Ongetwijfeld minimaal een reisvergoeding.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef Adames het volgende:
zouden die deskundigen hier betaald krijgen?
Klopt iddquote:Maar de dijk ook verbreed en dat zou van Hees zijn land opgeslokt hebben volgens mij.
van onze belastingcenten!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ongetwijfeld minimaal een reisvergoeding.
Verder weinig denk ik, mediageile mensen met een mening zijn altijd wel te vinden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
wist niet dat dat elke keer dezelfde figuren zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Mr Visser snapt alles.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:44 schreef tralalala het volgende:
Dat Amsterdamse teringwijf hield tenminste haar smoel een keer dicht.
Jij bent een familieman, dit snap je welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef marcodej het volgende:
Zonen, kleinzonen, ik ben het alweer kwijt.
Wit-Rusland.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na die kutpot net is deze aflevering ook al een zware flopshow. Ik ben uit treurnis een kwisje gaan doen in welk Europees land ik thuis hoor. Schijnbaar hoor ik thuis in Letland
Ik lach niet vaak maar iedereen voelt zich prettig rondom mij. Klopt wel aardig.quote:
Ik heb geen kwisje gemaakt, maar ik hoor in Italie thuis.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na die kutpot net is deze aflevering ook al een zware flopshow. Ik ben uit treurnis een kwisje gaan doen in welk Europees land ik thuis hoor. Schijnbaar hoor ik thuis in Letland
Beneden de rivieren is eerder bevrijd.quote:
Waar vind je zoiets?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lach niet vaak maar iedereen voelt zich prettig rondom mij. Klopt wel aardig.
O jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef alors het volgende:
Waar is toch m'n caravan, ik kan hem nergens vinden
Hij moet hier op de camping staan naast die van van der Linden
Alles 40-45 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef Palomar het volgende:
ik heb nog geen jaartallen gehoord recenter dan 35 jaar geleden
Ik heb graag mensen om me heen, ik kan pessimistisch zijn maar red me er altijd wel uit. Klopt ook wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lach niet vaak maar iedereen voelt zich prettig rondom mij. Klopt wel aardig.
iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef Eerin het volgende:
Mijn God, die rolstoel moet niet lachen. Doodeng.
Ik zou niet eens terugkijken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
vergeten te kijken.
Iets gemist?
een hele hoop gebrabbelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
vergeten te kijken.
Iets gemist?
Nee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
vergeten te kijken.
Iets gemist?
Ik in Maltaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/m(...)u-actually-belong-in
Ouwe bokkerijderquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
De verweerder, hier op archiefbeeld.
Hugo van de Loonse Duinenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, ons Hugoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Lebensraum is lebensraumquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef OProg het volgende:
Dan krijgt Van Hees 40/45 cm2 op dat terrein.
Addergebroed toch?quote:
Zitten vast ook verwerkt in ons rundvleesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Die tanden heeft Dr Mengele er nog hoogstpersoonlijk uitgetrokken.
Ge kon altijd al zien dat het een deugniet zou worren!quote:
Uh...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Which European Country Do You Actually Belong In?
You got: Norway.
You’re extremely reliable, independent and tolerant. You hate injustice more than anything in the world. You love nature and you’re always up for a new adventure.
In 1811 is toen een van de kleindochters van die vrouwen daar gaan wonen met een oudere weduwnaar. Díe man zitten vandaag bij de Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef NoCigar het volgende:
In 1725 kwam daar een achterneef van Van Hees een zomer wonen en die heeft alle vrouwen in de omgeving bezwangerd.
Kroatie. Het verhaaltje erbij klopt nog wel ook, snap alleen niet hoe ze bedenken dat ik goed ben in koken nadat ik aangeef Draco Malfoy heerlijk te vinden. Maar goed, dikke prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hegequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Which European Country Do You Actually Belong In?
You got: Norway.
You’re extremely reliable, independent and tolerant. You hate injustice more than anything in the world. You love nature and you’re always up for a new adventure.
![]()
Kan hij de grond waar hij recht op heeft niet gewoon in een zakje mee krijgen?quote:
edit: Ho, te laatquote:
Addergebroed, dadist!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ge kon altijd al zien dat het een deugniet zou worren!
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:
Ik wilde net zeggen. Of 68-48.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze uitzending is meer geschikt voor 14-18 grappen
Die zit in Syrië.quote:
Italia hier!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ik weet nu eindelijk van wie je de kloon bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht![]()
Nu weet ik het zeker![]()
![]()
![]()
Alleen voel ik me nu wel de nieuwe AdvancedPower
Vertel dan de bonusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Palomar het volgende:
jury wil sowieso iets zeggen, ongeacht het onderwerp
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, die dikke gaat flink tekeer, maar in de zomer graaft ze weer kuilen op het strand. Vadsige pad
Users dachten dat ik een kloon van Hmf wasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ah ik weet nu eindelijk van wie je de kloon bent.
Die verveelt zich ook dood denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef zoem het volgende:
Woordgrapjes van Jetske worden elke week flauwer
Tijd dat ze die neuspiercing weer in doet, misschien helpt dat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef zoem het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Users dachten dat ik een kloon van Hmf was
Ik ben nog steeds geschokt
een woordgrapje over het gebit van die man maakt het nog enigszins goedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef zoem het volgende:
Denk het niet. Zal wel net zo kansloos zijn.quote:
A aflevering 1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef darkshadow16 het volgende:
We moeten weer een keer een goede burenruzie hebben. En dan elkaar weer aanvallen enzo.
Mag je lekker ao Europa in. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Als ik in Uganda woonde werd ik mooi homo hihihihi.
Gewoon een vrijbrief voor een verblijfsvergunning. Beter dan in een bootje de middellandse zee proberen te overbruggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Mag je lekker ao Europa in. Niks mis mee.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik vond die bijna-100-jarige wel een beetje naar ofzo. Die man in die rolstoel was aardiger.
Ook als het in de ruilverkaveling niet 'verdwenen' was, dan had mr. Burns het inmiddels wel door verjaring verkregen. Die ruilverkaveling was in 1977 en kennelijk had zich sindsdien nooit een Van Hees gemeld. Je kunt niet na 36 jaar nog een stuk grond komen opeisen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef svann het volgende:
Zomaar 1000+ vierkante meter grond pleite?
Raar!
Vreemd, een gestolen schilderij is na zeventig jaar nog terug te vorderen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef k_man het volgende:
Ook als het in de ruilverkaveling niet 'verdwenen' was, dan had mr. Burns het inmiddels wel door verjaring verkregen. Die ruilverkaveling was in 1977 en kennelijk had zich sindsdien nooit een Van Hees gemeld. Je kunt niet na 36 jaar nog een stuk grond komen opeisen.
Volgens mij alleen als het valt onder oorlogsmisdaden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef svann het volgende:
Vreemd, een gestolen schilderij is na zeventig jaar nog terug te vorderen.
Mijn ma kent hem. M'n halve familie komt uit Zuilichem. Niet gezien, maar de herhaling aangekruist.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:11 schreef golfer het volgende:
Vermakelijke uitzending weer met een hele krasse knar van 97.
Wat een leuke woordspeling over Den Haag...quote:
Een aangezien het over overtollig water gaat is de kans ook nog een groot dat de tekstschrijver is het programma een geweldig bruggetje heeft bedacht. Jetske heeft het dan over 'de druppel die de emmer doet overlopen' of met een verwijzing naar houtrot "Is de band met de buren erg rot?".quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een leuke woordspeling over Den Haag...
Water en dan een bruggetje makenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Een aangezien het over overtollig water gaat is de kans ook nog een groot dat de tekstschrijver is het programma een geweldig bruggetje heeft bedacht. Jetske heeft het dan over 'de druppel die de emmer doet overlopen' of met een verwijzing naar houtrot "Is de band met de buren erg rot?".
Zo irritant dat het elke keer op een ander tijdstip begint.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reclame begint, early warning bij deze!
Nog 40-45 seconden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reclame begint, early warning bij deze!
Nogal ja, het is dat ik opsporing verzocht zat te kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo irritant dat het elke keer op een ander tijdstip begint.
ik mag toch hopen dat die 2 knulletjes levenslang de bak indraaien voor 3 moordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja, het is dat ik opsporing verzocht zat te kijken.
Ongehoord.quote:
Ja die, nog nooit zoiets slechts gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik schakel net in, maar bedoel je de krilolie reclame?
die reclame met zo'n gezinnetje in een auto dat WAA WAA WAA roept staat bij mij ook erg hoogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die, nog nooit zoiets slechts gezien.
Postal goldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die, nog nooit zoiets slechts gezien.
Marc Klein Essink ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef remcoP het volgende:
Wie is die man van de bankgiroloterij? Ik herken hem ergens van maar weet niet meer waarvan.
Jij weet!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
die van medisch centrum west bedoel je?
Ik van medisch centrum west.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, herkende hem van Kies de Kluis
weet je wat pas irritant is ? die journaalachtige / talkshowachtige reclames over scootmobielen, vitaminepilletjes of vaatwastablettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
die reclame met zo'n gezinnetje in een auto dat WAA WAA WAA roept staat bij mij ook erg hoog
Ik niet.quote:
Maar natuurlijk wel tokkie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |