Wtfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Andrea is ook echt gemeen. Emil deed echt zn uiterste best net, zei ook telkens dat hun situaties niet te vergelijken waren.
Nu tegen Billy doet Andrea heel schamper over Emil, alsof hij nare dingen tegen haar zei.
Ja echt asociaal...iedereen zou Utopia verlaten als het met zijn/haar partner heel slecht gaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Andrea is ook echt gemeen. Emil deed echt zn uiterste best net, zei ook telkens dat hun situaties niet te vergelijken waren.
Nu tegen Billy doet Andrea heel schamper over Emil, alsof hij nare dingen tegen haar zei.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, hij is absoluut niet agressief en narcistisch. Ik zie daar in ieder geval niets van terug
Zie alleen al rondom het stemmen. Paul en Hakim hebben dingen kapot geslagen en verbrand. Emil ging gewoon verder met zijn ding te doen. Bijna iedereen probeerde Joey daarna te beïnvloeden, Emil deed daar niet aan mee.
Stemafspraken, complotten, etc, dat zie je ook niet terug bij Emil. Die jongen is gewoon goudeerlijk
Enige punt van aandacht is zijn gedrag naar Jimmy toe. Die hebben geen goed begin gehad.
Hij zei dat hij thuis zou zijn gebleven. Zij kan dat blijkbaar niet hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
WtfOmdat hij iets zei wat niet in haar straatje paste?
Wat Emil zei zou ieder weldenkend mens doen.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zei dat hij thuis zou zijn gebleven. Zij kan dat blijkbaar niet hebben
Dat is Andrea ten voete uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij kan misschien wat bozig reageren ,maar is toch wel een vd weinigen die eerlijk en oprecht is, anderen zwijgen of praten achter iemands rug om.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef Lziba het volgende:
[..]
Oke. Over die stemmen, kan natuurlijk. Ik heb de aflevering gezien toen hij stemmen kreeg en toen hij als 'terugslag' zei: Ik stem op jullie. IK HOOP DAT DEZE RECHT DOOR JULLIE ZIEL GAAT. Met een bozig gezicht.
Ze kreeg niet de juiste steun van hem, hij zei niet de juiste woorden en slijmde niet, tja dan heb je het gedaan bij Andrea.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef mootie het volgende:
Er niet eens ingaan als het met de dochter van mijn partner zo slecht gaat. Ook al had ik geen band met die dochter dan bleef ik eruit om mijn partner te steunen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja echt asociaal...iedereen zou Utopia verlaten als het met zijn/haar partner heel slecht gaat.
Ja, Emil was echt vriendelijk en genuanceerd. Andrea doet nu min of meer alsof Emil haar weg wilde hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Olga het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien mis je hier een stukje achtergrond danHij was boos om de stemmen omdat ze zonder echte reden op hem hebben gestemd. Later heeft Billy dat ook toegegeven, Hakim heeft ze beïnvloed en op Emil laten stemmen. Hij verdiende die stemmen niet.
Andrea wil alleen maar mensen om haar heen die haar op de mouw spelden dat ze 'goed bezig ' is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat Emil zei zou ieder weldenkend mens doen.....
In het kort? Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
De 'meiden' welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
Ja, ze zijn daarna 180 graden gedraaid en excuus gemaakt aan Emilquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Alles verpakken in kranten.... maar dan wel de telegraaf hé? Met het Anton-bericht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
Andrea is over een week weg ... Ze overleeft de biomarkt niet
Grotendeels wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Aike 1 stem... Jimmy's stem sloeg nergens op... Hij moet ruud beter begeleiden... Wat een bullshit reden...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
De 'meiden' wel
Alleen Aike en Jimmy niet, en die hadden wat mij betreft wel oprecht een reden om op hem te stemmen.
En stampvoeten dat ze niet in de erfenis staat. 'Ik heb toch altijd voor hem gezorgd, mezelf opgeofferd.. IK ik en nog eens Ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Nee joh, dan istie toch al dood.
Oh ja, dát was Jimmy's stem. Nee die sloeg inderdaad nergens op. Maar Aike en Jimmy stemden niet op hem omdat Hakim het zei in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aike 1 stem... Jimmy's stem sloeg nergens op... Hij moet ruud beter begeleiden... Wat een bullshit reden...
Ik zit nog steeds met Dre in mijn hoofd en Billy kwam net weer op de eerste plaats aanstiefelen. Ellebooggevecht tussen die 2.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef renevanlaaren het volgende:
niet vergeten deze maand op lot te stemmen die moet publieks stem krijgen
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef RVer het volgende:
haha die willem heeft commentaar op de schoonheidssalon van andrea
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aikequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Urb het volgende:
Nico kende Willem al dus, hij haar niet(meer) van een of ander bestuur.
Hij raad haar aan om een beetje op te letten dat het een beetje duurzaam blijft op de markt. Nico zegt tsja ik ben hier pas net hoor.
dat!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En stampvoeten dat ze niet in de erfenis staat. 'Ik heb toch altijd voor hem gezorgd, mezelf opgeofferd.. IK ik en nog eens Ik
Tegelijk en meteen Charlotte en Laura mee.. en Paul.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Na Andrea moet Billy eruit, net zo een egoistisch kreng
Er is geen camera in de zenderkamer op de streamsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar....IK WIL ANDREA IN BEELD !
Het moet allemaal duurzaam op die biomarkt, daar pas die salon niet echt bij. Hij begreep het idee erachter nietquote:
Misschien beseft ze nu dat als ze niet gaat ze naar de erfenis kan fluiten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog net niet.
Misschien na vanavond als ze weer voor zichzelf kiest
Ik vond het wel intressant dat Aike heeft erg aan het praten begon over de aankomende stemming, paar daags ervoor. Ze noemde geen naam maar die dames gingen toen wel massaal op Emil. Hakim wist ervan though en zei "Die wijven gaan op Emil, dat kunnen we niet tejen houden" En toen moet Paul van Hakim samen met hem op Nicoline met als smoes dat ze de nieuwste was, die tactieken pakten niet bepaald goed uit voor hem.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Dat is het nu al meestal, maar ze wordt de greppel ingedrukt door wauwelende rienkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aike
De meeste mensen zappen weg hoor als ze haar zienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Nee, Maar aike merkte aan emil dat sommige dingen hem niet lekker zaten. Hakim had de 2 stemmen op hem van Aike nooit verwachtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh ja, dát was Jimmy's stem. Nee die sloeg inderdaad nergens op. Maar Aike en Jimmy stemden niet op hem omdat Hakim het zei in ieder geval.
Wie nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aike
Maar dat is zijn eigen schuld, moet hij maar niet naar het programma kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog net niet.
Misschien na vanavond als ze weer voor zichzelf kiest
Heeft ze plots geen huis meer in Bonaire en in Amsterdam en en en...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien beseft ze nu dat als ze niet gaat ze naar de erfenis kan fluiten?
Hey zeg, pas je een beetje op waar je om vraagt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
andrea gaat genoeg stemmen krijgen,daar ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met Dre in mijn hoofd en Billy kwam net weer op de eerste plaats aanstiefelen. Ellebooggevecht tussen die 2.
kan ze een hut bouwen op bonairequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ze plots geen huis meer in Bonaire en in Amsterdam en en en...
Nee, ik moet het echt meer gaan volgen. Ik vind het nog steeds jammer dat Hakim eruit is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond het wel intressant dat Aike heeft erg aan het praten begon over de aankomende stemming, paar daags ervoor. Ze noemde geen naam maar die dames gingen toen wel massaal op Emil. Hakim wist ervan though en zei "Die wijven gaan op Emil, dat kunnen we niet tejen houden" En toen moet Paul van Hakim samen met hem op Nicoline met als smoes dat ze de nieuwste was, die tactieken pakten niet bepaald goed uit voor hem.
Duh, want vooraf...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:45 schreef Ebinas het volgende:
Lot loopt weg.
Jimmy: Ben je klaar.
Neuh moet ff wat halen
Jimmy; geloof er niets van
die miste ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Duh, want vooraf...
Joey: stop je er al mee?
Lot: ja, mooi geweest
Joey: nu al?
Lot: ja, laten we je verjaardag vieren.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Andrea doet een "sodeknettertje".
Iemands verjaardag verpesten.
hehe vandaar dat ze het wist (jammer dat niemand de papieren versie over het hek heeft gegooid)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:44 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bijna als hij mee kijkt ,ze heeft gegoogeld op anton zijn naam,zag de telegraaf
Wat voor commentaar?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef RVer het volgende:
haha die willem heeft commentaar op de schoonheidssalon van andrea
Laat de irritante maar blijven, straks hebben we niks meer te kijken alleen nog Rienk en Nico....bleghhhhhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegelijk en meteen Charlotte en Laura mee.. en Paul.
Nee joh, Andrea eruit en een volgend alpha mannetje erinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:47 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
Laat de irritante maar blijven, straks hebben we niks meer te kijken alleen nog Rienk en Nico....bleghhhhh
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef RVer het volgende:
[..]
Het moet allemaal duurzaam op die biomarkt, daar pas die salon niet echt bij. Hij begreep het idee erachter niet
Zou die wel geld hebben, als hij in een caravan woont zonder waterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien beseft ze nu dat als ze niet gaat ze naar de erfenis kan fluiten?
Gelijk heeft ze, de mooiste discussies krijg je danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:48 schreef Urb het volgende:
Isa vind het saai dat ze nooit meer savonds samen aan tafel zitten en iedereen zn eigen dingetje doet.
Zendercheck: ff je mic checken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Andrea in de zenderkamer? Was de batterij van haar zender leeg?
en oneindig veel bierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:50 schreef Marenda het volgende:
Paul alweer aan de zuip,die heeft oneindig veel zakgeld.
Nu maar hopen dat daar een brief ligt van Anton.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Andrea in de zenderkamer? Was de batterij van haar zender leeg?
Ja Vanass is daar heel makkelijk in. Zij moet niks hebben van die rare dingen die niet uit een blik komen, dus dan is het voor die gekke dodo's.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Urb het volgende:
Vanes schuift het op Nico en Rienk, ja die hadden die groentes nog nodig voro dit en dat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |