Die ouwe is ook stukken gezonder.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hazes in de rolstoel, Toetankhamon loopt wel gewoon
En de rest lelijke petjesquote:
Ik hoopte wat verduidelijking te krijgen hier bij de Plaats Delict Scene, maar blijkbaar ook niet. I'm lost.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap er eigenlijk geen reet van trouwens.
Weer eens wat anders dan een glas waterquote:
Kost geld.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Als het je alleen maar om de grond te doen is, kun je toch ook zelf contact opnemen met het kadaster?
Dat heb ik altijd met oudere gasten bij RRquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik hoopte wat verduidelijking te krijgen hier bij de Plaats Delict Scene, maar blijkbaar ook niet. I'm lost.
Opgenomen door de dijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef OProg het volgende:
Zit hij vast in de modder met zijn rolstoel?
Net wel jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef OProg het volgende:
Zit hij vast in de modder met zijn rolstoel?
Held, dank.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef matthijst het volgende:
Voorouders van rolstoeldude hadden een huisje daar. Huisje ingestort. Rolstoeldude stukkie land geërfd en kwam met caravannetje aan. Ouwe bok werd boos, want was zijn grond: had ie van de Duitsers gekregen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
HIJ LOOPT EN IK LOOP OOK! HET IS ONGEKEND
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
HIJ LOOPT EN IK LOOP OOK! HET IS ONGEKEND
Is gewoon een lui ding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |