Jian, als enige als ik het goed hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie klaagden allemaal dat de COS'sen langzaam gaan![]()
Andrea topic?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
Iemand ff dat artikel van Anton voor me??
Vandaar dat feestelijk dansen, de liefde voelen en zo tevreden te zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Urb het volgende:
Andrea "Ik merkte het al aan Huub hoor, ik merkte het gewoon"
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Flow3r het volgende:
Dochter neem aub contact op met Andrea, ze zit daar voor dat contact, dan kan je haar daarna weer uitkotsen,maar zijn wij van haar AF![]()
Nee, hij is absoluut niet agressief en narcistisch. Ik zie daar in ieder geval niets van terugquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef Lziba het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat Emil hier zo populair is. Lijkt mij juist een agressieve jongeman met narcistische trekjes die zichzelf te serieus neemt. Op basis van de afleveringen.
Want in Utopia ....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:30 schreef Toverheks het volgende:
He mensen maar Andrea is niet een egoïst he zegt ze zelf
UTO / [INWONERS] Andreaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Toverheks het volgende:
Ja inderdaad, laatste ging weer in minder dan 30 minutenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie klaagden allemaal dat de COS'sen langzaam gaan![]()
Houding, blik en ik heb hem dingen omver zien trappen. Ik word een beetje bang van dat soort mannen, is niet echt normaal hoor. Net zoals Paul. Maar ja, jullie zien het vaker dus het zal wel weer gemonteerd zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja wanneer zie je hem agressief doen naar mensen??????????
Die dochter komt echt nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ach mensen, ze laat Anton echt wel barsten, want ze wil haar dromen waarmaken, ze kiest voor zichzelf. Ze is niet egoïstisch, ze wil dat haar dochter komt binnenlopen, dan is ze gelukkig.
De regie zal Anton wel laten herroepen wat er in de krant staat en Dat meisje kan vanavond in Ddree's armen vallen (zoals in Vermist)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |