Van Dobben vers is wel oké, diepvries is kk nasty. Net als Moraquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kalfskroket van van Dobben
sws is kalfskroket het lekkerst. sate kroket soms
Ik zei kroketquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze man leeft die culinaire goodlife!
Altijd vers. Heb niet eens frituur zelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van Dobben vers is wel oké, diepvries is kk nasty. Net als Mora. Vind Febo wel de lekkerste though
.
[..]
Ik zei kroket. Bedoelde natuurlijk croquette.
Wou vragen of het het waard is om terug te lezen, maar ik heb natuurlijk alles al stilletjes gelurktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Haha na meer dan een halve pagina nog steeds mad
Uiteraard. Wij zijn niet allemaal achterlijk, vriendjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou vragen of het het waard is om terug te lezen, maar ik heb natuurlijk alles al stilletjes gelurkt.
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
K.quote:
Toevalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Wij zijn niet allemaal achterlijk, vriendjetoeval, mijn bips.
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
God weet inderdaad dat FOK! voor jou heel belangrijk is, en geeft jou dus mentaal ter kennis dat je hier nodig bent.quote:
Awwwww.quote:
Jesus was blackquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geloof ik niet, dan was je wel blank.
Dankzij God zijn er voor mensen zoals jij slabbetjes en rolstoelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
God weet inderdaad dat FOK! voor jou heel belangrijk is, en geeft jou dus mentaal ter kennis dat je hier nodig bent.
En vergeet kwijlbakjes niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jesus was black.
[..]
Dankzij God zijn er voor mensen zoals jij slabbetjes en rolstoelen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf deze zo grappig vinden.
Spengbag Kuarepentzquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Grappen over verstandelijk gehandicapten vind ik not dunquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grappen over verstandelijk gehandicapten vind ik not dun
Ik ga niet kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er hoge verwachtingen van.
Vergeet dit programma altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er hoge verwachtingen van.
Want dan zit je lekker dat spelletje te spelen zeker, vieze gamert.quote:
Er bestaat zoiets als uitzendinguitgesteld.nlquote:
Oh? Ook gemistquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want dan zit je lekker dat spelletje te spelen zeker, vieze gamert.
[..]
Er bestaat zoiets als uitzendinguitgesteld.nl
Ik game amperquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want dan zit je lekker dat spelletje te spelen zeker, vieze gamert.
[..]
Er bestaat zoiets als uitzendinguitgesteld.nl
De levun is een spelletjenquote:
frituurvreten sowiesoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd vers. Heb niet eens frituur zelf.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
veer en chloor.quote:
Oke manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef wise het volgende:
[..]
veer en chloor.
Kies zelf maar wie wie is
[ afbeelding ]
dikkequote:
wd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef wise het volgende:
[..]
veer en chloor.
Kies zelf maar wie wie is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is wd eigenlijk? Die was nog dommer dan Veer.
Waar zijn jouw tories eigenlijk? De waren nog harder dan m'n penisquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Please revoke your street pass.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Weet je wat eigenlijk kk zielig is.....
IK MOEST GOOGLEN NAAR HET WOORD TORIE
ik heb viennetta ijs liggen hierquote:
kk veel zin an, joepie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:50 schreef aight1 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in carnaval
He man, ja drukke tijden man, laatste paar weken van afstuderen nu dus fulltime met die shit bezigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Faka aight, alles goed in Eindje? Met je studie? Chicks?
Mooi, mooi, mooi.
Eerste paar weken van afstuderen, werd 's tijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
He man, ja drukke tijden man, laatste paar weken van afstuderen nu dus fulltime met die shit bezigDit weekend carnaval dus komt wel goed qua chicks
![]()
hoe is de leven in damsko?
Hahahahahah klopt ;pquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Dayum, dark fantasies hiero.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt. Wouldn't mind, midget bangen staat op m'n 2do lijst.
Haha netjes, zware tijden voor de boeg danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eerste paar weken van afstuderen, werd 's tijd. Moet ik zoiets ooit een keer meegemaakt hebben als Damscoër?
Dan leer ik jou hoe je een bj krijgt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leer eerst maar even hoe lezen werkt
Alleen als ik het over je body mag knoeien op de nieuwe single van Beyoncé.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als het maar geen salty caramel is.
Moet ik dat nog leren danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan leer ik jou hoe je een bj krijgt.
Je hebt meer posts dan Euro's man, pls.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik me bezig hou met zulke dingen
Zegt de man met zijn 4e account van ieder minimaal 50k+ postsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je hebt meer posts dan Euro's man, pls.
Typisch West, altijd overdrijven en mooier maken dan het isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zegt de man met zijn 4e account van ieder minimaal 50k+ posts
kraaiequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Typisch West, altijd overdrijven en mooier maken dan het is.
Huh?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen Gers maar Kraantje Pappie dus.
https://www.facebook.com/AHbelike?fref=tsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen Gers maar Kraantje Pappie dus.
Die over de pinkassa.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/AHbelike?fref=ts
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/AHbelike?fref=ts
Kom spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Verveel me echt helemaal de pleures. Walgelijk.
Dat er pinkassa's zijn of dat mensen niet zien dat het een pinkassa zijn en doodleuk met geld willen betalen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die over de pinkassa.Vind dat nog steeds meest terechte klacht.
"Dat het een pinkassa zijn"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat er pinkassa's zijn of dat mensen niet zien dat het een pinkassa zijn en doodleuk met geld willen betalen?
Dat tweede.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat er pinkassa's zijn of dat mensen niet zien dat het een pinkassa zijn en doodleuk met geld willen betalen?
Oeps.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Dat het een pinkassa zijn".
En de eerste weken was ik er zo één. Alsof je daar op let
.
inb4 hangt een bord boven/staat op de beurtbalkjes
Eens, moest altijd aan de pinkassa's.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb ook vaak dat ik geld pin @ ING zodat ik wisselgeld overhoud, pin ik alsnog uit automatisme bij de kassa.
Jouw hersenen zijn zo verstrooid als kerriepoederquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het IQ van een pinda
De kerriepoeder snapt zijn zin tenminste wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw hersenen zijn zo verstrooid als kerriepoeder
Ja, dit heb ik ook heel vaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb ook vaak dat ik geld pin @ ING zodat ik wisselgeld overhoud, pin ik alsnog uit automatisme bij de kassa.
Wesh ben je wahed hmar a ouleh? Eerst pinnen bij een pinautomaat zodat je contant betaald en wisselgeld overhoudt om bijv. een broodje te halen oid, maar dan alsnog automatisch pinnen en contant geld in je zak laten.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw hersenen zijn zo verstrooid als kerriepoeder
ik dacht bij de kassa pinnen om vervolgens bij de kassa te pinnenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wesh ben je wahed hmar a ouleh? Eerst pinnen bij een pinautomaat zodat je contant betaald en wisselgeld overhoudt om bijv. een broodje te halen oid, maar dan alsnog automatisch pinnen en contant geld in je zak laten.
[..]
Hahaha.
Ja, want stel je voor..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik ook heel vaak.Was laatst m'n pinpas vergeten, had 20 euro in m'n portemonnee. Zat echt te hopen dat ik niet boven die 20 uit zou komen. Zo kk gênant anders.
betaalt*quote:
OMG Chloro, dit is wel heel erg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik ook heel vaak.Was laatst m'n pinpas vergeten, had 20 euro in m'n portemonnee. Zat echt te hopen dat ik niet boven die 20 uit zou komen. Zo kk gênant anders.
Ja, vind ik gênant. Laat mij.quote:
quote:
Kloons. So-wie-so.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG Chloro, dit is wel heel erg.
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG Chloro, dit is wel heel erg.
Probeer soms boodschappen te doen met wat ik contant heb (when 10-20), vet skeer een beetje alles bij elkaar optellen in je hoofd als een landloperquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zet toch niet voor niets 'bij ING' erbijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik dacht bij de kassa pinnen om vervolgens bij de kassa te pinnen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
bij elkaar optellen in je hoofd als een landloper.
Bij dezen*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beste Taalunie,
Bij deze mijn oprechte excuses.
Met vriendelijke groet,
MMGYMCMB
Heb je geen 10 cent in je porto ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Probeer soms boodschappen te doen met wat ik contant heb (when 10-20), vet skeer een beetje alles bij elkaar optellen in je hoofd als een landloper. En dan heb je net 10 cent tekort en moet je alsnog pinnen
.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je geen 10 cent in je porto ofzo
quote:
Heb jij kerrie in je bovenkamer ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je geen 10 cent in je porto ofzo
Hahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Probeer soms boodschappen te doen met wat ik contant heb (when 10-20), vet skeer een beetje alles bij elkaar optellen in je hoofd als een landloper. En dan heb je net 10 cent tekort en moet je alsnog pinnen
.
[..]
Ik zet toch niet voor niets 'bij ING' erbij.
Hahaha shiitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij kerrie in je bovenkamer ofzo.
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heb jij kerrie in je bovenkamer ofzo.
Doe ff normaalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Vaak stop ik alles maar in m'n mandje
Wat.quote:
Als je bewust boodschappen wilt doen moet je ook niet naar de AH gaan tbh, duurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahaDenk soms dat ik ook best wat bewuster boodschappen kan doen. Vaak stop ik alles maar in m'n mandje en als ik na het afrekenen de AH uit loop ben ik al vergeten wat ik nou heb uitgegeven.
quote:
Gelachen en ik weet niet waaromquote:
Bonus + 50/50 huismerk/A-merk, anders word je nooit rijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je bewust boodschappen wilt doen moet je ook niet naar de AH gaan tbh, duur.
Koop nooit huismerk voedsel joh, alleen schoonmaakmiddel en die shit. En A merken bij Dirk zijn gewoon goedkoper en veel meer in de aanbieding.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Gelachen en ik weet niet waarom.
[..]
Bonus + 50/50 huismerk/A-merk, anders word je nooit rijk.
Schoonmaakmiddel juist A-merk man, ik koop bijv. haast nooit Dreftquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop nooit huismerk voedsel joh, alleen schoonmaakmiddel en die shit. En A merken bij Dirk zijn gewoon goedkoper en veel meer in de aanbieding.![]()
En de broodafdeling heeft ook beter en goedkoper brood.
Waar zie jij zoiets irl? Ben je geboren in Bangladesh ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vroeger vaak gezien irl. Moet ik die koelies wel nageven
All around the world and i i i iquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar zie jij zoiets irl? Ben je geboren in Bangladesh ofzo?
Gvd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ik koop bijv. haast nooit Dreft. Snap je 'm
.
Hetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
Chlo, is het ''de gore lef'' of ''het gore lef''?
Veer pls.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
Je marketinghartje faalt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom m'n marketinghartje breken gvd.
De lef en het lef mag officieel allebei, maar het gore lef klinkt beter toch.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:07 schreef VeerEli het volgende:
http://mouseadvantures.bl(...)jna-nooit-dreft.htmlquote:
Hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:11 schreef Allure_ het volgende:
Chloro zit met een vinger in d'r poes de hele dag alle geposte zinnen door de online spellingschecker te halen.
Je hoeft je niet geïntimideerd te voelen hoor, dame in de dop.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:11 schreef Allure_ het volgende:
Chloro zit met een vinger in d'r poes de hele dag alle geposte zinnen door de online spellingschecker te halen.
Shitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://mouseadvantures.bl(...)jna-nooit-dreft.html
Jonge, ipv gelijk die lompe bakkes van je open te trekken kan je ook denken waarom ik die vraag stel. Ik dacht ook gewoon dat het ''het'' was maar in GTST zeiden ze ''de gore lef''quote:
Ja je denkt toch niet dat ik zoiets aan jou ga vragen? Chloro is de FOK! Grammar Nazi.quote:
Excuses vanuit mijn lompe bakkes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, ipv gelijk die lompe bakkes van je open te trekken kan je ook denken waarom ik die vraag stel. Ik dacht ook gewoon dat het ''het'' was maar in GTST zeiden ze ''de gore lef''Vandaar de check.
dit is meer jouw niveauquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, ipv gelijk die lompe bakkes van je open te trekken kan je ook denken waarom ik die vraag stel. Ik dacht ook gewoon dat het ''het'' was maar in GTST zeiden ze ''de gore lef''Vandaar de check.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De lef en het lef mag officieel allebei, maar het gore lef klinkt beter toch.
quote:
quote:
Hier, met jullie bekquote:
Oh, voel ik me ook niet. Ik ben blij dat jij zo tevreden bent met je positie als spellingsagent op fokquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft je niet geïntimideerd te voelen hoor, dame in de dop.
Maar als een leerling nou wat vraagt, zeg je dan ook 'wacht even, even aan Fok Chlochlo vragen hoor'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Blij dat jij blij bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, voel ik me ook niet. Ik ben blij dat jij zo tevreden bent met je positie als spellingsagent op fok
Nee, dan zeg ik gewoon wat ik denk dat correct is. In dit geval had ik dus ''het'' gezegd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar als een leerling nou wat vraagt, zeg je dan ook 'wacht even, even aan Fok Chlochlo vragen hoor'..
Crackhoertjes entertainen staat niet in mijn functieomschrijving.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, verveel me nog steeds
entertain me eens
Gewoon datgene wat een Turk niet zou zeggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik gewoon wat ik denk dat correct is. In dit geval had ik dus ''het'' gezegd.
Was 't maar crack, dan gebeurde er nog watquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Crackhoertjes entertainen staat niet in mijn functieomschrijving.
Wat doe je tegenwoordig dan? Je bent toch geen burgertrutje geworden met je boy?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was 't maar crack, dan gebeurde er nog wat
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon datgene wat een Turk niet zou zeggen.
quote:
Ja maar 'de gore lef' klinkt echt als een Turkenzin toch. Net zoals in sommige gevallen 'deze' en 'dit' goed is maar dan vind ik 'deze' in de meeste gevallen toch niet klinkenquote:
Klopt, maar alsnog deed je net iets te tof over iets wat je zelf blijkbaar ook niet wist. Verschil is dat ik het vroeg en jij gewoon deed alsof je het wel wistquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar 'de gore lef' klinkt echt als een Turkenzin toch. Net zoals dat in sommige gevallen 'deze' en 'dit' goed is maar dan vind ik 'deze' in de meeste gevallen toch niet klinken
Waren we maar wat burgerlijker. Mag best op mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je tegenwoordig dan? Je bent toch geen burgertrutje geworden met je boy?
Ben nog steeds van mening dat 'het gore lef' goed isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog deed je net iets te tof over iets wat je zelf blijkbaar ook niet wist. Verschil is dat ik het vroeg en jij gewoon deed alsof je het wel wistJammer JOH
Haha mad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog deed je net iets te tof over iets wat je zelf blijkbaar ook niet wist. Verschil is dat ik het vroeg en jij gewoon deed alsof je het wel wistJammer JOH
Jammer dat je niet gewoon kan toegeven dat je faaldequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben nog steeds van mening dat 'het gore lef' goed is
Ik faalde pas als ik zei dat de gore lef goed wasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gewoon kan toegeven dat je faalde![]()
Nee, je faalt omdat je tof doet alsof ik weer de idioot ben, terwijl je het zelf gewoon deels fout hebtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik faalde pas als ik zei dat de gore lef goed was![]()
Nee jij maakt ervan dat ik het fout hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, je faalt omdat je tof doet alsof ik weer de idioot ben, terwijl je het zelf gewoon deels fout hebt
Dan faal je hard hoor![]()
Nee, dat doe je zelf prima door die grote waffel open te zetten met je ''HUEHEUHEH DU GORU BEK HUHUH'' terwijl het dus kennelijk prima kanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij maakt ervan dat ik het fout heb
Ach hoepel toch op mevrouw-ik-gebruik-FOK!-als-google.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat doe je zelf prima door die grote waffel open te zetten met je ''HUEHEUHEH DU GORU BEK HUHUH'' terwijl het dus kennelijk prima kan![]()
Dus ja, jij had het fout
Hahah madquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach hoepel toch op mevrouw-ik-gebruik-FOK!-als-google.
Ja ja, zo relaxed zekerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben zo relaxed dat ik bij wijze van spreken van m'n stoel afglij hoor,weetniet
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ja, zo relaxed zeker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:07 schreef Spongeboss het volgende:
Die basketballer? Die was wel tof speelde in een film met de loony tunes hoe kan je hem haten.
Space Jamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:28 schreef Modus het volgende:
Tuut tuut tuut
de groetjes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuut tuut tuut
de groetjes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die er weer ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Tuut tuut tuut
de groetjes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n MI was likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hou je bek mocro. De lef wollah, wajow die meisje heeft de lef heuheuheuquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Godver kom jij nog even spuitelfen zeg.
de gore lef welteverstaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
hou je bek mocro. De lef wollah, wajow die meisje heeft de lef heuheuheu
havana club anejo especial biatchquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haal de vodkafles uit je oren rattenjong
Kogel in je witte kont in Havana bitchquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
havana club anejo especial biatch
5star resort aws biatchquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kogel in je witte kont oin Havana bitch
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haal de vodkafles uit je oren rattenjong
more liek;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Lutherquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow wacht betekent dit
[ afbeelding ]
er was geen vraag, er is ook geen buiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lutherdat wijf
snap de vraag niet though
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef wise het volgende:
[..]
more liek;wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bijten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
er was geen vraag, er is ook geen buiten.
OS voorbij dus vast een nieuwe ep van een van je favoriete series.quote:
quote:
AAAAAAAAAAAAAAH Originalsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
OS voorbij dus vast een nieuwe ep van een van je favoriete series.
niet alleen daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
Iemand doet zomaar naar over mijn uiterlijk in US
quote:
quote:
Graag gedaan hoor Veer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAH Originals![]()
Héél goed Ludootje.
Ja graag.quote:
Oh nee joh pfoe wat zwaar meid ik ben er voor je als je wil uithuilenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
Kijk je al naar Orange Is The New Black? Zo nee, doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAH Originals![]()
Héél goed Ludootje.
Fasje, ESOTSM komt dalijk op tievie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk je al naar Orange Is The New Black? Zo nee, doen.
Toch wel hehequote:
Heb helemaal geen ene fuck aan jou, zure sloot.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh nee joh pfoe wat zwaar meid ik ben er voor je als je wil uithuilen
Nee hahahquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk je al naar Orange Is The New Black? Zo nee, doen.
Ja sry augurken als dildo gebruiken is nou eenmaal lekker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
Heb helemaal geen ene fuck aan jou, zure sloot.
Waarom zo laat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fasje, ESOTSM komt dalijk op tievie.
mad MI's hierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sry augurken als dildo gebruiken is nou eenmaal lekker.
augurk is jouw formaat dus¿ Logisch dat je naar dwc staptequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sry augurken als dildo gebruiken is nou eenmaal lekker.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
Wat? Ben Titanic aan het kijken.quote:
shotsfired.gifquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef wise het volgende:
[..]
augurk is jouw formaat dus¿ Logisch dat je naar dwc stapte
Zou het niet pikken Veer, pak 'm aan.quote:
Vies ventjequote:
Oud wiefquote:
Ach jeequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef wise het volgende:
[..]
Ik meende het niet. Je bent mooi. En in dat roze t-shirtje zien je borsten er niet klein uit hoor.quote:
Wut.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik meende het niet. Je bent mooi. En in dat roze t-shirtje zien je borsten er niet klein uit hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik meende het niet. Je bent mooi. En in dat roze t-shirtje zien je borsten er niet klein uit hoor.
quote:
quote:
Dat je over augurken moge dromen die je achternazitten wisejequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:08 schreef wise het volgende:
and of to bed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen ligt er zoiets als dit op mijn bord, maar dan meer en zonder de sla:quote:
Morgen beef rendang maken ain't got no shit on me.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier wat meer van jouw gading.
[ afbeelding ]
Vermoedelijk niet naar bitterkoekjespudding.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe smaken augurken net van de plant eigenlijk
Sweet fucking Jesus, waarom moet jij alles wat er lekker uitziet verpestenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ziet er uit als een geroosterde duizendpoot.
Geen courgette?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen ligt er zoiets als dit op mijn bord, maar dan meer en zonder de sla:
[ afbeelding ]
![]()
Noice, heb nog zo'n kruidenmix daarvoor liggen, overmorgen even fixenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Morgen beef rendang maken ain't got no shit on me.
Nee geen courgettequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sweet fucking Jesus, waarom moet jij alles wat er lekker uitziet verpesten.
[..]
Geen courgette?
Is dat een paddenstoel?
Zal mijn paddestoel 's
Fuck kruidenmixen man, helemaal zelf gewoonquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Noice, heb nog zo'n kruidenmix daarvoor liggen, overmorgen even fixen. Runderreepjes ofwa?
Ik ooookk heb wl echt van 9 tot 8 stage dus zie het pas kei laat terwijl ik me had vergist en dacht dat het vandaag te downloaden zou zijnquote:
Net alsof er ook ongevulde aardappels bestaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee geen courgette
Nee is geen paddenstoelIs een fucking (zoete) aardappel toch, had ik het gisteren al over. Gevuld though.
Sorry hoor dat ik dit er niet in herkende.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee geen courgette
Nee is geen paddenstoelIs een fucking (zoete) aardappel toch, had ik het gisteren al over. Gevuld though.
Srs? Even zo'n recept gecheckt, gaat veel inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck kruidenmixen man, helemaal zelf gewoonWel zo'n bakje voor sajoer boontjes erbij
En nee gewoon sucadelappen in blokjes gesneden
Hahahaha awwhhh tegenvallertjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ooookk heb wl echt van 9 tot 8 stage dus zie het pas kei laat terwijl ik me had vergist en dacht dat het vandaag te downloaden zou zijnzat net al helemaal blij die aflevering op te zoeken
Ook nieuw seizoen van The Valleys overigens
Valt reuze meequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik dit er niet in herkende.
[ afbeelding ]
[..]
Srs? Even zo'n recept gecheckt, gaat veel in. Eem sucadelappen halen dan
.
*zucht*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof er ook ongevulde aardappels bestaan.
*zucht*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik dit er niet in herkende.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |