Ge kon altijd al zien dat het een deugniet zou worren!quote:
Uh...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Which European Country Do You Actually Belong In?
You got: Norway.
You’re extremely reliable, independent and tolerant. You hate injustice more than anything in the world. You love nature and you’re always up for a new adventure.
In 1811 is toen een van de kleindochters van die vrouwen daar gaan wonen met een oudere weduwnaar. Dķe man zitten vandaag bij de Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef NoCigar het volgende:
In 1725 kwam daar een achterneef van Van Hees een zomer wonen en die heeft alle vrouwen in de omgeving bezwangerd.
Kroatie. Het verhaaltje erbij klopt nog wel ook, snap alleen niet hoe ze bedenken dat ik goed ben in koken nadat ik aangeef Draco Malfoy heerlijk te vinden. Maar goed, dikke prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/m(...)u-actually-belong-in
Hegequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Which European Country Do You Actually Belong In?
You got: Norway.
You’re extremely reliable, independent and tolerant. You hate injustice more than anything in the world. You love nature and you’re always up for a new adventure.
![]()
Kan hij de grond waar hij recht op heeft niet gewoon in een zakje mee krijgen?quote:
edit: Ho, te laatquote:
Addergebroed, dadist!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ge kon altijd al zien dat het een deugniet zou worren!
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:
Ik wilde net zeggen. Of 68-48.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze uitzending is meer geschikt voor 14-18 grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |