Veilig vanuit je skybox zekerquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:37 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Ik zit zondag in die badkuip van jullie op en neer te springen wanneer we winnen!
Welk vak?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Tussen het doorgesnoven publiek kerel
Lef als je dan inderdaad durft te juichen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Oh, en dat kan nog steeds in de skyboxen zijn...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Want? wie gaat mij wat doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lef als je dan inderdaad durft te juichen.
Je vraagt om een hele serie filmpjes van joden die de baas zijn in de Rotterdam enzo, maar ik zal je sparenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze in de archieven nog tegen. Je gaat ze meteen missen de jongens.![]()
Die stoeltjes in de Kuip zijn trouwens echt onverwoestbaar, nog nooit een afgebroken gezien.
Is dit een keuken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat durft hij niet te zeggen
Mag je posten, maar niet hier.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je vraagt om een hele serie filmpjes van joden die de baas zijn in de Rotterdam enzo, maar ik zal je sparen.
Twee jaar geleden met een vriend(woonachtig in Rotterdam, maar heeft niets met Feyenoord) een wedstrijd bezocht.Vooraf verhalen dat wanneer je vroegtijdig zou vertrekken dat je dan de "harde kern"achter je aan zou krijgenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist dat ik met een internetheld te doen had...
Zal hoe dan ook wel wennen worden na vak 818quote:
Zelfs mijn e-penis is klein.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Er zit nog een groepje van 51.000 gemixed om je heen.
Ik zit sta er gewoon altijdquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:44 schreef Wiebeldak het volgende:
Er is kans dat ik zondag in de kuip zit maar dat weet ik vrijdag pas.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit sta er gewoon altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |