Lebensraum is lebensraumquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef OProg het volgende:
Dan krijgt Van Hees 40/45 cm2 op dat terrein.
Addergebroed toch?quote:
Zitten vast ook verwerkt in ons rundvleesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Die tanden heeft Dr Mengele er nog hoogstpersoonlijk uitgetrokken.
Ge kon altijd al zien dat het een deugniet zou worren!quote:
Uh...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Which European Country Do You Actually Belong In?
You got: Norway.
You’re extremely reliable, independent and tolerant. You hate injustice more than anything in the world. You love nature and you’re always up for a new adventure.
In 1811 is toen een van de kleindochters van die vrouwen daar gaan wonen met een oudere weduwnaar. Díe man zitten vandaag bij de Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef NoCigar het volgende:
In 1725 kwam daar een achterneef van Van Hees een zomer wonen en die heeft alle vrouwen in de omgeving bezwangerd.
Kroatie. Het verhaaltje erbij klopt nog wel ook, snap alleen niet hoe ze bedenken dat ik goed ben in koken nadat ik aangeef Draco Malfoy heerlijk te vinden. Maar goed, dikke prima.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/m(...)u-actually-belong-in
Hegequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Which European Country Do You Actually Belong In?
You got: Norway.
You’re extremely reliable, independent and tolerant. You hate injustice more than anything in the world. You love nature and you’re always up for a new adventure.
![]()
Kan hij de grond waar hij recht op heeft niet gewoon in een zakje mee krijgen?quote:
edit: Ho, te laatquote:
Addergebroed, dadist!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ge kon altijd al zien dat het een deugniet zou worren!
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:
Ik wilde net zeggen. Of 68-48.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze uitzending is meer geschikt voor 14-18 grappen
Die zit in Syrië.quote:
Italia hier!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/m(...)u-actually-belong-in
Ah ik weet nu eindelijk van wie je de kloon bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht![]()
Nu weet ik het zeker![]()
![]()
![]()
Alleen voel ik me nu wel de nieuwe AdvancedPower
Vertel dan de bonusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Palomar het volgende:
jury wil sowieso iets zeggen, ongeacht het onderwerp
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, die dikke gaat flink tekeer, maar in de zomer graaft ze weer kuilen op het strand. Vadsige pad
Users dachten dat ik een kloon van Hmf wasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ah ik weet nu eindelijk van wie je de kloon bent.
Die verveelt zich ook dood denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef zoem het volgende:
Woordgrapjes van Jetske worden elke week flauwer
Tijd dat ze die neuspiercing weer in doet, misschien helpt dat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef zoem het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Users dachten dat ik een kloon van Hmf was
Ik ben nog steeds geschokt
een woordgrapje over het gebit van die man maakt het nog enigszins goedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef zoem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |