Ja, ze zijn daarna 180 graden gedraaid en excuus gemaakt aan Emilquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
Alles verpakken in kranten.... maar dan wel de telegraaf hé? Met het Anton-bericht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef chufi het volgende:
Andrea is over een week weg ... Ze overleeft de biomarkt niet
Grotendeels wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
Aike 1 stem... Jimmy's stem sloeg nergens op... Hij moet ruud beter begeleiden... Wat een bullshit reden...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
De 'meiden' wel
Alleen Aike en Jimmy niet, en die hadden wat mij betreft wel oprecht een reden om op hem te stemmen.
En stampvoeten dat ze niet in de erfenis staat. 'Ik heb toch altijd voor hem gezorgd, mezelf opgeofferd.. IK ik en nog eens Ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Kaleddi het volgende:
[..]Nee joh, dan istie toch al dood.
Oh ja, dát was Jimmy's stem. Nee die sloeg inderdaad nergens op. Maar Aike en Jimmy stemden niet op hem omdat Hakim het zei in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aike 1 stem... Jimmy's stem sloeg nergens op... Hij moet ruud beter begeleiden... Wat een bullshit reden...
Ik zit nog steeds met Dre in mijn hoofd en Billy kwam net weer op de eerste plaats aanstiefelen. Ellebooggevecht tussen die 2.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef renevanlaaren het volgende:
niet vergeten deze maand op lot te stemmen die moet publieks stem krijgen
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef RVer het volgende:
haha die willem heeft commentaar op de schoonheidssalon van andrea
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aikequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Urb het volgende:
Nico kende Willem al dus, hij haar niet(meer) van een of ander bestuur.
Hij raad haar aan om een beetje op te letten dat het een beetje duurzaam blijft op de markt. Nico zegt tsja ik ben hier pas net hoor.
dat!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En stampvoeten dat ze niet in de erfenis staat. 'Ik heb toch altijd voor hem gezorgd, mezelf opgeofferd.. IK ik en nog eens Ik
Tegelijk en meteen Charlotte en Laura mee.. en Paul.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Na Andrea moet Billy eruit, net zo een egoistisch kreng
Er is geen camera in de zenderkamer op de streamsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar....IK WIL ANDREA IN BEELD !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |