Denk het niet. Zal wel net zo kansloos zijn.quote:
A aflevering 1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef darkshadow16 het volgende:
We moeten weer een keer een goede burenruzie hebben. En dan elkaar weer aanvallen enzo.
Mag je lekker ao Europa in. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Als ik in Uganda woonde werd ik mooi homo hihihihi.
Gewoon een vrijbrief voor een verblijfsvergunning. Beter dan in een bootje de middellandse zee proberen te overbruggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Mag je lekker ao Europa in. Niks mis mee.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik vond die bijna-100-jarige wel een beetje naar ofzo. Die man in die rolstoel was aardiger.
Ook als het in de ruilverkaveling niet 'verdwenen' was, dan had mr. Burns het inmiddels wel door verjaring verkregen. Die ruilverkaveling was in 1977 en kennelijk had zich sindsdien nooit een Van Hees gemeld. Je kunt niet na 36 jaar nog een stuk grond komen opeisen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef svann het volgende:
Zomaar 1000+ vierkante meter grond pleite?
Raar!
Vreemd, een gestolen schilderij is na zeventig jaar nog terug te vorderen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef k_man het volgende:
Ook als het in de ruilverkaveling niet 'verdwenen' was, dan had mr. Burns het inmiddels wel door verjaring verkregen. Die ruilverkaveling was in 1977 en kennelijk had zich sindsdien nooit een Van Hees gemeld. Je kunt niet na 36 jaar nog een stuk grond komen opeisen.
Volgens mij alleen als het valt onder oorlogsmisdaden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:54 schreef svann het volgende:
Vreemd, een gestolen schilderij is na zeventig jaar nog terug te vorderen.
Mijn ma kent hem. M'n halve familie komt uit Zuilichem. Niet gezien, maar de herhaling aangekruist.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:11 schreef golfer het volgende:
Vermakelijke uitzending weer met een hele krasse knar van 97.
Wat een leuke woordspeling over Den Haag...quote:
Een aangezien het over overtollig water gaat is de kans ook nog een groot dat de tekstschrijver is het programma een geweldig bruggetje heeft bedacht. Jetske heeft het dan over 'de druppel die de emmer doet overlopen' of met een verwijzing naar houtrot "Is de band met de buren erg rot?".quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een leuke woordspeling over Den Haag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |