SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Billy is net zo gek, die weet zeker, dat haar moeder heeeeel trots op haar isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Billy verstoord het gesprek
Emil is een baasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef Lziba het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat Emil hier zo populair is. Lijkt mij juist een agressieve jongeman met narcistische trekjes die zichzelf te serieus neemt. Op basis van de afleveringen.
Ja wanneer zie je hem agressief doen naar mensen??????????quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef Lziba het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat Emil hier zo populair is. Lijkt mij juist een agressieve jongeman met narcistische trekjes die zichzelf te serieus neemt. Op basis van de afleveringen.
Log net in maar ik houd wel van een beetje tempoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie klaagden allemaal dat de COS'sen langzaam gaan![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Urb het volgende:
Andrea "Ik merkte het al aan Huub hoor, ik merkte het gewoon"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |