Staat in de topic: flikker telegraaf over het hekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee het hele artikel moet ik ff hebben
Ja, en eigenlijk is dat best jammer want het zou daadwerkelijk een goedlopende markt kunnen worden als ze wat meer directe interactie met de buitenwereld mochten hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Brabopapa het volgende:
IK kan isa niet betichten van niet geinteresseerd zijn, meer van de bio=maarkt vergeet dat het een echte markt is zonder restricties, dit is eerder een rommelmarkt van een verzorgingstehuis, van inwoners voor inwoners,,iedereen die komt moet eerst gescreend worden en zo, dus de markt is een promotie platform
Wtfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Andrea is ook echt gemeen. Emil deed echt zn uiterste best net, zei ook telkens dat hun situaties niet te vergelijken waren.
Nu tegen Billy doet Andrea heel schamper over Emil, alsof hij nare dingen tegen haar zei.
Ja echt asociaal...iedereen zou Utopia verlaten als het met zijn/haar partner heel slecht gaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Andrea is ook echt gemeen. Emil deed echt zn uiterste best net, zei ook telkens dat hun situaties niet te vergelijken waren.
Nu tegen Billy doet Andrea heel schamper over Emil, alsof hij nare dingen tegen haar zei.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, hij is absoluut niet agressief en narcistisch. Ik zie daar in ieder geval niets van terug
Zie alleen al rondom het stemmen. Paul en Hakim hebben dingen kapot geslagen en verbrand. Emil ging gewoon verder met zijn ding te doen. Bijna iedereen probeerde Joey daarna te beïnvloeden, Emil deed daar niet aan mee.
Stemafspraken, complotten, etc, dat zie je ook niet terug bij Emil. Die jongen is gewoon goudeerlijk
Enige punt van aandacht is zijn gedrag naar Jimmy toe. Die hebben geen goed begin gehad.
Hij zei dat hij thuis zou zijn gebleven. Zij kan dat blijkbaar niet hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
WtfOmdat hij iets zei wat niet in haar straatje paste?
Wat Emil zei zou ieder weldenkend mens doen.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zei dat hij thuis zou zijn gebleven. Zij kan dat blijkbaar niet hebben
Dat is Andrea ten voete uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij kan misschien wat bozig reageren ,maar is toch wel een vd weinigen die eerlijk en oprecht is, anderen zwijgen of praten achter iemands rug om.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Lziba het volgende:
[..]
Oke. Over die stemmen, kan natuurlijk. Ik heb de aflevering gezien toen hij stemmen kreeg en toen hij als 'terugslag' zei: Ik stem op jullie. IK HOOP DAT DEZE RECHT DOOR JULLIE ZIEL GAAT. Met een bozig gezicht.
Ze kreeg niet de juiste steun van hem, hij zei niet de juiste woorden en slijmde niet, tja dan heb je het gedaan bij Andrea.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Er niet eens ingaan als het met de dochter van mijn partner zo slecht gaat. Ook al had ik geen band met die dochter dan bleef ik eruit om mijn partner te steunen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja echt asociaal...iedereen zou Utopia verlaten als het met zijn/haar partner heel slecht gaat.
Ja, Emil was echt vriendelijk en genuanceerd. Andrea doet nu min of meer alsof Emil haar weg wilde hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien mis je hier een stukje achtergrond danHij was boos om de stemmen omdat ze zonder echte reden op hem hebben gestemd. Later heeft Billy dat ook toegegeven, Hakim heeft ze beïnvloed en op Emil laten stemmen. Hij verdiende die stemmen niet.
Andrea wil alleen maar mensen om haar heen die haar op de mouw spelden dat ze 'goed bezig ' is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat Emil zei zou ieder weldenkend mens doen.....
In het kort? Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
De 'meiden' welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |