SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Billy is net zo gek, die weet zeker, dat haar moeder heeeeel trots op haar isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Billy verstoord het gesprek
Emil is een baasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef Lziba het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat Emil hier zo populair is. Lijkt mij juist een agressieve jongeman met narcistische trekjes die zichzelf te serieus neemt. Op basis van de afleveringen.
Ja wanneer zie je hem agressief doen naar mensen??????????quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef Lziba het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat Emil hier zo populair is. Lijkt mij juist een agressieve jongeman met narcistische trekjes die zichzelf te serieus neemt. Op basis van de afleveringen.
Log net in maar ik houd wel van een beetje tempoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie klaagden allemaal dat de COS'sen langzaam gaan![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Urb het volgende:
Andrea "Ik merkte het al aan Huub hoor, ik merkte het gewoon"
Jian, als enige als ik het goed hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Andrea topic?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
Iemand ff dat artikel van Anton voor me??
Vandaar dat feestelijk dansen, de liefde voelen en zo tevreden te zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Urb het volgende:
Andrea "Ik merkte het al aan Huub hoor, ik merkte het gewoon"
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Flow3r het volgende:
Dochter neem aub contact op met Andrea, ze zit daar voor dat contact, dan kan je haar daarna weer uitkotsen,maar zijn wij van haar AF![]()
Nee, hij is absoluut niet agressief en narcistisch. Ik zie daar in ieder geval niets van terugquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef Lziba het volgende:
[..]
Want in Utopia ....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Toverheks het volgende:
He mensen maar Andrea is niet een egoïst he zegt ze zelf
UTO / [INWONERS] Andreaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
Ja inderdaad, laatste ging weer in minder dan 30 minutenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Houding, blik en ik heb hem dingen omver zien trappen. Ik word een beetje bang van dat soort mannen, is niet echt normaal hoor. Net zoals Paul. Maar ja, jullie zien het vaker dus het zal wel weer gemonteerd zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja wanneer zie je hem agressief doen naar mensen??????????
Die dochter komt echt nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ach mensen, ze laat Anton echt wel barsten, want ze wil haar dromen waarmaken, ze kiest voor zichzelf. Ze is niet egoïstisch, ze wil dat haar dochter komt binnenlopen, dan is ze gelukkig.
De regie zal Anton wel laten herroepen wat er in de krant staat en Dat meisje kan vanavond in Ddree's armen vallen (zoals in Vermist)
Andrea (52) reageerde geschokt – „Straks gaat-ie dood!” – en kreeg van de staf van John de Mol toestemming Utopia voor eventjes te verlaten. Zij spoedde zich naar haar Anton (82), die het verlies van zijn dochter en het missen van Andrea niet langer kon verkroppen. MAAR DE VOLGENDE OCHTEND KWAM DE ÉCHTE KLAP; ANDREA WIL DOOR MET UTOPIA , EN VERLIET ANTON OPNIEUW! Anton: „Ze heeft me tot op het diepst van mijn ziel gekrenkt.”quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee het hele artikel moet ik ff hebben
Tja, is niet gek he. Ze halen er alleen wat hoogtepuntjes en sensatie uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:32 schreef Lziba het volgende:
[..]
Houding, blik en ik heb hem dingen omver zien trappen. Ik word een beetje bang van dat soort mannen, is niet echt normaal hoor. Net zoals Paul. Maar ja, jullie zien het vaker dus het zal wel weer gemonteerd zijn.
staat hier in een spoiler bij bericht van Poezewoesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liefde is een pik tussen je benen bij Billy...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:32 schreef CartWOman het volgende:
Jezus wat is die Billy een vreselijk wijf. 'Over 2 jaar is Anton er niet meer, dan moet je alleen verder. Dus kies voor jezelf.'
Het zal je geliefde zijn....
Wat wil ze nu, eerst heeft ze het erover, dat ze nu voor zichzelf heeft gekozen, en dan hup... ik zit hier voor mijn dochter, terecht zegt Emil, ga dan naar huis, dan ziet jou dochter dat je gevoelens hebt!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Burner82 het volgende:
Huh? Anton is het er niet mee eens dat ze daar zit? Maar zelf vind ze het wel goed? 180 graden gedraaid in 30 seconden....
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef martend het volgende:
Redactie vergadering Utopia:
Huub: "Het probleem Andrea T. moeten we oplossen vóór de biomarkt, ideeën ?
Redactrice: "Zodra Andrea achter de computer zit, laten we haar dat artikel van Anton wel even zien"
Huub: "Prima idee, doen we, simpel verhaal, we gaan knallen"
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef martend het volgende:
Redactie vergadering Utopia:
Huub: "Het probleem Andrea T. moeten we oplossen vóór de biomarkt, ideeën ?
Redactrice: "Zodra Andrea achter de computer zit, laten we haar dat artikel van Anton wel even zien"
Huub: "Prima idee, doen we, simpel verhaal, we gaan knallen"
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef Hobby het volgende:
Ohh ik hoop dat ze er zondag nog zit ,zal ik haar mijn verhaal is vertellen ,sloerie dat noemt zich Christelijk .
Oke. Over die stemmen, kan natuurlijk. Ik heb de aflevering gezien toen hij stemmen kreeg en toen hij als 'terugslag' zei: Ik stem op jullie. IK HOOP DAT DEZE RECHT DOOR JULLIE ZIEL GAAT. Met een bozig gezicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, hij is absoluut niet agressief en narcistisch. Ik zie daar in ieder geval niets van terug
Zie alleen al rondom het stemmen. Paul en Hakim hebben dingen kapot geslagen en verbrand. Emil ging gewoon verder met zijn ding te doen. Bijna iedereen probeerde Joey daarna te beïnvloeden, Emil deed daar niet aan mee.
Stemafspraken, complotten, etc, dat zie je ook niet terug bij Emil. Die jongen is gewoon goudeerlijk
Enige punt van aandacht is zijn gedrag naar Jimmy toe. Die hebben geen goed begin gehad.
Iedereen is wel eens boos. Emil loopt dan weg en gaat buiten wat slaan. DAT doen verstandige mensen. En Emil heeft zijn rol en houding na die 1e uitbarsting wel gevonden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:32 schreef Lziba het volgende:
[..]
Houding, blik en ik heb hem dingen omver zien trappen. Ik word een beetje bang van dat soort mannen, is niet echt normaal hoor. Net zoals Paul. Maar ja, jullie zien het vaker dus het zal wel weer gemonteerd zijn.
dan kan andrea blijven.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Anton zakt nu dood neer als die Billy hoort
Verkapte SLquote:
ze aait de boksbal... Jim ligt ernaast klaar te komen of zo?quote:
Die schakelt zo om en knalt ze zingend op het doek.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nu even 3 telefoontjes voor Andrea om drie schilderijen te bestellen, ze moeten wel exact hetzelfde zijn ....
en dan nog niet , want zijn familie zal wel voor hem zorgen en hij heeft Andrea dan niet meer nodig, smoesjes genoeg hoor bij die feeksquote:
Misschien mis je hier een stukje achtergrond danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Lziba het volgende:
[..]
Oke. Over die stemmen, kan natuurlijk. Ik heb de aflevering gezien toen hij stemmen kreeg en toen hij als 'terugslag' zei: Ik stem op jullie. IK HOOP DAT DEZE RECHT DOOR JULLIE ZIEL GAAT. Met een bozig gezicht.
Ja, ze houdt weer zo'n gebedskring en klaar. Feesten maar weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en dan nog niet , want zijn familie zal wel voor hem zorgen en hij heeft Andrea dan niet meer nodig, smoesjes genoeg hoor bij die feeks
Staat in de topic: flikker telegraaf over het hekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk is dat best jammer want het zou daadwerkelijk een goedlopende markt kunnen worden als ze wat meer directe interactie met de buitenwereld mochten hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Brabopapa het volgende:
IK kan isa niet betichten van niet geinteresseerd zijn, meer van de bio=maarkt vergeet dat het een echte markt is zonder restricties, dit is eerder een rommelmarkt van een verzorgingstehuis, van inwoners voor inwoners,,iedereen die komt moet eerst gescreend worden en zo, dus de markt is een promotie platform
Wtfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Andrea is ook echt gemeen. Emil deed echt zn uiterste best net, zei ook telkens dat hun situaties niet te vergelijken waren.
Nu tegen Billy doet Andrea heel schamper over Emil, alsof hij nare dingen tegen haar zei.
Ja echt asociaal...iedereen zou Utopia verlaten als het met zijn/haar partner heel slecht gaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Andrea is ook echt gemeen. Emil deed echt zn uiterste best net, zei ook telkens dat hun situaties niet te vergelijken waren.
Nu tegen Billy doet Andrea heel schamper over Emil, alsof hij nare dingen tegen haar zei.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, hij is absoluut niet agressief en narcistisch. Ik zie daar in ieder geval niets van terug
Zie alleen al rondom het stemmen. Paul en Hakim hebben dingen kapot geslagen en verbrand. Emil ging gewoon verder met zijn ding te doen. Bijna iedereen probeerde Joey daarna te beïnvloeden, Emil deed daar niet aan mee.
Stemafspraken, complotten, etc, dat zie je ook niet terug bij Emil. Die jongen is gewoon goudeerlijk
Enige punt van aandacht is zijn gedrag naar Jimmy toe. Die hebben geen goed begin gehad.
Hij zei dat hij thuis zou zijn gebleven. Zij kan dat blijkbaar niet hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
WtfOmdat hij iets zei wat niet in haar straatje paste?
Wat Emil zei zou ieder weldenkend mens doen.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zei dat hij thuis zou zijn gebleven. Zij kan dat blijkbaar niet hebben
Dat is Andrea ten voete uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij kan misschien wat bozig reageren ,maar is toch wel een vd weinigen die eerlijk en oprecht is, anderen zwijgen of praten achter iemands rug om.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Lziba het volgende:
[..]
Oke. Over die stemmen, kan natuurlijk. Ik heb de aflevering gezien toen hij stemmen kreeg en toen hij als 'terugslag' zei: Ik stem op jullie. IK HOOP DAT DEZE RECHT DOOR JULLIE ZIEL GAAT. Met een bozig gezicht.
Ze kreeg niet de juiste steun van hem, hij zei niet de juiste woorden en slijmde niet, tja dan heb je het gedaan bij Andrea.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Er niet eens ingaan als het met de dochter van mijn partner zo slecht gaat. Ook al had ik geen band met die dochter dan bleef ik eruit om mijn partner te steunen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja echt asociaal...iedereen zou Utopia verlaten als het met zijn/haar partner heel slecht gaat.
Ja, Emil was echt vriendelijk en genuanceerd. Andrea doet nu min of meer alsof Emil haar weg wilde hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien mis je hier een stukje achtergrond danHij was boos om de stemmen omdat ze zonder echte reden op hem hebben gestemd. Later heeft Billy dat ook toegegeven, Hakim heeft ze beïnvloed en op Emil laten stemmen. Hij verdiende die stemmen niet.
Andrea wil alleen maar mensen om haar heen die haar op de mouw spelden dat ze 'goed bezig ' is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat Emil zei zou ieder weldenkend mens doen.....
In het kort? Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
De 'meiden' welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
Ja, ze zijn daarna 180 graden gedraaid en excuus gemaakt aan Emilquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Alles verpakken in kranten.... maar dan wel de telegraaf hé? Met het Anton-bericht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
Andrea is over een week weg ... Ze overleeft de biomarkt niet
Grotendeels wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Aike 1 stem... Jimmy's stem sloeg nergens op... Hij moet ruud beter begeleiden... Wat een bullshit reden...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
De 'meiden' wel
Alleen Aike en Jimmy niet, en die hadden wat mij betreft wel oprecht een reden om op hem te stemmen.
En stampvoeten dat ze niet in de erfenis staat. 'Ik heb toch altijd voor hem gezorgd, mezelf opgeofferd.. IK ik en nog eens Ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Nee joh, dan istie toch al dood.
Oh ja, dát was Jimmy's stem. Nee die sloeg inderdaad nergens op. Maar Aike en Jimmy stemden niet op hem omdat Hakim het zei in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aike 1 stem... Jimmy's stem sloeg nergens op... Hij moet ruud beter begeleiden... Wat een bullshit reden...
Ik zit nog steeds met Dre in mijn hoofd en Billy kwam net weer op de eerste plaats aanstiefelen. Ellebooggevecht tussen die 2.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef renevanlaaren het volgende:
niet vergeten deze maand op lot te stemmen die moet publieks stem krijgen
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef RVer het volgende:
haha die willem heeft commentaar op de schoonheidssalon van andrea
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aikequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Urb het volgende:
Nico kende Willem al dus, hij haar niet(meer) van een of ander bestuur.
Hij raad haar aan om een beetje op te letten dat het een beetje duurzaam blijft op de markt. Nico zegt tsja ik ben hier pas net hoor.
dat!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En stampvoeten dat ze niet in de erfenis staat. 'Ik heb toch altijd voor hem gezorgd, mezelf opgeofferd.. IK ik en nog eens Ik
Tegelijk en meteen Charlotte en Laura mee.. en Paul.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Na Andrea moet Billy eruit, net zo een egoistisch kreng
Er is geen camera in de zenderkamer op de streamsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar....IK WIL ANDREA IN BEELD !
Het moet allemaal duurzaam op die biomarkt, daar pas die salon niet echt bij. Hij begreep het idee erachter nietquote:
Misschien beseft ze nu dat als ze niet gaat ze naar de erfenis kan fluiten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog net niet.
Misschien na vanavond als ze weer voor zichzelf kiest
Ik vond het wel intressant dat Aike heeft erg aan het praten begon over de aankomende stemming, paar daags ervoor. Ze noemde geen naam maar die dames gingen toen wel massaal op Emil. Hakim wist ervan though en zei "Die wijven gaan op Emil, dat kunnen we niet tejen houden" En toen moet Paul van Hakim samen met hem op Nicoline met als smoes dat ze de nieuwste was, die tactieken pakten niet bepaald goed uit voor hem.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Dat is het nu al meestal, maar ze wordt de greppel ingedrukt door wauwelende rienkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aike
De meeste mensen zappen weg hoor als ze haar zienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Nee, Maar aike merkte aan emil dat sommige dingen hem niet lekker zaten. Hakim had de 2 stemmen op hem van Aike nooit verwachtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh ja, dát was Jimmy's stem. Nee die sloeg inderdaad nergens op. Maar Aike en Jimmy stemden niet op hem omdat Hakim het zei in ieder geval.
Wie nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aike
Maar dat is zijn eigen schuld, moet hij maar niet naar het programma kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog net niet.
Misschien na vanavond als ze weer voor zichzelf kiest
Heeft ze plots geen huis meer in Bonaire en in Amsterdam en en en...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien beseft ze nu dat als ze niet gaat ze naar de erfenis kan fluiten?
Hey zeg, pas je een beetje op waar je om vraagt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
andrea gaat genoeg stemmen krijgen,daar ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met Dre in mijn hoofd en Billy kwam net weer op de eerste plaats aanstiefelen. Ellebooggevecht tussen die 2.
kan ze een hut bouwen op bonairequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ze plots geen huis meer in Bonaire en in Amsterdam en en en...
Nee, ik moet het echt meer gaan volgen. Ik vind het nog steeds jammer dat Hakim eruit is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond het wel intressant dat Aike heeft erg aan het praten begon over de aankomende stemming, paar daags ervoor. Ze noemde geen naam maar die dames gingen toen wel massaal op Emil. Hakim wist ervan though en zei "Die wijven gaan op Emil, dat kunnen we niet tejen houden" En toen moet Paul van Hakim samen met hem op Nicoline met als smoes dat ze de nieuwste was, die tactieken pakten niet bepaald goed uit voor hem.
Duh, want vooraf...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:45 schreef Ebinas het volgende:
Lot loopt weg.
Jimmy: Ben je klaar.
Neuh moet ff wat halen
Jimmy; geloof er niets van
die miste ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Duh, want vooraf...
Joey: stop je er al mee?
Lot: ja, mooi geweest
Joey: nu al?
Lot: ja, laten we je verjaardag vieren.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Andrea doet een "sodeknettertje".
Iemands verjaardag verpesten.
hehe vandaar dat ze het wist (jammer dat niemand de papieren versie over het hek heeft gegooid)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bijna als hij mee kijkt ,ze heeft gegoogeld op anton zijn naam,zag de telegraaf
Wat voor commentaar?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef RVer het volgende:
haha die willem heeft commentaar op de schoonheidssalon van andrea
Laat de irritante maar blijven, straks hebben we niks meer te kijken alleen nog Rienk en Nico....bleghhhhhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegelijk en meteen Charlotte en Laura mee.. en Paul.
Nee joh, Andrea eruit en een volgend alpha mannetje erinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:47 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
Laat de irritante maar blijven, straks hebben we niks meer te kijken alleen nog Rienk en Nico....bleghhhhh
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef RVer het volgende:
[..]
Het moet allemaal duurzaam op die biomarkt, daar pas die salon niet echt bij. Hij begreep het idee erachter niet
Zou die wel geld hebben, als hij in een caravan woont zonder waterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien beseft ze nu dat als ze niet gaat ze naar de erfenis kan fluiten?
Gelijk heeft ze, de mooiste discussies krijg je danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:48 schreef Urb het volgende:
Isa vind het saai dat ze nooit meer savonds samen aan tafel zitten en iedereen zn eigen dingetje doet.
Zendercheck: ff je mic checken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Andrea in de zenderkamer? Was de batterij van haar zender leeg?
en oneindig veel bierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:50 schreef Marenda het volgende:
Paul alweer aan de zuip,die heeft oneindig veel zakgeld.
Nu maar hopen dat daar een brief ligt van Anton.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Andrea in de zenderkamer? Was de batterij van haar zender leeg?
Ja Vanass is daar heel makkelijk in. Zij moet niks hebben van die rare dingen die niet uit een blik komen, dus dan is het voor die gekke dodo's.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Urb het volgende:
Vanes schuift het op Nico en Rienk, ja die hadden die groentes nog nodig voro dit en dat..
Kun je niet beter laten weten wanneer ze niet aan het kanen is... Naja, doe maar niet. Dan duren de topics 3 uurquote:
Als ze uit Utopia komt kan ze zo door naar de nieuwste afvalshow. De enige manier waarop zij kan afvallen is drugs.quote:
Ja Simpel verhaal, en daarmee is de kous weer af.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja Vanass is daar heel makkelijk in. Zij moet niks hebben van die rare dingen die niet uit een blik komen, dus dan is het voor die gekke dodo's.
Komt zo wel weer als Andrea van Huub heeft gehoord wat Anton er van vindtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:51 schreef Liyu het volgende:
Huub pleur er weer een ergernis is, dit is zo saai om te janken
Ik hoop ook dat het er iets veranderd in keuken. Of Vanass kan kennis maken met iets anders dan blikjes en alles laten sudderen, of ze kan wieberen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Simpel verhaal, en daarmee is de kous weer af. Ik zeg Andrea eruit en Jochem erin. Knallen in de keuken!
5 minuten echt boksen is ook zwaar.. maar ja, bokszakaaien is dat dan weer nietquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt zo wel weer als Andrea van Huub heeft gehoord wat Anton er van vindt
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef renevanlaaren het volgende:
A: de a van alleen ikke ik ik en de rest kan stikken
N: de n van nee ik kies voor mezelf
D:de d van dikke lul 3 bier ik blijf lekker hier
R: de r van regel maar hulp ik kan niet
E: de e van egoïst
A: de a van anton je moet er maar aan wennen
![]()
![]()
Wat ben jij een vervelend mens zegquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Isa: de seizoen gaan veranderen![]()
Ben benieuwd wat het gaat worden dan?
Geen winter meer, geen zomer meer of??? nou? nou?
![]()
![]()
Geen winter klopte (helaas) dan weer wel dit jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Isa: de seizoen gaan veranderen![]()
Ben benieuwd wat het gaat worden dan?
Geen winter meer, geen zomer meer of??? nou? nou?
Gooi er dan nog maar een brief achteraan van Anton. Opzouten met dat mens!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
Andrea "Verder kan ik er ook niks aan doen, ik ga gewoon door" *soundlock op Andrea*
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend mens zeg
Niet te geloven, pleur verdomme die Telegraaf erin ...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
Andrea "Verder kan ik er ook niks aan doen, ik ga gewoon door" *soundlock op Andrea*
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:54 schreef Dotteke het volgende:
En ze gaat gewoon door, niet te geloven toch
A: de A van Aandachtsgeilquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps dan hoop ik dat de zomer niet kloptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen winter klopte (helaas) dan weer wel dit jaar.
Hakim?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Weer een janker...wat heeft Paul nou weer gegoogeld?
[ afbeelding ]
Als Andrea genomineerd wordt door de bewoners is ze weg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
Hij hoopt zichzelf buut-vrij naar huis te janken, denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Weer een janker...wat heeft Paul nou weer gegoogeld?
[ afbeelding ]
Vorig jaar hadden we geen lente.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oeps dan hoop ik dat de zomer niet klopt
Maar dat duurt nog een maandquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Als Andrea genomineerd wordt door de bewoners is ze weg.
Gaat nie werken nie, zie eerste afvallers.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Hij hoopt zichzelf buut-vrij naar huis te janken, denk ik.
Heb jij koorts?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Huub, mag er niet eens iemand in die eerlijk is naar Andrea, dat domme geslijm naar haar dat ze het zo goed doet.
Dat ze daar zit om te laten zien hoe goed ze is voor haar dochter
Heb je haar gelijk verteld van de dochter van die arts die ook boos is
Alles voor de kijkcijfers bah
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul leest dat de Hornbach in zijn woonplaats failliet is.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Hieperdepiep en Hoera en in de Gloria voor Joey, hoe wordt je verjaardag verziekt, juist 1 keer raaien Andrea
andrea is zoooooooooooooo zielig (NOT)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Hieperdepiep en Hoera en in de Gloria voor Joey, hoe wordt je verjaardag verziekt, juist 1 keer raaien Andrea
Wat wil Gio van Bil?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:57 schreef martend het volgende:
Lotte is sinds vandaag aan de pil en Gio wil nu al van bil![]()
tussendoor gooien ze haar eruit en komt Jochem er in. Ik denk dat ze daarom Jochem niet bij deze stemronde hebben gedaan. Dat of Paul er uit.quote:
Zeker zijn cadeaus gejat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Dreetje wordt zijn nwe idool!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jian, als enige als ik het goed heb
echt he wat een klapkut is dat wijf toch griezels je krijgt er gewoon de bibbers van als zij zo doet. ze hoopt dat haar dochter Utopia binnen wandelt want Andrea zit er ALLEEN voor haarquote:
Nee, krijg de griebels van dat mens en hoe iedereen haar naar de mond praat en haar egoismequote:
Of Laura, die krijgt binnekort bezoek.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
tussendoor gooien ze haar eruit en komt Jochem er in. Ik denk dat ze daarom Jochem niet bij deze stemronde hebben gedaan. Dat of Paul er uit.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
En Rienk is de zwerver?
Hij zit gewoon bier van het feestje vanavond al op te zuipen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
Paul pakt een pot bier. Zijn ze nog niet op?????
jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:00 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
En Rienk is de zwerver?
Die mag ook gaan ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Of Laura, die krijgt binnekort bezoek.
Ze willen haar daar echt niet kwijt,hadden zat redenen al kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:02 schreef Klapskaats het volgende:
Next om naar huis getrapt te worden: Andrea, opzouten met dat gestoorde sujet!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:03 schreef Punkman het volgende:
Dat wijf (Andrea) is nog gemener en harder dan de duivel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Hij is nu bij Isa en de koeienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:04 schreef Klapskaats het volgende:
Denk dat alcopaul zit te zoeken om een rel te trappen die zo erg gaat zijn dat hij naar huis geschopt wordt.
dat valt reuze meer, kijk maar naar caps uit week 1 en nu, die 'man' is gewoon afgeleefdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:03 schreef Toverheks het volgende:
Denk eerder dat Huub eens goed naar Paul moet kijken, die man moet naar huis gaat er aan onder door, kijk eens dat hoofd die is in 2 maanden 10 jaar ouder geworden
Waarom dat is toch niet zijn verantwoordelijkheid. Plus zit Huup op de ban naar lingo te kijken. Ik geef hem gelijk. Paul doet zielig uhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:03 schreef Toverheks het volgende:
Denk eerder dat Huub eens goed naar Paul moet kijken, die man moet naar huis gaat er aan onder door, kijk eens dat hoofd die is in 2 maanden 10 jaar ouder geworden
Dat leek ie al te doen de dag dat Hakim wegmoest. ZN bankje inelkaar meppen en opfikken + nog meer bruikbaar hout. En hij riep iets van "Ik ben hier de baas" tegen Hakim, knikkend naar dat bankje en toen streamlock.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:04 schreef Klapskaats het volgende:
Denk dat alcopaul zit te zoeken om een rel te trappen die zo erg gaat zijn dat hij naar huis geschopt wordt.
hahhahaa nee dat verwacht ik niet van jou blijf kijken hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:05 schreef Liyu het volgende:
Tiet ik kijk nog even en dan klaar, ik had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen
Als je nog gaat posten kom ik bij je langsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:05 schreef Liyu het volgende:
Tiet ik kijk nog even en dan klaar, ik had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen
warm water komt uit zo'n bak aan de muur buitenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:05 schreef GekkePoes het volgende:
Hebben ze wel heet water in de stal? met koud water krijg je nooit het melkvet uit de melkmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |