Van Rhijn is oprecht de laatste wedstrijden weer een stuk beter bezig dus ik verwacht dat eigenlijk weinig van Boetius. Feyenoord gaat gewoon de ballen erin pompen en hopen dat ze goed vallen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zal niet zo snel gebeuren. Ajax is vrij traag in de omschakeling en zo veel ruimte als Serero kreeg in de bekerwedstrijd, toen hij 3-1 maakte, zullen we in de Kuip niet krijgen.
Feyenoord daarentegen is veel gevaarlijker in de omschakeling. Ze hebben snelheid voorin dus vooral de backs zullen haarscherp moeten zijn. Ik hoop dat Van Rhijn een beetje een goede dag heeft, want anders zal Boëtius vrij spel hebben.
Je hebt duidelijk Feyenoord niet zien spelen de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van Rhijn is oprecht de laatste wedstrijden weer een stuk beter bezig dus ik verwacht dat eigenlijk weinig van Boetius. Feyenoord gaat gewoon de ballen erin pompen en hopen dat ze goed vallen.
De ''alle ballen op Pelle'' strategie wordt nauwelijks meer toegepast door Feyenoord.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van Rhijn is oprecht de laatste wedstrijden weer een stuk beter bezig dus ik verwacht dat eigenlijk weinig van Boetius. Feyenoord gaat gewoon de ballen erin pompen en hopen dat ze goed vallen.
Ik heb er wel vertrouwen in. We hebben het thuisvoordeel en zijn uitgeruster, dat moet voldoende zijn.quote:
Dat is zeker ook een voordeel. Ajax heeft maar 2 dagen om zich voor te bereiden op de Klassieker, Feyenoord heeft een hele week.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. We hebben het thuisvoordeel en zijn uitgeruster, dat moet voldoende zijn.
Feijenoord is het hele seizoen al aan het voorbereiden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is zeker ook een voordeel. Ajax heeft maar 2 dagen om zich voor te bereiden op de Klassieker, Feyenoord heeft een hele week.
Wat doe je bijdehand? We praten serieus over de Klassieker en hoe we denken dat Feyenoord van start gaat. Waarom zou een Ajacied de club Feyenoord in relatie tot de Klassieker niet mogen bespreken in dit topic? Het gebeurt nu toch op een normale manier.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:01 schreef Tomasso het volgende:
God, is het lunchpauze op de basisschool, met al die gasten die hun eigen topic niet kunnen vinden?
De post boven mijn post is inderdaad een hele constructieve bijdrage aan een discussie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat doe je bijdehand? We praten serieus over de Klassieker en hoe we denken dat Feyenoord van start gaat. Waarom zou een Ajacied de club Feyenoord in relatie tot de Klassieker niet mogen bespreken in dit topic? Het gebeurt nu toch op een normale manier.
Dat je zeikt als er getrolled wordt snap ik, maar nu is dat niet aan de orde.
Bovendien heeft onze selectie heeft gewoon een matige conditie. In de 2e helft gaat het meestal mis terwijl dit juist het sterke punt van Ajax is, dus die EL wedstrijd komt ons goed van pas.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is zeker ook een voordeel. Ajax heeft maar 2 dagen om zich voor te bereiden op de Klassieker, Feyenoord heeft een hele week.
Wat impliceert dat Feyenoord-Ajax de belangrijkste wedstrijd is voor Feyenoord dit seizoen. Met die stelling mag je het oneens zijn, maar dan mensen dat denken ik niet onlogisch. In dat Feyenoord voorspel topic wordt zelfs een andere puntentelling toegewezen aan die wedstrijd, dus zo onzinnig is die opmerking niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De post boven mijn post is inderdaad een hele constructieve bijdrage aan een discussie.
Dat klopt, ik verwacht ook een hele moeilijke wedstrijd voor Ajax, we zullen zeker niet makkelijk winnen, zoals sommige Ajacieden voorspellen. Met een gelijkspel in de Kuip zou ik al tevreden zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:07 schreef eight het volgende:
[..]
Bovendien heeft onze selectie heeft gewoon een matige conditie. In de 2e helft gaat het meestal mis terwijl dit juist het sterke punt van Ajax is, dus die EL wedstrijd komt ons goed van pas.
Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Shreyas het volgende:
Dat zal niet zo snel gebeuren. Ajax is vrij traag in de omschakeling en zo veel ruimte als Serero kreeg in de bekerwedstrijd, toen hij 3-1 maakte, zullen we in de Kuip niet krijgen.
Conditie is idd niet je van het maar ik heb ook het idee dat het mentaal gewoon zwak is. Bij tegenslag is het meteen god zegene de greep. Hebben we dit seizoen al zoveel keren gezien. Prima beginnen, veruit de betere zijn vertikken om de 2\3-0 te maken en dan bij een gelijkmaker of aansluitingstreffer is het alleen nog maar paniekvoetbal en achteruit lopen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:07 schreef eight het volgende:
[..]
Bovendien heeft onze selectie heeft gewoon een matige conditie. In de 2e helft gaat het meestal mis terwijl dit juist het sterke punt van Ajax is, dus die EL wedstrijd komt ons goed van pas.
Ik bedoel dus dat Ajax normaliter niet goed is in de counter, tenzij de andere club dus alles-of-niets speelt en buitengewoon veel ruimte weggeeft, zoals toen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
We stonden 2-1 achter in een situatie alles-of-niets...
Zelfs toen was het niet goed gecountered van ajax. Serero maakte de verkeerde keus maar Mulder ging er te laat op af.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat Ajax normaliter niet goed is in de counter, tenzij de andere club dus alles-of-niets speelt en buitengewoon veel ruimte weggeeft, zoals toen.
Dus je mag geen fakkels van Feyenoord meenemen binnen de poorten, maar je mag ze daar wel kopen?quote:Zaterdag zullen de mannen van Koeman een laatste keer trainen in aanloop naar de wedstrijd tegen Ajax van zondag. Wederom zullen de spelers een training afwerken in De Kuip, aanvang 10:30. We roepen een ieder op om massaal naar De Kuip te trekken die ochtend. Zoals voorgaande keren is ook dit keer de Noordzijde open gesteld voor supporters. Voor de oudere supporters en gezinnen zal Vak W1 als gezinsvak dienen. De toegang tot de training is als vanzelfsprekend gratis. Vergeet dus naast je stem ook niet om je kameraden mee te nemen.
Dan over het gebruik van fakkels… We kunnen het volgende aanbieden: Wij hebben de beschikking over een beperkte oplage fakkels die voor een kleine bijdrage verkrijgbaar zullen zijn. De fakkels zijn verkrijgbaar bij Vak U. Het is vanuit Feyenoord niet toegestaan om zelf fakkels (of ander vuurwerk) mee te nemen naar de training, er zal bij de poorten door stewards gefouilleerd worden en zo nodig zullen fakkels in beslag worden genomen. Het meenemen van fakkels is dus op eigen risico. Een prima alternatief is dus om bij ons fakkels te komen halen. Wees d’r snel bij want op = op.
In de voorgaande jaren is aan De Kuip veel schade ontstaan door het gebruik van fakkels. Feyenoord zal zorgen dat er emmers/potten met zand verspreid zullen staan op de tribune. Na het afsteken van je fakkel(s) deze gelieve te deponeren in het zand. Het gooien van fakkels op beton of richting het veld keuren wij ten strengste af en zal nadelig werken op het gebruik van fakkels in de toekomst. Maak dus gebruik van de emmers/potten!
We rekenen op jullie medewerking Zaterdag en op een massale opkomst. Deel dit bericht naar je mede-supporters, zo kom je Zaterdag niet voor onaangename verassingen te staan.
Tot Zaterdag!
10:30, Stadion Feijenoord (De Kuip), Be There!
quote:
Nu kunnen ze er winst op maken er voor zorgen dat er alleen kwaliteitsfakkels afgestoken worden en niet die poolse rotzooi.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Dus je mag geen fakkels van Feyenoord meenemen binnen de poorten, maar je mag ze daar wel kopen?
Heppie Twente-Feyenoord gezien? Zo dus ongeveer, een uurtje. En dan stort de boel in en staat Immers opeens laatste man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, even serieus.
Hoe denken jullie dat F zondag gaat spelen? Durven / kunnen ze de hele wedstrijd vol drukzetten?
Je mag vinden over deze kwestie wat je wilt, maar dit geeft tenminste wel aan dat Pelle alles geeft en de juiste mentaliteit heeft.quote:“Ik heb niemand verwond, ik heb me afgereageerd op materiaal. Uiteraard wil ik dat vergoeden en daarvoor bied ik mijn excuses aan, aan FC Twente en de NOS, maar een schorsing gaat me te ver. Je kunt mijn woede overdreven vinden, alleen: stel dat we aan het eind van het seizoen de voorronde van de Champions League missen op twee punten, wat gaat de KNVB dan doen? Iedereen maakt fouten, ik ook. Normaal zeur ik daar niet over, maar zes cruciale fouten in twee wedstrijden die ons vier punten kosten op weg naar een goede klassering: ik kan daar moeilijk mee leven.”
Exact. En dat Twente-spelers bij het volgende bezoek aan de Kuip het halve stadion in elkaar mogen trappen, 5.000 neerleggen en de volgende wedstrijd weer meedoen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je mag vinden over deze kwestie wat je wilt, maar dit geeft tenminste wel aan dat Pelle alles geeft en de juiste mentaliteit heeft.
Een sponsorwandje van fox en een dingetje van de nos wat schade had, niks meer niks minder. Niet zo janken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Exact. En dat Twente-spelers bij het volgende bezoek aan de Kuip het halve stadion in elkaar mogen trappen, 5.000 neerleggen en de volgende wedstrijd weer meedoen.
Ik denk dat Pelle dit in de helige Kuip wel uit zijn hoofd had gelaten. Beetje foto's van Willem van de muur trappen.
Hebben jullie Duitsers nog niet genoeg kapot gemaakt in Rotterdam?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:25 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Exact. En dat Twente-spelers bij het volgende bezoek aan de Kuip het halve stadion in elkaar mogen trappen, 5.000 neerleggen en de volgende wedstrijd weer meedoen.
Ik denk dat Pelle dit in de helige Kuip wel uit zijn hoofd had gelaten. Beetje foto's van Willem van de muur trappen.
Godverdomme neequote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben jullie Duitsers nog niet genoeg kapot gemaakt in Rotterdam?
Niet eens op in gaan man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Een sponsorwandje van fox en een dingetje van de nos wat schade had, niks meer niks minder. Niet zo janken.
Het waren 2 sponsorwandjes, alleen die tweede viel tegen een lamp aan. Beetje ongelukkig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Een sponsorwandje van fox en een dingetje van de nos wat schade had, niks meer niks minder. Niet zo janken.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Janken? Verheugen. Als ik speler was zou voor de wedstrijd een rondje door de catacomben maken en paar leuke items uitkiezen. De foto van Willem, die heilige gang, beetje spugen hier en daar, vuurwerk mee. Afreageren, stukje emotie: allemaal reuze gezond en bovendien heel mooi om te zien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Precies, had hij in de gang tegen de muur getrapt was de ophef niet zo groot geweest. Nu vlogen er wat stukjes in het rond doordat het maar een gammel wandje was wat het natuurlijk 10x zo 'spectaculair' maakt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:35 schreef portie het volgende:
[..]
Het waren 2 sponsorwandjes, alleen die tweede viel tegen een lamp aan. Beetje ongelukkig.
Ok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Janken? Verheugen. Als ik speler was zou voor de wedstrijd een rondje door de catacomben maken en paar leuke items uitkiezen. De foto van Willem, die heilige gang, beetje spugen hier en daar, vuurwerk mee. Afreageren, stukje emotie: allemaal reuze gezond en bovendien heel mooi om te zien.
Andermans stadion slopen is vanaf afgelopen weekend inderdaad okee volgens de KNVB. Dat schept mogelijkheden.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is er dan gesloopt aan het stadion ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Andermans stadion slopen is vanaf afgelopen weekend inderdaad okee volgens de KNVB. Dat schept mogelijkheden.
Je hebt de beelden niet gezien? Ga er niet vanuit dat Vak-P het uitvak en wat ze verder tegenkomen heel laat de komende keer in de Kuip. Actie, reactie, dit dat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:41 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Wat is er dan gesloopt aan het stadion ?
Vak Pquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je hebt de beelden niet gezien? Ga er niet vanuit dat Vak-P het uitvak en wat ze verder tegenkomen heel laat de komende keer in de Kuip. Actie, reactie, dit dat.
Klappen zijn klappen. Dan letten we niet op het IQ. Of word jij liever mishandeld door Einstein dan door Sterretje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:44 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Vak P![]()
![]()
Het josti vak van FC Deutschland.
Ik word door niemand mishandeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Klappen zijn klappen. Dan letten we niet op het IQ. Of word jij liever mishandeld door Einstein dan door Sterretje?
Ja, ik ook eigenlijk, nu ik er even over nadenk. Daar leer ik misschien nog iets van. Sterretje is sowieso slecht te verstaan. En hij heeft geen haar waaraan je kunt trekken, Albert wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:47 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik word door niemand mishandeld.
Maar als ik mocht kiezen liever door Einstein uiteraard.
Vak P, zijn dat die stoere jongens die spelers mishandelen en vuurwerk in een kindervak gooien?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je hebt de beelden niet gezien? Ga er niet vanuit dat Vak-P het uitvak en wat ze verder tegenkomen heel laat de komende keer in de Kuip. Actie, reactie, dit dat.
Zolang ze geen wandjes kapot trappen vind ik alles prima.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vak P, zijn dat die stoere jongens die spelers mishandelen en vuurwerk in een kindervak gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |