Ik hoop dat hij woord houdt!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:45 schreef Happel het volgende:
"Feyenoord wil een simpele trainer. Een no-nonsense figuur, ongecompliceerd. Eentje die houdt van hard werken, mouwen opstropen en poetsen. Zo'n trainer ben ik niet. Ik ben een Amsterdammer met intellect en diepgang. Echt, ik word nooit trainer van Feyenoord."
Omdat hij bekend is met de jeugd die hij in moet passen en de clubcultuur kent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet dat die roep om v Gastel / Gio zo sterk is. Behalve F de Boer is dat toch eigenlijk flop na flop, oud spelers die hun trainerscarriere starten bij de club waar ze als speler successen hebben behaald?
Nu is zeker van Gastel al wel een stuk meer ervaren dan een Cocu bijvoorbeeld, maar toch zou ik liever iemand zien die als trainer al succesen heeft geboekt met 1e elftallen.
Die rol kan hij ook nog uitoefenen als assistent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Omdat hij bekend is met de jeugd die hij in moet passen en de clubcultuur kent.
Die succestrainers die genoemd worden, passen totaal niet in de clubcultuur!
Een trainer wint ook geen wedstrijdenquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die rol kan hij ook nog uitoefenen als assistent.
En de clubcultuur kennen win je geen wedstrijden mee.
Daarover verschillen we dan van meningquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Een trainer wint ook geen wedstrijden
Nee dat accent vind ik niet zo'n probleem. Kom zelf niet uit het westen. Dat ze allemaal de hele reis opgefokt en agressief waren omdat er bijna (!) een kakkerlak had ingestapt vond ik een groter probleem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb je niet moeten kotsen door dat walgelijke accent? Jaren geleden een busvakantie gedaan naar Spanje. Zat voor de helft vol met Joden![]()
Langste 20 uur van mn leven.
Maar je had je sjaal toch bedekt? Hoe wisten ze dat bijna dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee dat accent vind ik niet zo'n probleem. Kom zelf niet uit het westen. Dat ze allemaal de hele reis opgefokt en agressief waren omdat er bijna (!) een kakkerlak had ingestapt vond ik een groter probleem.
Dat was ik niet zelf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar je had je sjaal toch bedekt? Hoe wisten ze dat bijna dan?
Truequote:Op donderdag 27 februari 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die rol kan hij ook nog uitoefenen als assistent.
Kan wel helpen de vrede binnen een selectie te bewaren, en dat kan weer helpen wedstrijden te winnenquote:En de clubcultuur kennen win je geen wedstrijden mee.
Adriaansequote:
Niemand leest ze ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat zit jij hier allemaal voor preken te typen man?
quote:
Blijkbaar welquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat andere mensen het doen, mag ik niets zeggen over jouw faalpogingen om te trollen? Veel dommer wordt het niet.
Okquote:
Aanvallend natuurlijk, we spelen thuis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, even serieus.
Hoe denken jullie dat F zondag gaat spelen? Durven / kunnen ze de hele wedstrijd vol drukzetten?
Ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Feyenoord moet winnen na het gelijkspel bij FC Twente. Dus ik verwacht dat ze furieus zullen starten, meteen druk zetten en Ajax vastzetten. Dan gaat het publiek er ook meteen achter staan. De eerste 15-20 minuten zal Ajax moeten overleven en zich er onder uit voetballen. Vooral geen dom balverlies lijden, waar spelers als Bojan en Duarte een handje van hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, even serieus.
Hoe denken jullie dat F zondag gaat spelen? Durven / kunnen ze de hele wedstrijd vol drukzetten?
Ik twijfel eigenlijk ook elke keer. Hoewel het ook gewoon kan dat hij oprecht een 'nette' supporter is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:39 schreef eight het volgende:
[..]
In het Ajaxtopic dachten ze laatst dat hij eentje van ons was, zo vaak zit hij hier
En dan in het mes lopen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef eight het volgende:
[..]
Aanvallend natuurlijk, we spelen thuis.
Mja true, ze razen altijd eerst even waarna het schuimbekkende publiek gaat geloven in een goede wedstrijd waarna Ajax het overneemt. Belangrijk is om die fase te overleven en eigenlijk binnen een half uur gewoon snel die 0-1 te maken om daarna gemakkelijk uit te lopen. ( afhankelijk van hoe wij vanavond doorkomen )quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Feyenoord moet winnen na het gelijkspel bij FC Twente. Dus ik verwacht dat ze furieus zullen starten, meteen druk zetten en Ajax vastzetten. Dan gaat het publiek er ook meteen achter staan. De eerste 15-20 minuten zal Ajax moeten overleven en zich er onder uit voetballen. Vooral geen dom balverlies lijden, waar spelers als Bojan en Duarte een handje van hebben.
Na 20 minuten kan Ajax proberen het initiatief over te nemen en het vertrouwde positiespel te spelen. Het mag duidelijk zijn dat de kansen die je krijgt ook echt benut moeten worden, anders ga je een lastige wedstrijd spelen. Dat geldt natuurlijk ook voor Feyenoord.
Te klein en dikkig. Gaat nooit wat worden op hoger niveau.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef J.Pistone het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze Anass bij Bielefeld? Blijkbaar niet geweldig aangezien het doodstil is.
Had echt heel veel van die jongen verwacht, wat een talent.
Misschien weer een speler waar het er pas op zijn 22/23e uitkomt ofzo, als Feyenoord hem definitief van de hand heeft gedaan.
Niet best. Speelt nauwelijks. 10 gespeeld waarvan 7 als invaller, 1 goal. Die ploeg staat ook op degradatie momenteel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef J.Pistone het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze Anass bij Bielefeld? Blijkbaar niet geweldig aangezien het doodstil is.
Had echt heel veel van die jongen verwacht, wat een talent.
Misschien weer een speler waar het er pas op zijn 22/23e uitkomt ofzo, als Feyenoord hem definitief van de hand heeft gedaan.
Net zoals Vilhena, zodra die stopt gaat dat echt een padje worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Te klein en dikkig. Gaat nooit wat worden op hoger niveau.
Dat zal niet zo snel gebeuren. Ajax is vrij traag in de omschakeling en zo veel ruimte als Serero kreeg in de bekerwedstrijd, toen hij 3-1 maakte, zullen we in de Kuip niet krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk ook elke keer. Hoewel het ook gewoon kan dat hij oprecht een 'nette' supporter is.
[..]
En dan in het mes lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |