Had echt heel veel van die jongen verwacht, wat een talent. :{
Misschien weer een speler waar het er pas op zijn 22/23e uitkomt ofzo, als Feyenoord hem definitief van de hand heeft gedaan.
pi_137193357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, even serieus.

Hoe denken jullie dat F zondag gaat spelen? Durven / kunnen ze de hele wedstrijd vol drukzetten?
Aanvallend natuurlijk, we spelen thuis.
pi_137193373
quote:
Nee, even serieus.

Ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Feyenoord moet winnen na het gelijkspel bij FC Twente. Dus ik verwacht dat ze furieus zullen starten, meteen druk zetten en Ajax vastzetten. Dan gaat het publiek er ook meteen achter staan. De eerste 15-20 minuten zal Ajax moeten overleven en zich er onder uit voetballen. Vooral geen dom balverlies lijden, waar spelers als Bojan en Duarte een handje van hebben.

Na 20 minuten kan Ajax proberen het initiatief over te nemen en het vertrouwde positiespel te spelen. Het mag duidelijk zijn dat de kansen die je krijgt ook echt benut moeten worden, anders ga je een lastige wedstrijd spelen. Dat geldt natuurlijk ook voor Feyenoord.
pi_137193442
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:39 schreef eight het volgende:

[..]

In het Ajaxtopic dachten ze laatst dat hij eentje van ons was, zo vaak zit hij hier ;(
Ik twijfel eigenlijk ook elke keer. Hoewel het ook gewoon kan dat hij oprecht een 'nette' supporter is.
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef eight het volgende:

[..]

Aanvallend natuurlijk, we spelen thuis.
En dan in het mes lopen?

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Feyenoord moet winnen na het gelijkspel bij FC Twente. Dus ik verwacht dat ze furieus zullen starten, meteen druk zetten en Ajax vastzetten. Dan gaat het publiek er ook meteen achter staan. De eerste 15-20 minuten zal Ajax moeten overleven en zich er onder uit voetballen. Vooral geen dom balverlies lijden, waar spelers als Bojan en Duarte een handje van hebben.

Na 20 minuten kan Ajax proberen het initiatief over te nemen en het vertrouwde positiespel te spelen. Het mag duidelijk zijn dat de kansen die je krijgt ook echt benut moeten worden, anders ga je een lastige wedstrijd spelen. Dat geldt natuurlijk ook voor Feyenoord.
Mja true, ze razen altijd eerst even waarna het schuimbekkende publiek gaat geloven in een goede wedstrijd waarna Ajax het overneemt. Belangrijk is om die fase te overleven en eigenlijk binnen een half uur gewoon snel die 0-1 te maken om daarna gemakkelijk uit te lopen. ( afhankelijk van hoe wij vanavond doorkomen )
pi_137193445
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef J.Pistone het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze Anass bij Bielefeld? Blijkbaar niet geweldig aangezien het doodstil is.

Misschien weer een speler waar het er pas op zijn 22/23e uitkomt ofzo, als Feyenoord hem definitief van de hand heeft gedaan.
Te klein en dikkig. Gaat nooit wat worden op hoger niveau.
Elite
Tegen TTIP
pi_137193489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef J.Pistone het volgende:

Niet best. Speelt nauwelijks. 10 gespeeld waarvan 7 als invaller, 1 goal. Die ploeg staat ook op degradatie momenteel.
pi_137193498
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Te klein en dikkig. Gaat nooit wat worden op hoger niveau.
Net zoals Vilhena, zodra die stopt gaat dat echt een padje worden.
pi_137193508
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik twijfel eigenlijk ook elke keer. Hoewel het ook gewoon kan dat hij oprecht een 'nette' supporter is.

[..]

En dan in het mes lopen?
Dat zal niet zo snel gebeuren. Ajax is vrij traag in de omschakeling en zo veel ruimte als Serero kreeg in de bekerwedstrijd, toen hij 3-1 maakte, zullen we in de Kuip niet krijgen.
Feyenoord daarentegen is veel gevaarlijker in de omschakeling. Ze hebben snelheid voorin dus vooral de backs zullen haarscherp moeten zijn. Ik hoop dat Van Rhijn een beetje een goede dag heeft, want anders zal Boëtius vrij spel hebben.
pi_137193554
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat zal niet zo snel gebeuren. Ajax is vrij traag in de omschakeling en zo veel ruimte als Serero kreeg in de bekerwedstrijd, toen hij 3-1 maakte, zullen we in de Kuip niet krijgen.
Feyenoord daarentegen is veel gevaarlijker in de omschakeling. Ze hebben snelheid voorin dus vooral de backs zullen haarscherp moeten zijn. Ik hoop dat Van Rhijn een beetje een goede dag heeft, want anders zal Boëtius vrij spel hebben.
Van Rhijn is oprecht de laatste wedstrijden weer een stuk beter bezig dus ik verwacht dat eigenlijk weinig van Boetius. Feyenoord gaat gewoon de ballen erin pompen en hopen dat ze goed vallen.
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 11:48:37 #252
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137193596
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Van Rhijn is oprecht de laatste wedstrijden weer een stuk beter bezig dus ik verwacht dat eigenlijk weinig van Boetius. Feyenoord gaat gewoon de ballen erin pompen en hopen dat ze goed vallen.
Je hebt duidelijk Feyenoord niet zien spelen de laatste tijd. :')
pi_137193630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

De ''alle ballen op Pelle'' strategie wordt nauwelijks meer toegepast door Feyenoord.
pi_137193687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:44 schreef kurk_droog het volgende:

En dan in het mes lopen?
Ik heb er wel vertrouwen in. We hebben het thuisvoordeel en zijn uitgeruster, dat moet voldoende zijn.
pi_137193690
Zondag wel, in blinde paniek.
pi_137193705
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef kurk_droog het volgende:
Zondag wel, in blinde paniek.
Je maakt je wel erg druk voor iemand die na de 3-0 zeperd er niks meer om gaf.
pi_137193779
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef eight het volgende:

[..]

Ik heb er wel vertrouwen in. We hebben het thuisvoordeel en zijn uitgeruster, dat moet voldoende zijn.
Dat is zeker ook een voordeel. Ajax heeft maar 2 dagen om zich voor te bereiden op de Klassieker, Feyenoord heeft een hele week.
pi_137193833
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat is zeker ook een voordeel. Ajax heeft maar 2 dagen om zich voor te bereiden op de Klassieker, Feyenoord heeft een hele week.
Feijenoord is het hele seizoen al aan het voorbereiden.

:)
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:01:33 #259
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137194039
God, is het lunchpauze op de basisschool, met al die gasten die hun eigen topic niet kunnen vinden :')?
pi_137194129
quote:
13s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:01 schreef Tomasso het volgende:
God, is het lunchpauze op de basisschool, met al die gasten die hun eigen topic niet kunnen vinden :')?
Wat doe je bijdehand? We praten serieus over de Klassieker en hoe we denken dat Feyenoord van start gaat. Waarom zou een Ajacied de club Feyenoord in relatie tot de Klassieker niet mogen bespreken in dit topic? Het gebeurt nu toch op een normale manier.

Dat je zeikt als er getrolled wordt snap ik, maar nu is dat niet aan de orde.
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:06:28 #261
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137194185
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat doe je bijdehand? We praten serieus over de Klassieker en hoe we denken dat Feyenoord van start gaat. Waarom zou een Ajacied de club Feyenoord in relatie tot de Klassieker niet mogen bespreken in dit topic? Het gebeurt nu toch op een normale manier.

Dat je zeikt als er getrolled wordt snap ik, maar nu is dat niet aan de orde.
De post boven mijn post is inderdaad een hele constructieve bijdrage aan een discussie.
pi_137194211
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bovendien heeft onze selectie heeft gewoon een matige conditie. In de 2e helft gaat het meestal mis terwijl dit juist het sterke punt van Ajax is, dus die EL wedstrijd komt ons goed van pas.
pi_137194261
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De post boven mijn post is inderdaad een hele constructieve bijdrage aan een discussie.
Wat impliceert dat Feyenoord-Ajax de belangrijkste wedstrijd is voor Feyenoord dit seizoen. Met die stelling mag je het oneens zijn, maar dan mensen dat denken ik niet onlogisch. In dat Feyenoord voorspel topic wordt zelfs een andere puntentelling toegewezen aan die wedstrijd, dus zo onzinnig is die opmerking niet.
pi_137194288
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:07 schreef eight het volgende:

[..]

Bovendien heeft onze selectie heeft gewoon een matige conditie. In de 2e helft gaat het meestal mis terwijl dit juist het sterke punt van Ajax is, dus die EL wedstrijd komt ons goed van pas.
Dat klopt, ik verwacht ook een hele moeilijke wedstrijd voor Ajax, we zullen zeker niet makkelijk winnen, zoals sommige Ajacieden voorspellen. Met een gelijkspel in de Kuip zou ik al tevreden zijn.
pi_137194309
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Shreyas het volgende:

Waar slaat dit op?
We stonden 2-1 achter in een situatie alles-of-niets...
pi_137194325
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:07 schreef eight het volgende:

[..]

Conditie is idd niet je van het maar ik heb ook het idee dat het mentaal gewoon zwak is. Bij tegenslag is het meteen god zegene de greep. Hebben we dit seizoen al zoveel keren gezien. Prima beginnen, veruit de betere zijn vertikken om de 2\3-0 te maken en dan bij een gelijkmaker of aansluitingstreffer is het alleen nog maar paniekvoetbal en achteruit lopen.
pi_137194383
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:11 schreef Vasion het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
We stonden 2-1 achter in een situatie alles-of-niets...
Ik bedoel dus dat Ajax normaliter niet goed is in de counter, tenzij de andere club dus alles-of-niets speelt en buitengewoon veel ruimte weggeeft, zoals toen.
pi_137194547
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:15 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik bedoel dus dat Ajax normaliter niet goed is in de counter, tenzij de andere club dus alles-of-niets speelt en buitengewoon veel ruimte weggeeft, zoals toen.
Zelfs toen was het niet goed gecountered van ajax. Serero maakte de verkeerde keus maar Mulder ging er te laat op af.
Maar inderdaad, in een alles-of-niets is het makkelijk om goals te maken.
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 12:25:56 #269
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137194654
Voor het gemak maar even een apart topic gemaakt. Voor een klassieker mag dat wel :+

VBL / [De Klassieker] Feyenoord - Ajax #1
4045
onlogisch
pi_137194783
quote:
Zaterdag zullen de mannen van Koeman een laatste keer trainen in aanloop naar de wedstrijd tegen Ajax van zondag. Wederom zullen de spelers een training afwerken in De Kuip, aanvang 10:30. We roepen een ieder op om massaal naar De Kuip te trekken die ochtend. Zoals voorgaande keren is ook dit keer de Noordzijde open gesteld voor supporters. Voor de oudere supporters en gezinnen zal Vak W1 als gezinsvak dienen. De toegang tot de training is als vanzelfsprekend gratis. Vergeet dus naast je stem ook niet om je kameraden mee te nemen.

Dan over het gebruik van fakkels… We kunnen het volgende aanbieden: Wij hebben de beschikking over een beperkte oplage fakkels die voor een kleine bijdrage verkrijgbaar zullen zijn. De fakkels zijn verkrijgbaar bij Vak U. Het is vanuit Feyenoord niet toegestaan om zelf fakkels (of ander vuurwerk) mee te nemen naar de training, er zal bij de poorten door stewards gefouilleerd worden en zo nodig zullen fakkels in beslag worden genomen. Het meenemen van fakkels is dus op eigen risico. Een prima alternatief is dus om bij ons fakkels te komen halen. Wees d’r snel bij want op = op.

In de voorgaande jaren is aan De Kuip veel schade ontstaan door het gebruik van fakkels. Feyenoord zal zorgen dat er emmers/potten met zand verspreid zullen staan op de tribune. Na het afsteken van je fakkel(s) deze gelieve te deponeren in het zand. Het gooien van fakkels op beton of richting het veld keuren wij ten strengste af en zal nadelig werken op het gebruik van fakkels in de toekomst. Maak dus gebruik van de emmers/potten!

We rekenen op jullie medewerking Zaterdag en op een massale opkomst. Deel dit bericht naar je mede-supporters, zo kom je Zaterdag niet voor onaangename verassingen te staan.
Tot Zaterdag!

10:30, Stadion Feijenoord (De Kuip), Be There!
Dus je mag geen fakkels van Feyenoord meenemen binnen de poorten, maar je mag ze daar wel kopen? :D
pi_137194856

Dit gaat 'm worden. :Y Het is net Lowie, maar dan anders. ^O^

Wij pakken jullie spelers, nemen jullie onze ex-trainers. Deal. ;)
pi_137195110
Elite
Tegen TTIP
pi_137195249
quote:
pi_137195956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:29 schreef Muto het volgende:

[..]

Dus je mag geen fakkels van Feyenoord meenemen binnen de poorten, maar je mag ze daar wel kopen? :D
Nu kunnen ze er winst op maken er voor zorgen dat er alleen kwaliteitsfakkels afgestoken worden en niet die poolse rotzooi.

Natuurlijk gaat dit niet gebeuren :D
pi_137196291
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:56 schreef arjan1112 het volgende:
Stevens McClaren? :Y

pi_137196333
quote:
Nee, even serieus.

Heppie Twente-Feyenoord gezien? Zo dus ongeveer, een uurtje. En dan stort de boel in en staat Immers opeens laatste man.
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:20:34 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137196376
quote:
“Ik heb niemand verwond, ik heb me afgereageerd op materiaal. Uiteraard wil ik dat vergoeden en daarvoor bied ik mijn excuses aan, aan FC Twente en de NOS, maar een schorsing gaat me te ver. Je kunt mijn woede overdreven vinden, alleen: stel dat we aan het eind van het seizoen de voorronde van de Champions League missen op twee punten, wat gaat de KNVB dan doen? Iedereen maakt fouten, ik ook. Normaal zeur ik daar niet over, maar zes cruciale fouten in twee wedstrijden die ons vier punten kosten op weg naar een goede klassering: ik kan daar moeilijk mee leven.”
Je mag vinden over deze kwestie wat je wilt, maar dit geeft tenminste wel aan dat Pelle alles geeft en de juiste mentaliteit heeft. :Y
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137196477
Ik vond het vooral goed dat niet schijnheilig voor de camera zijn spijt gaat betuigen. Zo'n uitbarsting moet kunnen, maar de hijgertjes van de pers kloppen het nogal op, hij handelt toch niet in kinderporno ?
pi_137196560
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je mag vinden over deze kwestie wat je wilt, maar dit geeft tenminste wel aan dat Pelle alles geeft en de juiste mentaliteit heeft. :Y
Exact. En dat Twente-spelers bij het volgende bezoek aan de Kuip het halve stadion in elkaar mogen trappen, 5.000 neerleggen en de volgende wedstrijd weer meedoen.

Ik denk dat Pelle dit in de helige Kuip wel uit zijn hoofd had gelaten. Beetje foto's van Willem van de muur trappen. ;)
pi_137196749
quote:
11s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Exact. En dat Twente-spelers bij het volgende bezoek aan de Kuip het halve stadion in elkaar mogen trappen, 5.000 neerleggen en de volgende wedstrijd weer meedoen.

Ik denk dat Pelle dit in de helige Kuip wel uit zijn hoofd had gelaten. Beetje foto's van Willem van de muur trappen. ;)
Een sponsorwandje van fox en een dingetje van de nos wat schade had, niks meer niks minder. Niet zo janken.
pi_137196757
quote:
11s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Hebben jullie Duitsers nog niet genoeg kapot gemaakt in Rotterdam?
pi_137196843
quote:
9s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Godverdomme nee _O- _O-
pi_137196871
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Een sponsorwandje van fox en een dingetje van de nos wat schade had, niks meer niks minder. Niet zo janken.
Niet eens op in gaan man.
pi_137196874
quote:

[..]

Het waren 2 sponsorwandjes, alleen die tweede viel tegen een lamp aan. Beetje ongelukkig.
pi_137196880
quote:

[..]

pi_137196924
quote:

[..]

Janken? Verheugen. Als ik speler was zou voor de wedstrijd een rondje door de catacomben maken en paar leuke items uitkiezen. De foto van Willem, die heilige gang, beetje spugen hier en daar, vuurwerk mee. Afreageren, stukje emotie: allemaal reuze gezond en bovendien heel mooi om te zien. :Y
pi_137196986
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:35 schreef portie het volgende:

[..]

Het waren 2 sponsorwandjes, alleen die tweede viel tegen een lamp aan. Beetje ongelukkig.
Precies, had hij in de gang tegen de muur getrapt was de ophef niet zo groot geweest. Nu vlogen er wat stukjes in het rond doordat het maar een gammel wandje was wat het natuurlijk 10x zo 'spectaculair' maakt.
pi_137197022
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Janken? Verheugen. Als ik speler was zou voor de wedstrijd een rondje door de catacomben maken en paar leuke items uitkiezen. De foto van Willem, die heilige gang, beetje spugen hier en daar, vuurwerk mee. Afreageren, stukje emotie: allemaal reuze gezond en bovendien heel mooi om te zien. :Y
Ok.
pi_137197110
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:39 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Ok.
Andermans stadion slopen is vanaf afgelopen weekend inderdaad okee volgens de KNVB. Dat schept mogelijkheden.

c_/
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:41:51 #290
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137197133
quote:

[..]

:')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137197136
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Andermans stadion slopen is vanaf afgelopen weekend inderdaad okee volgens de KNVB. Dat schept mogelijkheden.

c_/
Wat is er dan gesloopt aan het stadion ?
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:42:55 #292
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137197179
Negeer die trol gewoon lekker.
pi_137197196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Wat is er dan gesloopt aan het stadion ?
Je hebt de beelden niet gezien? Ga er niet vanuit dat Vak-P het uitvak en wat ze verder tegenkomen heel laat de komende keer in de Kuip. Actie, reactie, dit dat. :Y
pi_137197259
quote:
7s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:42 schreef Tomasso het volgende:
Negeer die trol gewoon lekker.
Dat gaat jou ook lekker af zie ik.
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:44:48 #295
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_137197267
quote:
11s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:43 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Je hebt de beelden niet gezien? Ga er niet vanuit dat Vak-P het uitvak en wat ze verder tegenkomen heel laat de komende keer in de Kuip. Actie, reactie, dit dat. :Y
Vak P :O _O-
Het josti vak van FC Deutschland.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_137197322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:44 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Vak P :O _O-
Het josti vak van FC Deutschland.
Klappen zijn klappen. Dan letten we niet op het IQ. Of word jij liever mishandeld door Einstein dan door Sterretje? :{
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:47:05 #297
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_137197351
quote:
15s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:46 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Klappen zijn klappen. Dan letten we niet op het IQ. Of word jij liever mishandeld door Einstein dan door Sterretje? :{
Ik word door niemand mishandeld.
Maar als ik mocht kiezen liever door Einstein uiteraard.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_137197396
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:47 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Ik word door niemand mishandeld.
Maar als ik mocht kiezen liever door Einstein uiteraard.
Ja, ik ook eigenlijk, nu ik er even over nadenk. Daar leer ik misschien nog iets van. Sterretje is sowieso slecht te verstaan. En hij heeft geen haar waaraan je kunt trekken, Albert wel. :)
pi_137197440
quote:
11s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:43 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Vak P, zijn dat die stoere jongens die spelers mishandelen en vuurwerk in een kindervak gooien?
pi_137197463
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Vak P, zijn dat die stoere jongens die spelers mishandelen en vuurwerk in een kindervak gooien?
Zolang ze geen wandjes kapot trappen vind ik alles prima. :s)
pi_137197481
Slopen die handel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')