abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137190481
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef Happel het volgende:
"Feyenoord wil een simpele trainer. Een no-nonsense figuur, ongecompliceerd. Eentje die houdt van hard werken, mouwen opstropen en poetsen. Zo'n trainer ben ik niet. Ik ben een Amsterdammer met intellect en diepgang. Echt, ik word nooit trainer van Feyenoord."
Ik hoop dat hij woord houdt!
pi_137190515
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet dat die roep om v Gastel / Gio zo sterk is. Behalve F de Boer is dat toch eigenlijk flop na flop, oud spelers die hun trainerscarriere starten bij de club waar ze als speler successen hebben behaald?

Nu is zeker van Gastel al wel een stuk meer ervaren dan een Cocu bijvoorbeeld, maar toch zou ik liever iemand zien die als trainer al succesen heeft geboekt met 1e elftallen.
Omdat hij bekend is met de jeugd die hij in moet passen en de clubcultuur kent.

Die succestrainers die genoemd worden, passen totaal niet in de clubcultuur!
pi_137190562
Als we dan toch de clubcultuur overboord gooien met een overbetaalde trainer, (Adriaanse)
geef dan dat geld maar uit aan Rijkaard ofzo.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_137190602
En waarom Stevens niet dan ?
pi_137190631
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:56 schreef arjan1112 het volgende:
En waarom Stevens niet dan ?
Waarom wel?
pi_137190669
Hij past wel bij feyenoord een harde baas , net als Koeman
pi_137190698
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Omdat hij bekend is met de jeugd die hij in moet passen en de clubcultuur kent.

Die succestrainers die genoemd worden, passen totaal niet in de clubcultuur!
Die rol kan hij ook nog uitoefenen als assistent.

En de clubcultuur kennen win je geen wedstrijden mee.
pi_137190730
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie zegt dit ook alweer? :@
pi_137190767
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Een trainer wint ook geen wedstrijden
pi_137190963
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Een trainer wint ook geen wedstrijden
Daarover verschillen we dan van mening :)
pi_137191038
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heb je niet moeten kotsen door dat walgelijke accent? Jaren geleden een busvakantie gedaan naar Spanje. Zat voor de helft vol met Joden :'( :'( Langste 20 uur van mn leven.
Nee dat accent vind ik niet zo'n probleem. Kom zelf niet uit het westen. Dat ze allemaal de hele reis opgefokt en agressief waren omdat er bijna (!) een kakkerlak had ingestapt vond ik een groter probleem.
pi_137191131
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef exile79 het volgende:

[..]

Nee dat accent vind ik niet zo'n probleem. Kom zelf niet uit het westen. Dat ze allemaal de hele reis opgefokt en agressief waren omdat er bijna (!) een kakkerlak had ingestapt vond ik een groter probleem.
Maar je had je sjaal toch bedekt? Hoe wisten ze dat bijna dan? :{
pi_137191213
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:17 schreef Vasion het volgende:

[..]

Maar je had je sjaal toch bedekt? Hoe wisten ze dat bijna dan? :{
Dat was ik niet zelf.
pi_137191934
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

True
quote:
Kan wel helpen de vrede binnen een selectie te bewaren, en dat kan weer helpen wedstrijden te winnen :)
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wie zegt dit ook alweer? :@
Adriaanse
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137192557
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:12 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat zit jij hier allemaal voor preken te typen man?
Niemand leest ze ook.
Feyenoord Rotterdam
pi_137192723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Niemand leest ze ook.
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:13 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Omdat andere mensen het doen, mag ik niets zeggen over jouw faalpogingen om te trollen? Veel dommer wordt het niet. _O-
Blijkbaar wel

quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:16 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ok
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137193213
Nee, even serieus.

Hoe denken jullie dat F zondag gaat spelen? Durven / kunnen ze de hele wedstrijd vol drukzetten?
pi_137193226
Hoe gaat het eigenlijk met onze Anass bij Bielefeld? Blijkbaar niet geweldig aangezien het doodstil is.

Had echt heel veel van die jongen verwacht, wat een talent. :{
Misschien weer een speler waar het er pas op zijn 22/23e uitkomt ofzo, als Feyenoord hem definitief van de hand heeft gedaan.
pi_137193357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, even serieus.

Hoe denken jullie dat F zondag gaat spelen? Durven / kunnen ze de hele wedstrijd vol drukzetten?
Aanvallend natuurlijk, we spelen thuis.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137193373
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, even serieus.

Ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Feyenoord moet winnen na het gelijkspel bij FC Twente. Dus ik verwacht dat ze furieus zullen starten, meteen druk zetten en Ajax vastzetten. Dan gaat het publiek er ook meteen achter staan. De eerste 15-20 minuten zal Ajax moeten overleven en zich er onder uit voetballen. Vooral geen dom balverlies lijden, waar spelers als Bojan en Duarte een handje van hebben.

Na 20 minuten kan Ajax proberen het initiatief over te nemen en het vertrouwde positiespel te spelen. Het mag duidelijk zijn dat de kansen die je krijgt ook echt benut moeten worden, anders ga je een lastige wedstrijd spelen. Dat geldt natuurlijk ook voor Feyenoord.
pi_137193442
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:39 schreef eight het volgende:

[..]

In het Ajaxtopic dachten ze laatst dat hij eentje van ons was, zo vaak zit hij hier ;(
Ik twijfel eigenlijk ook elke keer. Hoewel het ook gewoon kan dat hij oprecht een 'nette' supporter is.
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef eight het volgende:

[..]

Aanvallend natuurlijk, we spelen thuis.
En dan in het mes lopen?

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Feyenoord moet winnen na het gelijkspel bij FC Twente. Dus ik verwacht dat ze furieus zullen starten, meteen druk zetten en Ajax vastzetten. Dan gaat het publiek er ook meteen achter staan. De eerste 15-20 minuten zal Ajax moeten overleven en zich er onder uit voetballen. Vooral geen dom balverlies lijden, waar spelers als Bojan en Duarte een handje van hebben.

Na 20 minuten kan Ajax proberen het initiatief over te nemen en het vertrouwde positiespel te spelen. Het mag duidelijk zijn dat de kansen die je krijgt ook echt benut moeten worden, anders ga je een lastige wedstrijd spelen. Dat geldt natuurlijk ook voor Feyenoord.
Mja true, ze razen altijd eerst even waarna het schuimbekkende publiek gaat geloven in een goede wedstrijd waarna Ajax het overneemt. Belangrijk is om die fase te overleven en eigenlijk binnen een half uur gewoon snel die 0-1 te maken om daarna gemakkelijk uit te lopen. ( afhankelijk van hoe wij vanavond doorkomen )
pi_137193445
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef J.Pistone het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze Anass bij Bielefeld? Blijkbaar niet geweldig aangezien het doodstil is.

Misschien weer een speler waar het er pas op zijn 22/23e uitkomt ofzo, als Feyenoord hem definitief van de hand heeft gedaan.
Te klein en dikkig. Gaat nooit wat worden op hoger niveau.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137193489
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef J.Pistone het volgende:

Niet best. Speelt nauwelijks. 10 gespeeld waarvan 7 als invaller, 1 goal. Die ploeg staat ook op degradatie momenteel.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137193498
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Te klein en dikkig. Gaat nooit wat worden op hoger niveau.
Net zoals Vilhena, zodra die stopt gaat dat echt een padje worden.
pi_137193508
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:44 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik twijfel eigenlijk ook elke keer. Hoewel het ook gewoon kan dat hij oprecht een 'nette' supporter is.

[..]

En dan in het mes lopen?
Dat zal niet zo snel gebeuren. Ajax is vrij traag in de omschakeling en zo veel ruimte als Serero kreeg in de bekerwedstrijd, toen hij 3-1 maakte, zullen we in de Kuip niet krijgen.
Feyenoord daarentegen is veel gevaarlijker in de omschakeling. Ze hebben snelheid voorin dus vooral de backs zullen haarscherp moeten zijn. Ik hoop dat Van Rhijn een beetje een goede dag heeft, want anders zal Boëtius vrij spel hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')