Moet iets in de OP wijzigen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het stelen van de TT.
Immers en Boetius hebben ondertussen toch ook wel aardige cijfers?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef J.Pistone het volgende:
Basis is sterk genoeg voor kampioenschap, bank is vrijwel allemaal middenmoot materiaal of minder.
En het scorend vermogen buiten Pelle is te laag.
Niet voor niets dat Goossens een vreemde statistiek met zich meedraagt.
Rechtsbuitenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Immers en Boetius hebben ondertussen toch ook wel aardige cijfers?
Even een vraagje: schamen jullie je voor zulke opmerkingen van Pellè?quote:Graziano Pellè staat sinds zondag in het middelpunt van de belangstelling. De Italiaanse spits ging na de wedstrijd tegen FC Twente door het lint en schopte om zich heen bij het verlaten van het veld en het betreden van de catacomben. De aanklager betaald voetbal besloot Pellè een boete op te leggen en een voorwaardelijke schorsing. Pellè vindt het jammer dat alle aandacht nu naar hem gaat.
De topscorer van Feyenoord geeft in Voetbal International aan dat alles zich nu op hem richt, terwijl de aandacht eigenlijk naar Serdar Gözübüyük zou moeten uitgaan. De scheidsrechter van zondag, die voor komend weekend geen wedstrijd heeft toegewezen gekregen van de bond, is in de ogen van Pellè degene om wie het draait in het hele verhaal. “De scheidsrechter die ons besteelt, komt overal mee weg.”
Pellè vreest dat Gözübüyüks beslissing Feyenoord wel eens problemen kan opleveren aan het einde van de rit. “Je kunt mijn woede overdreven vinden, alleen: stel dat we aan het eind van het seizoen de voorronde van de Champions League missen op twee punten, wat gaat de KNVB dan doen?”, vraagt de aanvaller zich hardop af in het weekblad. Tv-icoon en oud-voetballer René van der Gijp bespreekt Pellè ook in zijn column.
Hij zegt dat de Italiaan zichzelf is gaan overschatten en dat dat allemaal de schuld van Feyenoord is. “Die hebben het zover laten komen. Pellè had natuurlijk allang ergens anders moeten spelen. Ze hadden eerder hun winst moeten pakken op een speler die boven zichzelf is uitgestegen”, vindt Van der Gijp.
Immers had minimaal. +5 extra moeten zijn en Boetiüs doet het buiten Pelle als enige ook gewoon prima. Maar de rest is gewoon echt te weinig. Vilhena, Clasie voornamelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Immers en Boetius hebben ondertussen toch ook wel aardige cijfers?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even een vraagje: schamen jullie je voor zulke opmerkingen van Pellè?
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk maken. Al die heisa. Kan iedereen zich niet gewoon bezighouden met wat er op het veld plaatsvindt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van dit argument word ik wel een beetje ziek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Immers had minimaal. +5 extra moeten zijn en Boetiüs doet het buiten Pelle als enige ook gewoon prima. Maar de rest is gewoon echt te weinig. Vilhena, Clasie voornamelijk.
Sinds dat Ajax niet meer de topscoorder levert (Huntelaar/Suarez) zijn ze volgens mij al 3 jaar op rij kampioen. Daar scoort vrijwel iedereen, dat maakt je team sterk.
Hij zegt hier toch verder niks verkeerds? Beetje huilie, maar dat zijn we wel gewend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm, waarom je meteen over dat 'achterbakse 020' begint is mij een raadsel. En als recht voor zijn raap betekent dat je onzin moet verkondigen is hij dat inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.
Speelt idd prima, maar zijn afronding is nog net zo slecht als toen hij hier kwam.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van dit argument word ik wel een beetje ziek.
Die man speelt al sinds december oid bijna wekelijks een dijk van een wedstrijd.
Fucking boeiend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, het enige wat die scheidsrechter verkeerd deed was die penalty niet geven na een paar minuten vind ik. Dat je niet in de spiegel kijkt en beseft dat je een 0-2 voorsprong hebt weggegeven begrijp ik niet helemaal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij zegt hier toch verder niks verkeerds? Beetje huilie, maar dat zijn we wel gewend.
Nee maar dat komt vooral omdat hijzelf eigenlijk het tegenovergestelde van Pelle is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Pelle moet nu wel stoppen met zeiken, maar wat Gijp zegt slaat ook nergens op.
Dit is gewoon dezelfde uitspraak als vlak na de wedstrijd, volgens mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Ja, laten we weer alles wat Immers goed doet bagatelliserenen alles wat hij fout doet benadrukken. Dat is zo vorig seizoen, kap er mee aub.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Speelt idd prima, maar zijn afronding is nog net zo slecht als toen hij hier kwam.
En daarbij: ADO uit kapitale fout bij de goal (de 2-0?) En zondag door een gebrek aan balgevoel een onnodige corner (2-2).
Maar had je nog een leuke TT in gedachte dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het stelen van de TT.
Inderdaad. Het is Feyenoord's schuld dat Pelle zich zelf overschat, ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:52 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nee maar dat komt vooral omdat hijzelf eigenlijk het tegenovergestelde van Pelle is.
Zijn beredenering van dit alles is misschien nog wel het kromst van allemaal.
Kinderachtig, hè?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat valt te merken in het FB-topic
Ik ben verre van een Immers hater hoor, heb juist wel een zwak voor hem en hij heeft idd de afgelopen tijd prima gespeeld. Maar toch is dat ook een speler waardoor je uiteindelijk net geen top bent. Maar als hij uit het elftal gehaald zou worden, zou bijv. een Vilhena ook moeten wijken omdat anders Clasie veel te veel alleen moet opknappen. Lekker laten staan maar uiteindelijk zal er op 10 toch echt een betere moeten komen, hopelijk een pareltje uit de jeugd, Slabbekoorn ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, laten we weer alles wat Immers goed doet bagatelliserenen alles wat hij fout doet benadrukken. Dat is zo vorig seizoen, kap er mee aub.
Trollen is niet hetzelfde als haters. De echte trollers zijn nu weg, de users die hier nu nog posten zijn gewoon te dom.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat valt te merken in het FB-topic
9/10 die nu Juplier League fluiten zullen niet veel beter zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
Vind het overigens niet verkeerd om de scheidsrechter, wie het ook moge zijn, eens onder de loep te nemen. Commentaar geven mag schijnbaar niet, terwijl er meer dan eens verkeerde beslissingen genomen worden bij wedstrijden binnen Nederland.
Neem aan dat die gasten ook gewoon geëvalueerd worden? Niet goed genoeg is wieberen, wat helaas betekent dat het halve scheidsrechterskorps ander werk kan gaan zoeken.
Zonder Immers hadden we dit seizoen lager gestaan denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik ben verre van een Immers hater hoor, heb juist wel een zwak voor hem en hij heeft idd de afgelopen tijd prima gespeeld. Maar toch is dat ook een speler waardoor je uiteindelijk net geen top bent. Maar als hij uit het elftal gehaald zou worden, zou bijv. een Vilhena ook moeten wijken omdat anders Clasie veel te veel alleen moet opknappen. Lekker laten staan maar uiteindelijk zal er op 10 toch echt een betere moeten komen, hopelijk een pareltje uit de jeugd, Slabbekoorn ?
Hij riep bij Vi ook nog dat dit allemaal geacteerd was en heel nep.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is Feyenoord's schuld dat Pelle zich zelf overschat, ofzo
Dat is heel deze kwestie. Je een slechte verliezer tonen is nooit goed.quote:
Meest kwalijke is dat ze zo openlijk worden verdedigt. Het is sneu dat de KNVB een persbericht naar buiten brengt om even te vertellen dat ene Van Egmond vindt dat de scheidsrechter het goed heeft gedaan. Dat het ECHT geen hinderen was (iets wat de beelden juist niet uitwijzen) en vervolgens geen woord zeggen over de twee pingels + rode kaart.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
Vind het overigens niet verkeerd om de scheidsrechter, wie het ook moge zijn, eens onder de loep te nemen. Commentaar geven mag schijnbaar niet, terwijl er meer dan eens verkeerde beslissingen genomen worden bij wedstrijden binnen Nederland.
Neem aan dat die gasten ook gewoon geëvalueerd worden? Niet goed genoeg is wieberen, wat helaas betekent dat het halve scheidsrechterskorps ander werk kan gaan zoeken.
Kongolo centraal, BMI links?quote:Ronald Koeman zou in de wedstrijd tegen Ajax weer kunnen beschikken over Bruno Martins Indi, maar of de trainer van Feyenoord gebruik gaat maken van de verdediger, is nog de vraag. Martins Indi heeft zijn schorsing van drie duels uitgezeten.
"Bruno heeft maandag met de beloften meegespeeld, dat is goed voor zijn ritme. Maar daarna is het helemaal nog niet zeker dat hij automatisch zijn basisplaats terugkrijgt", vertelde Koeman in de nieuwe editie van Voetbal International.
De oefenmeester liet weten dat hij nog na moet denken over zijn basiselftal. De kans is daarbij aanwezig dat Terence Kongolo opnieuw een basisplaats krijgt. "Voor mij telt maar één ding: dat we tegen Ajax met het beste elftal gaan spelen", aldus Koeman.
Ik heb liever Kongolo links, lijkt me ook wat sneller om mee op te komen.quote:
Nu snel je hol weer inquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.
Ah, Kongolo links dus. En dan Mathijsen of BMI centraal?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:14 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik heb liever Kongolo links, lijkt me ook wat sneller om mee op te komen.
Deed dat afgelopen zondag ook geweldig waar uiteindelijk ook de 0-2 uit viel. Heb ik BMi vrijwel nooit zien doen.
Natuurlijk altijd lastig aan te tonen, maar hij heeft zeer zeker een groot aandeel gehad in het verdedigende werk ik denk nog wel meer dan een Vilhena. Ik dacht op het begin dat VIlhena een echte Davids was, als een pitbull overal op en tussen maar dat zie ik juist steeds minder bij hem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonder Immers hadden we dit seizoen lager gestaan denk ik.
Dat ik dit nog eens zou zeggen.
BMI, Mathijssen heeft nog best aardige periodes gehad maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Ook weer na die goal zondag de schuld proberen te verschuiven..quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, Kongolo links dus. En dan Mathijsen of BMI centraal?
Dacht je dat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd lastig aan te tonen, maar hij heeft zeer zeker een groot aandeel gehad in het verdedigende werk ik denk nog wel meer dan een Vilhena. Ik dacht op het begin dat VIlhena een echte Davids was, als een pitbull overal op en tussen maar dat zie ik juist steeds minder bij hem.
Wat zei hij dan? Want hij was hem inderdaad helemaal kwijtquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
BMI, Mathijssen heeft nog best aardige periodes gehad maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Ook weer na die goal zondag de schuld proberen te verschuiven..Een echte vedette schuift dat niet af naar de jonkies.
Zeker bij zijn debuut destijds bij Twente uit, eigenlijk heeft hij nog maar zelden het niveau gehaald van zijn debuutwedstrijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dacht je dat?
Vilhena vergeet juist vaak zijn verdedigende taak. Laatste 2/3 wedstrijden doet hij het wel weer wat beter wat dat betreft.
Hij volgens heeft mij ook gewoon nog niet in de inhoud om dat vol te houden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dacht je dat?
Vilhena vergeet juist vaak zijn verdedigende taak. Laatste 2/3 wedstrijden doet hij het wel weer wat beter wat dat betreft.
Wat hij zei weet ik niet maar hij was in ieder geval op andere (Mulder en/of De Vrij) aan het schelden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Want hij was hem inderdaad helemaal kwijt
Ahh, dat ja. Dat vond ik ook een beetje apart. Al mag die bal er in de korte hoek eigenlijk niet in.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Wat hij zei weet ik niet maar hij was in ieder geval op andere (mulder en/of De Vrij) aan het schelden.
quote:Vier reuzen, elk een Goliath – De Kuip, ONS huis!
Aan de ene kant je bloed dat kookt vanwege datgene wat recentelijk plaats vond en aan de andere kant de opbouwende spanning voor datgene wat komen gaat. Nog nooit zo veel adrenaline in me lijf gehad als deze dagen.
De KNVB, een organisatie die pretendeert professioneel te zijn, maar in zoveel facetten uitblinkt als regelrechte amateurs. Paraderen met het woord RESPECT, wat direct wordt gedegradeerd tot een inhoudsloze kreet, daar men in Zeist alleen maar graag ontvangt zonder terug te geven met de heer Gözübüyük voorop. Hij was het die zich heel zielig liet kennen door met zijn armband te zwaaien waar het woord respect op stond. En dat is dan de toekomst van het scheidsrechterskorps.
Hij houdt zich in ieder geval aan het gezegde goed voorbeeld doet volgen, aangezien hij de zoveelste scheidsrechter is die dit seizoen publiekelijk door het ijs zakt en daarmee Feyenoord puntverlies aannaaide. Nijhuis bij NAC uit ligt eveneens nog vers in het geheugen, maar wat te denken van Kuipers in de heenwedstrijd van de Klassieker die een gigantische schwalbe beloonde met een strafschop tegen en daarmee bepalend was voor het verdere verloop van de wedstrijd. De week ervoor liet Liesveld zich zien in een aantal dubieuze momenten tijdens de thuiswedstrijd tegen…hey FC Twente. De eerste gele kaart van De Vrij plus de eerste penalty tegen (en rood) deed de nodige wenkbrauwen fronsen.
Nu hoor ik menigeen zeggen dat Feyenoord beter naar zichzelf kan kijken. In een aantal gevallen dit seizoen zeker waar, maar moet niet een drogreden gaan worden om elk falen van een scheidsrechter goed te praten. Want juist door de bepalende factor van de scheidsrechter in de bovengenoemde wedstrijden kan Feyenoord een uitglijder in andere wedstrijden zich eigenlijk niet eens meer permitteren om in de race te blijven. Kuipers, wederom de arbiter in De Klassieker, heeft in ieder geval nog iets goed te maken richting Feyenoord.
Maar laten we vooral kijken naar datgene waar wij al decennia lang om geroemd worden. De Kuip en Het Legioen. Voor iedereen zijn of haar tweede huis, een plek die je koste wat het kost verdedigd en bovenal de plek waar je tegenstanders met huid en haar op vreet. De Kuip en Het Legioen zorgen er voor dat er bijzondere krachten los komen. Een kolkende Kuip die schudt op haar grondvesten laat elke tegenstander met knikkende knietjes het veld betreden.
Laten we de adrenaline, de spanning in combinatie met het onrecht wat Feyenoord is aangedaan vormen tot EEN enorme orkaan van geluid en agressie wat doorwerkt op het veld. Een ieder moet a.s. maandag op het werk verschijnen zonder ook maar een woord te kunnen uitbrengen maar met een gelukzalige grijns op het gezicht die boekdelen spreekt.
Vier reuzen, elke een Goliath…De Kuip ONS huis. Feyenoord thuis GEKKENHUIS!
= Achter het doel =
Gijp heeft zelf een klap van de molen gehad!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Vergis ik mij of is Van der Gijp wel erg vaak anti-Feyenoord?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:28 schreef Luni het volgende:
Gijp heeft zelf een klap van de molen gehad!!
Nee die is over vrijwel alles negatief wat eredivisieclubs betreft. Je kunt veel van hem zeggen maar objectief is hij in mijn ogen wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef kasper het volgende:
[..]
Vergis ik mij of is Van der Gijp wel erg vaak anti-Feyenoord?
En de volgende...quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef kasper het volgende:
[..]
Volgens mij is hij anti alles.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef kasper het volgende:
[..]
Iedereen met verstand van voetbal zal kritisch zijn op dit Feyenoord. In principe hebben ze dit seizoen door eigen falen lang niet het maximale uit de ploeg gehaald. Veel wedstrijden zijn dom en onnodig verloren en eerst werd steeds als excuus gebruikt dat het ligt aan gebrek aan kwaliteit (geld). Terwijl de Feyenoordselectie nagenoeg in tact is gebleven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef kasper het volgende:
[..]
Goed verhaal weer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen met verstand van voetbal zal kritisch zijn op dit Feyenoord. In principe hebben ze dit seizoen door eigen falen lang niet het maximale uit de ploeg gehaald. Veel wedstrijden zijn dom en onnodig verloren en steeds wordt als excuus gebruikt dat het ligt aan gebrek aan kwaliteit (geld). Terwijl de Feyenoordselectie nagenoeg in tact is gebleven.
Het ergste is het bijkomstige detail dat Feyenoorders nu ineens de arbitrage de schuld gaan geven, de KNVB, de media en allerlei andere kulargumenten gebruiken om zo te verbloemen dat het eigenlijk 99% aan Feyenoord zelf ligt. Zelfs Ronald Koeman doet er aan mee. Het is een beetje van: "De reden dat wij geen kampioen worden ligt aan verscheidene factoren, maar niet aan ons"
De selectie van Feyenoord heeft genoeg kwaliteit om te winnen van ADO, RKC, NEC, NAC, Heracles en nog meer van die flutclubjes waar Feyenoord zinloos veel punten tegen heeft verloren.
Ja goede verhalen komen vaak niet van de subjectieve emotionele Feyenoorders. Het zou leuk zijn als er meer mensen hier waren zoals Caland die nog enigszins realistisch over de eigen club kunnen praten.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja goede verhalen komen vaak niet van de subjectieve emotionele Feyenoorders. Het zou leuk zijn als er meer mensen hier waren zoals Caland die nog enigszins realistisch over de eigen club kunnen praten.
quote:
Je haalt allerlei dingen door elkaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja goede verhalen komen vaak niet van de subjectieve emotionele Feyenoorders. Het zou leuk zijn als er meer mensen hier waren zoals Caland die nog enigszins realistisch over de eigen ploeg kunnen praten.
Spreek voor je zelf, als het je niet boeit, reageer dan niet, misschien vinden anderen het wel interessantquote:
Nope.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf, als het je niet boeit, reageer dan niet, misschien vinden het andere wel interessant
Dat Feyenoord geen kampioen wordt ligt puur aan aan het geklootviool van de spelers inderdaad. Wel kunnen we door dit soort grappen straks bijvoorbeeld CL voetbal net mislopen, of EL voetbal als ze zelf nog meer gaan klootviolen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen met verstand van voetbal zal kritisch zijn op dit Feyenoord. In principe hebben ze dit seizoen door eigen falen lang niet het maximale uit de ploeg gehaald. Veel wedstrijden zijn dom en onnodig verloren en eerst werd steeds als excuus gebruikt dat het ligt aan gebrek aan kwaliteit (geld). Terwijl de Feyenoordselectie nagenoeg in tact is gebleven.
Het ergste is het bijkomstige detail dat Feyenoorders nu ineens de arbitrage de schuld gaan geven, de KNVB, de media en allerlei andere kulargumenten gebruiken om zo te verbloemen dat het eigenlijk 99% aan Feyenoord zelf ligt. Zelfs Ronald Koeman doet er aan mee. Het is een beetje van: "De reden dat wij geen kampioen worden ligt aan verscheidene factoren, maar niet aan ons"
De selectie van Feyenoord heeft genoeg kwaliteit om te winnen van ADO, RKC, NEC, NAC, Heracles en nog meer van die flutclubjes waar Feyenoord zinloos veel punten tegen heeft verloren.
Klopt. En Gijp maakte het nooit zo uit of ze wonnen of verloren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alsof Gijp nooit iets kapot heeft geslagen. Derksen verwoorde het goed dat gebeurde vroeger ook maar toen stonden er geen 40-45 camera's opgericht.
Het gebeurt nog steeds regelmatig, al wordt er dan geen ophef over gemaakt omdat het dan om een speler gaat van pak 'em beet NEC ofzo. Lekker laten gaan joh.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alsof Gijp nooit iets kapot heeft geslagen. Derksen verwoorde het goed dat gebeurde vroeger ook maar toen stonden er geen 40-45 camera's opgericht.
Nee, spelers breuken toewensen wordt meestal verwijderd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Lekker bezig. Afkeur wordt al gecensureerd, lekkere mentaliteit.
Kleine clubs zijn moeilijker te bespelen. En zeker als je zelf een tegenstander niet kan doden door bijv. een derde goal te maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat Feyenoord geen kampioen wordt ligt puur aan aan het geklootviool van de spelers inderdaad. Wel kunnen we door dit soort grappen straks bijvoorbeeld CL voetbal net mislopen, of EL voetbal als ze zelf nog meer gaan klootviolen.
De eredivisie wordt ook gevolgd en nadrukkelijk bekeken door (jonge) kinderen. Je geeft als profvoetballer niet echt een goed voorbeeld als je zo je boosheid uit. Straks gaan alle 10-jarige jochies dug-outs kapot schoppen als ze een keer (onterecht) verliezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt nog steeds regelmatig, al wordt er dan geen ophef over gemaakt omdat het dan om een speler gaat van pak 'em beet NEC ofzo. Lekker laten gaan joh.
Ja, geklootviool dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kleine clubs zijn moeilijker te bespelen. En zeker als je zelf een tegenstander niet kan doden door bijv. een derde goal te maken.
We zijn puur afhankelijk van de elf in het veld dus aan de bank heb je ook niets.
Goed argument man. Nog niet eerder gelezen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De eredivisie wordt ook gevolgd en nadrukkelijk bekeken door (jonge) kinderen. Je geeft als profvoetballer niet echt een goed voorbeeld als je zo je boosheid uit. Straks gaan alle 10-jarige jochies dug-outs kapot schoppen als ze een keer (onterecht) verliezen.
Geeft niet, soms mis je wel eens een paar postsquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed argument man. Nog niet eerder gelezen.
Not this shit again.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De eredivisie wordt ook gevolgd en nadrukkelijk bekeken door (jonge) kinderen. Je geeft als profvoetballer niet echt een goed voorbeeld als je zo je boosheid uit. Straks gaan alle 10-jarige jochies dug-outs kapot schoppen als ze een keer (onterecht) verliezen.
Ik vind wel dat dit onwenselijk gedrag is, maar het gebeurt inderdaad regelmatig en aangezien er nooit iets aan wordt gedaan is het terecht dat dat nu ook zo is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt nog steeds regelmatig, al wordt er dan geen ophef over gemaakt omdat het dan om een speler gaat van pak 'em beet NEC ofzo. Lekker laten gaan joh.
Je zou haast denken dat je clubvoorkeur je modgedrag beïnvloedt, gelukkig gebeurt dat niet. Oh wacht...quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, spelers breuken toewensen wordt meestal verwijderd.Probeer je mening gewoon eens als een volwassen persoon te verwoorden.
Gijp is gewoon anti-Eredivisiequote:Op woensdag 26 februari 2014 15:32 schreef Luni het volgende:
Denk wel dat er bij Gijp wat oud zeer zit omdat hij het niet gered heeft tot Feyenoord 1
Ja, want al die scheidsrechters die wekelijks in elkaar geslagen worden komt ook omdat dat regelmatig in de Eredivisie gebeurd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lekker interessant. Als er één volkje zelfkritisch is, dan zijn het wel Rotterdammers. Dat hoef jij niet te onderwijzen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen met verstand van voetbal zal kritisch zijn op dit Feyenoord. In principe hebben ze dit seizoen door eigen falen lang niet het maximale uit de ploeg gehaald. Veel wedstrijden zijn dom en onnodig verloren en eerst werd steeds als excuus gebruikt dat het ligt aan gebrek aan kwaliteit (geld). Terwijl de Feyenoordselectie nagenoeg in tact is gebleven.
Het leven is hard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Stond niks verkeerds, buiten die mongool die plezier schept uit de dood van iemand.
Oh ja, want dat is een stuk erger dan plezier scheppen uit de pijn van iemandquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Stond niks verkeerds, buiten die mongool die plezier schept uit de dood van iemand.
Ja, zie al die fail filmpjes op internet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want dat is een stuk erger dan plezier scheppen uit de pijn van iemand
Wordt spannend, wedstrijd opzicht dit dat, maar denk dat Ajax 1-2 wint.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke uitslag voorspel jij voor de klassieker?
Daar haal jij je plezier vaker uit dan je denkt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want dat is een stuk erger dan plezier scheppen uit de pijn van iemand
En dan Pelle boem in de kruising en 2-2.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt spannend, wedstrijd opzicht dit dat, maar denk dat Ajax 1-2 wint.
Wat dan weer gevierd wordt als een kampioenschap.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan Pelle boem in de kruising en 2-2.
Ik voorspel en verwacht 4-1 Feyenoord. En ik hoop op een 0-2 Ajax.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar haal jij je plezier vaker uit dan je denkt.
Lekker man.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat dan weer gevierd wordt als een kampioenschap.
Dit was lachwekkend iddquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat dan weer gevierd wordt als een kampioenschap.
We gaan het zien, hè. Het kan alle kanten op. De bal is rond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik voorspel en verwacht 4-1 Feyenoord. En ik hoop op een 0-2 Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |