Oke. Over die stemmen, kan natuurlijk. Ik heb de aflevering gezien toen hij stemmen kreeg en toen hij als 'terugslag' zei: Ik stem op jullie. IK HOOP DAT DEZE RECHT DOOR JULLIE ZIEL GAAT. Met een bozig gezicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, hij is absoluut niet agressief en narcistisch. Ik zie daar in ieder geval niets van terug
Zie alleen al rondom het stemmen. Paul en Hakim hebben dingen kapot geslagen en verbrand. Emil ging gewoon verder met zijn ding te doen. Bijna iedereen probeerde Joey daarna te beïnvloeden, Emil deed daar niet aan mee.
Stemafspraken, complotten, etc, dat zie je ook niet terug bij Emil. Die jongen is gewoon goudeerlijk
Enige punt van aandacht is zijn gedrag naar Jimmy toe. Die hebben geen goed begin gehad.
Iedereen is wel eens boos. Emil loopt dan weg en gaat buiten wat slaan. DAT doen verstandige mensen. En Emil heeft zijn rol en houding na die 1e uitbarsting wel gevonden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:32 schreef Lziba het volgende:
[..]
Houding, blik en ik heb hem dingen omver zien trappen. Ik word een beetje bang van dat soort mannen, is niet echt normaal hoor. Net zoals Paul. Maar ja, jullie zien het vaker dus het zal wel weer gemonteerd zijn.
dan kan andrea blijven.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef RVer het volgende:
Anton zakt nu dood neer als die Billy hoort
Verkapte SLquote:
ze aait de boksbal... Jim ligt ernaast klaar te komen of zo?quote:
Die schakelt zo om en knalt ze zingend op het doek.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nu even 3 telefoontjes voor Andrea om drie schilderijen te bestellen, ze moeten wel exact hetzelfde zijn ....
en dan nog niet , want zijn familie zal wel voor hem zorgen en hij heeft Andrea dan niet meer nodig, smoesjes genoeg hoor bij die feeksquote:
Misschien mis je hier een stukje achtergrond danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Lziba het volgende:
[..]
Oke. Over die stemmen, kan natuurlijk. Ik heb de aflevering gezien toen hij stemmen kreeg en toen hij als 'terugslag' zei: Ik stem op jullie. IK HOOP DAT DEZE RECHT DOOR JULLIE ZIEL GAAT. Met een bozig gezicht.
Ja, ze houdt weer zo'n gebedskring en klaar. Feesten maar weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en dan nog niet , want zijn familie zal wel voor hem zorgen en hij heeft Andrea dan niet meer nodig, smoesjes genoeg hoor bij die feeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |