Het moet allemaal duurzaam op die biomarkt, daar pas die salon niet echt bij. Hij begreep het idee erachter nietquote:
Misschien beseft ze nu dat als ze niet gaat ze naar de erfenis kan fluiten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog net niet.
Misschien na vanavond als ze weer voor zichzelf kiest
Ik vond het wel intressant dat Aike heeft erg aan het praten begon over de aankomende stemming, paar daags ervoor. Ze noemde geen naam maar die dames gingen toen wel massaal op Emil. Hakim wist ervan though en zei "Die wijven gaan op Emil, dat kunnen we niet tejen houden" En toen moet Paul van Hakim samen met hem op Nicoline met als smoes dat ze de nieuwste was, die tactieken pakten niet bepaald goed uit voor hem.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Lziba het volgende:
[..]
Hij had de meeste stemmen en ook nog eens veel, zijn al die mensen door Hakim beïnvloed?
Dat is het nu al meestal, maar ze wordt de greppel ingedrukt door wauwelende rienkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aike
De meeste mensen zappen weg hoor als ze haar zienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar....IK WIL ANDREA IN BEELD !
Nee, Maar aike merkte aan emil dat sommige dingen hem niet lekker zaten. Hakim had de 2 stemmen op hem van Aike nooit verwachtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh ja, dát was Jimmy's stem. Nee die sloeg inderdaad nergens op. Maar Aike en Jimmy stemden niet op hem omdat Hakim het zei in ieder geval.
Wie nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou het wel een leuk trio vinden, Nico, Isa en Aike
Maar dat is zijn eigen schuld, moet hij maar niet naar het programma kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog net niet.
Misschien na vanavond als ze weer voor zichzelf kiest
Heeft ze plots geen huis meer in Bonaire en in Amsterdam en en en...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien beseft ze nu dat als ze niet gaat ze naar de erfenis kan fluiten?
Hey zeg, pas je een beetje op waar je om vraagt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Flow3r het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar....IK WIL ANDREA IN BEELD !
andrea gaat genoeg stemmen krijgen,daar ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met Dre in mijn hoofd en Billy kwam net weer op de eerste plaats aanstiefelen. Ellebooggevecht tussen die 2.
kan ze een hut bouwen op bonairequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft ze plots geen huis meer in Bonaire en in Amsterdam en en en...
Nee, ik moet het echt meer gaan volgen. Ik vind het nog steeds jammer dat Hakim eruit is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vond het wel intressant dat Aike heeft erg aan het praten begon over de aankomende stemming, paar daags ervoor. Ze noemde geen naam maar die dames gingen toen wel massaal op Emil. Hakim wist ervan though en zei "Die wijven gaan op Emil, dat kunnen we niet tejen houden" En toen moet Paul van Hakim samen met hem op Nicoline met als smoes dat ze de nieuwste was, die tactieken pakten niet bepaald goed uit voor hem.
Duh, want vooraf...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:45 schreef Ebinas het volgende:
Lot loopt weg.
Jimmy: Ben je klaar.
Neuh moet ff wat halen
Jimmy; geloof er niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |