quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/AHbelike?fref=ts
Kom spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:36 schreef Allure_ het volgende:
Verveel me echt helemaal de pleures. Walgelijk.
Dat er pinkassa's zijn of dat mensen niet zien dat het een pinkassa zijn en doodleuk met geld willen betalen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die over de pinkassa.Vind dat nog steeds meest terechte klacht.
"Dat het een pinkassa zijn"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat er pinkassa's zijn of dat mensen niet zien dat het een pinkassa zijn en doodleuk met geld willen betalen?
Dat tweede.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat er pinkassa's zijn of dat mensen niet zien dat het een pinkassa zijn en doodleuk met geld willen betalen?
Oeps.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Dat het een pinkassa zijn".
En de eerste weken was ik er zo één. Alsof je daar op let
.
inb4 hangt een bord boven/staat op de beurtbalkjes
Eens, moest altijd aan de pinkassa's.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb ook vaak dat ik geld pin @ ING zodat ik wisselgeld overhoud, pin ik alsnog uit automatisme bij de kassa.
Jouw hersenen zijn zo verstrooid als kerriepoederquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook het IQ van een pinda
De kerriepoeder snapt zijn zin tenminste wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw hersenen zijn zo verstrooid als kerriepoeder
Ja, dit heb ik ook heel vaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb ook vaak dat ik geld pin @ ING zodat ik wisselgeld overhoud, pin ik alsnog uit automatisme bij de kassa.
Wesh ben je wahed hmar a ouleh? Eerst pinnen bij een pinautomaat zodat je contant betaald en wisselgeld overhoudt om bijv. een broodje te halen oid, maar dan alsnog automatisch pinnen en contant geld in je zak laten.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw hersenen zijn zo verstrooid als kerriepoeder
ik dacht bij de kassa pinnen om vervolgens bij de kassa te pinnenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wesh ben je wahed hmar a ouleh? Eerst pinnen bij een pinautomaat zodat je contant betaald en wisselgeld overhoudt om bijv. een broodje te halen oid, maar dan alsnog automatisch pinnen en contant geld in je zak laten.
[..]
Hahaha.
Ja, want stel je voor..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik ook heel vaak.Was laatst m'n pinpas vergeten, had 20 euro in m'n portemonnee. Zat echt te hopen dat ik niet boven die 20 uit zou komen. Zo kk gênant anders.
betaalt*quote:
OMG Chloro, dit is wel heel erg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik ook heel vaak.Was laatst m'n pinpas vergeten, had 20 euro in m'n portemonnee. Zat echt te hopen dat ik niet boven die 20 uit zou komen. Zo kk gênant anders.
Ja, vind ik gênant. Laat mij.quote:
quote:
Kloons. So-wie-so.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG Chloro, dit is wel heel erg.
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG Chloro, dit is wel heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |