abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 12:40:01 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137156765
Bedankt voor het stelen van de TT.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137156781
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Moet iets in de OP wijzigen.
pi_137156799
Basis is sterk genoeg voor kampioenschap, bank is vrijwel allemaal middenmoot materiaal of minder.
En het scorend vermogen buiten Pelle is te laag.

Niet voor niets dat Goossens een vreemde statistiek met zich meedraagt. :{
pi_137156807
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef J.Pistone het volgende:
Basis is sterk genoeg voor kampioenschap, bank is vrijwel allemaal middenmoot materiaal of minder.
En het scorend vermogen buiten Pelle is te laag.

Niet voor niets dat Goossens een vreemde statistiek met zich meedraagt. :{
Immers en Boetius hebben ondertussen toch ook wel aardige cijfers?
pi_137156845
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Rechtsbuiten ;( en de andere middenvelders :{
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:45:28 #7
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137156905
quote:
Graziano Pellè staat sinds zondag in het middelpunt van de belangstelling. De Italiaanse spits ging na de wedstrijd tegen FC Twente door het lint en schopte om zich heen bij het verlaten van het veld en het betreden van de catacomben. De aanklager betaald voetbal besloot Pellè een boete op te leggen en een voorwaardelijke schorsing. Pellè vindt het jammer dat alle aandacht nu naar hem gaat.

De topscorer van Feyenoord geeft in Voetbal International aan dat alles zich nu op hem richt, terwijl de aandacht eigenlijk naar Serdar Gözübüyük zou moeten uitgaan. De scheidsrechter van zondag, die voor komend weekend geen wedstrijd heeft toegewezen gekregen van de bond, is in de ogen van Pellè degene om wie het draait in het hele verhaal. “De scheidsrechter die ons besteelt, komt overal mee weg.”

Pellè vreest dat Gözübüyüks beslissing Feyenoord wel eens problemen kan opleveren aan het einde van de rit. “Je kunt mijn woede overdreven vinden, alleen: stel dat we aan het eind van het seizoen de voorronde van de Champions League missen op twee punten, wat gaat de KNVB dan doen?”, vraagt de aanvaller zich hardop af in het weekblad. Tv-icoon en oud-voetballer René van der Gijp bespreekt Pellè ook in zijn column.

Hij zegt dat de Italiaan zichzelf is gaan overschatten en dat dat allemaal de schuld van Feyenoord is. “Die hebben het zover laten komen. Pellè had natuurlijk allang ergens anders moeten spelen. Ze hadden eerder hun winst moeten pakken op een speler die boven zichzelf is uitgestegen”, vindt Van der Gijp.
Even een vraagje: schamen jullie je voor zulke opmerkingen van Pellè?
pi_137156917
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Immers had minimaal. +5 extra moeten zijn en Boetiüs doet het buiten Pelle als enige ook gewoon prima. Maar de rest is gewoon echt te weinig. Vilhena, Clasie voornamelijk.

Sinds dat Ajax niet meer de topscoorder levert (Huntelaar/Suarez) zijn ze volgens mij al 3 jaar op rij kampioen. Daar scoort vrijwel iedereen, dat maakt je team sterk.
pi_137156933
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:

[..]

:N

Die Gijp. _O-
pi_137156960
quote:

[..]

Nee.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137156994
quote:

[..]

Ik kan me er niet druk maken. Al die heisa. Kan iedereen zich niet gewoon bezighouden met wat er op het veld plaatsvindt?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 12:49:00 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137157000
quote:

[..]

Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137157024
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Immers had minimaal. +5 extra moeten zijn en Boetiüs doet het buiten Pelle als enige ook gewoon prima. Maar de rest is gewoon echt te weinig. Vilhena, Clasie voornamelijk.

Sinds dat Ajax niet meer de topscoorder levert (Huntelaar/Suarez) zijn ze volgens mij al 3 jaar op rij kampioen. Daar scoort vrijwel iedereen, dat maakt je team sterk.
Van dit argument word ik wel een beetje ziek. :r
Die man speelt al sinds december oid bijna wekelijks een dijk van een wedstrijd. Boëtius en Pelle missen ook kansen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2014 12:50:14 ]
pi_137157066
quote:

[..]

Hij zegt hier toch verder niks verkeerds? Beetje huilie, maar dat zijn we wel gewend.
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:51:02 #15
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137157075
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.
Euhm, waarom je meteen over dat 'achterbakse 020' begint is mij een raadsel. En als recht voor zijn raap betekent dat je onzin moet verkondigen is hij dat inderdaad :)
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 12:51:10 #16
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137157078
Pelle moet nu wel stoppen met zeiken, maar wat Gijp zegt slaat ook nergens op. :')
pi_137157094
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Van dit argument word ik wel een beetje ziek. :r
Die man speelt al sinds december oid bijna wekelijks een dijk van een wedstrijd.
Speelt idd prima, maar zijn afronding is nog net zo slecht als toen hij hier kwam.

En daarbij: ADO uit kapitale fout bij de goal (de 2-0?) En zondag door een gebrek aan balgevoel een onnodige corner (2-2).
pi_137157116
quote:

[..]

Fucking boeiend.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:52:11 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137157118
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij zegt hier toch verder niks verkeerds? Beetje huilie, maar dat zijn we wel gewend.
Mwah, het enige wat die scheidsrechter verkeerd deed was die penalty niet geven na een paar minuten vind ik. Dat je niet in de spiegel kijkt en beseft dat je een 0-2 voorsprong hebt weggegeven begrijp ik niet helemaal.
pi_137157133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Pelle moet nu wel stoppen met zeiken, maar wat Gijp zegt slaat ook nergens op. :')
Nee maar dat komt vooral omdat hijzelf eigenlijk het tegenovergestelde van Pelle is.
Zijn beredenering van dit alles is misschien nog wel het kromst van allemaal.
pi_137157136
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Dit is gewoon dezelfde uitspraak als vlak na de wedstrijd, volgens mij.
pi_137157148
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Speelt idd prima, maar zijn afronding is nog net zo slecht als toen hij hier kwam.

En daarbij: ADO uit kapitale fout bij de goal (de 2-0?) En zondag door een gebrek aan balgevoel een onnodige corner (2-2).
Ja, laten we weer alles wat Immers goed doet bagatelliserenen alles wat hij fout doet benadrukken. Dat is zo vorig seizoen, kap er mee aub.
pi_137157150
Al die haters _O_

Ik geniet ervan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137157162
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Maar had je nog een leuke TT in gedachte dan?
pi_137157180
Vind het overigens niet verkeerd om de scheidsrechter, wie het ook moge zijn, eens onder de loep te nemen. Commentaar geven mag schijnbaar niet, terwijl er meer dan eens verkeerde beslissingen genomen worden bij wedstrijden binnen Nederland.

Neem aan dat die gasten ook gewoon geëvalueerd worden? Niet goed genoeg is wieberen, wat helaas betekent dat het halve scheidsrechterskorps ander werk kan gaan zoeken.
Elite
Tegen TTIP
pi_137157206
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:53 schreef Muto het volgende:
Al die haters _O_

Ik geniet ervan.
Dat valt te merken in het FB-topic :D
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 12:55:14 #27
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137157209
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:52 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Nee maar dat komt vooral omdat hijzelf eigenlijk het tegenovergestelde van Pelle is.
Zijn beredenering van dit alles is misschien nog wel het kromst van allemaal.
Inderdaad. Het is Feyenoord's schuld dat Pelle zich zelf overschat, ofzo :')
pi_137157233
Sowieso ''boven je niveau spelen'' is onzin, vind ik.
pi_137157246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Kinderachtig, hè?
Elite
Tegen TTIP
pi_137157250
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, laten we weer alles wat Immers goed doet bagatelliserenen alles wat hij fout doet benadrukken. Dat is zo vorig seizoen, kap er mee aub.
Ik ben verre van een Immers hater hoor, heb juist wel een zwak voor hem en hij heeft idd de afgelopen tijd prima gespeeld. Maar toch is dat ook een speler waardoor je uiteindelijk net geen top bent. Maar als hij uit het elftal gehaald zou worden, zou bijv. een Vilhena ook moeten wijken omdat anders Clasie veel te veel alleen moet opknappen. Lekker laten staan maar uiteindelijk zal er op 10 toch echt een betere moeten komen, hopelijk een pareltje uit de jeugd, Slabbekoorn ?
pi_137157252
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Trollen is niet hetzelfde als haters. De echte trollers zijn nu weg, de users die hier nu nog posten zijn gewoon te dom.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137157254
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
Vind het overigens niet verkeerd om de scheidsrechter, wie het ook moge zijn, eens onder de loep te nemen. Commentaar geven mag schijnbaar niet, terwijl er meer dan eens verkeerde beslissingen genomen worden bij wedstrijden binnen Nederland.

Neem aan dat die gasten ook gewoon geëvalueerd worden? Niet goed genoeg is wieberen, wat helaas betekent dat het halve scheidsrechterskorps ander werk kan gaan zoeken.
9/10 die nu Juplier League fluiten zullen niet veel beter zijn.
pi_137157319
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Ik ben verre van een Immers hater hoor, heb juist wel een zwak voor hem en hij heeft idd de afgelopen tijd prima gespeeld. Maar toch is dat ook een speler waardoor je uiteindelijk net geen top bent. Maar als hij uit het elftal gehaald zou worden, zou bijv. een Vilhena ook moeten wijken omdat anders Clasie veel te veel alleen moet opknappen. Lekker laten staan maar uiteindelijk zal er op 10 toch echt een betere moeten komen, hopelijk een pareltje uit de jeugd, Slabbekoorn ?
Zonder Immers hadden we dit seizoen lager gestaan denk ik.

Dat ik dit nog eens zou zeggen. :D
pi_137157321
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is Feyenoord's schuld dat Pelle zich zelf overschat, ofzo :')
Hij riep bij Vi ook nog dat dit allemaal geacteerd was en heel nep.
Hij heeft zelf gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen in zo'n situaties, hij zou zelf na zoiets zijn schouders hebben opgehaald en bij wijze van spreken lachend van het veld zijn gegaan omdat het het allemaal toch niet boeit. En Pelle is daar het tegenovergestelde van en laat zijn temperament dan even gaan, iets wat Gijp niet kent.
pi_137157337
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Kinderachtig, hè?
Dat is heel deze kwestie. Je een slechte verliezer tonen is nooit goed.

Direct na de wedstrijd nog vol adrenaline snapte ik nog wel, het is niet sterk maar begrijpelijk. Er dagen later nog steeds zo hard over klagen begint toch wel pijnlijk te worden.

Al begrijp ik ook heus dat journalisten de spelers/betrokkenen zelf blijven opzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')