Water en dan een bruggetje makenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Een aangezien het over overtollig water gaat is de kans ook nog een groot dat de tekstschrijver is het programma een geweldig bruggetje heeft bedacht. Jetske heeft het dan over 'de druppel die de emmer doet overlopen' of met een verwijzing naar houtrot "Is de band met de buren erg rot?".
Zo irritant dat het elke keer op een ander tijdstip begint.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reclame begint, early warning bij deze!
Nog 40-45 seconden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Reclame begint, early warning bij deze!
Nogal ja, het is dat ik opsporing verzocht zat te kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo irritant dat het elke keer op een ander tijdstip begint.
ik mag toch hopen dat die 2 knulletjes levenslang de bak indraaien voor 3 moordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja, het is dat ik opsporing verzocht zat te kijken.
Ongehoord.quote:
Ja die, nog nooit zoiets slechts gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik schakel net in, maar bedoel je de krilolie reclame?
die reclame met zo'n gezinnetje in een auto dat WAA WAA WAA roept staat bij mij ook erg hoogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die, nog nooit zoiets slechts gezien.
Postal goldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die, nog nooit zoiets slechts gezien.
Marc Klein Essink ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef remcoP het volgende:
Wie is die man van de bankgiroloterij? Ik herken hem ergens van maar weet niet meer waarvan.
Jij weet!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
die van medisch centrum west bedoel je?
Ik van medisch centrum west.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, herkende hem van Kies de Kluis
weet je wat pas irritant is ? die journaalachtige / talkshowachtige reclames over scootmobielen, vitaminepilletjes of vaatwastablettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
die reclame met zo'n gezinnetje in een auto dat WAA WAA WAA roept staat bij mij ook erg hoog
Ik niet.quote:
Maar natuurlijk wel tokkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |