Wat deed je daar? Ik kom daar altijd alleen voor sample salesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb pics van Olympisch Stadion waar ik zojuist was + screenshot van batt low, y'all ain't got shit on me.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh, oké, het is weer allemaal vs. 1. Is goed
. Duidelijk
.
Haha ahhhwww.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
. Duidelijk
.
quote:
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat deed je daar? Ik kom daar altijd alleen voor sample sales
Nigga.. wat moet jij met schaatsenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/
Het Olympisch Stadion in Amsterdam is een periode van vier weken, van 1 februari tot en met 2 maart 2014, omgetoverd tot De Coolste Baan van Nederland. Op donderdag 27 februari wordt de KPN Marathon Cup Finale verreden en aansluitend in het laatste weekend het KPN NK Allround & Sprint.
Ben blij dat je er bent breh, ze begonnen al tegen mij, samen staan we sterker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
. Duidelijk
.
Verplicht kantooruitje van stage.quote:
Hahah dWc is op zoek naar een baan XDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/
Het Olympisch Stadion in Amsterdam is een periode van vier weken, van 1 februari tot en met 2 maart 2014, omgetoverd tot De Coolste Baan van Nederland. Op donderdag 27 februari wordt de KPN Marathon Cup Finale verreden en aansluitend in het laatste weekend het KPN NK Allround & Sprint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Jij begon tegen Che_.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben blij dat je er bent breh, ze begonnen al tegen mij, samen staan we sterker.
[ afbeelding ]
Ik verkocht ijs aan de schaatsbaanquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben blij dat je er bent breh, ze begonnen al tegen mij, samen staan we sterker.
[ afbeelding ]
Try and stop me.quote:
Such strong independent beige woman who don't need no man.quote:
Echte zakenman jij. Met je vriezer vol ijsblokjes afstappen op de ijsmeester met de vraag of hij ijs wil kopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verkocht ijs aan de schaatsbaan.
[..]
[ afbeelding ]
"Ik heb Magnums, G"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echte zakenman jij. Met je vriezer vol ijsblokjes afstappen op de ijsmeester met de vraag of hij ijs wil kopen.
Calipo's zekerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verkocht ijs aan de schaatsbaan.
[..]
[ afbeelding ]
Gers?quote:
Gvdquote:
Haaahahaahhahaha net een snorquote:
Vodka fido didoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gers?
Ik heb het over Calippo's met 7Up smaak (Fido Dido ijs) die ik voor het laatst zag toen ik 10 was. Gers?!
Ik heb jou en je sarcastische ondertoontje wel door hoor, doerak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haaahahaahhahaha net een snor!!!!!!!!!!
En ze is Duitsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haaahahaahhahaha net een snor!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En ze is Duits. Met een Israëlische vlag
![]()
![]()
. Straks staat er nog een oven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha beetje dollen toch ludo schatjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb jou en je sarcastische ondertoontje wel door hoor, doerak.
Versche joden koek HEheaheahEHeheha XDDD!!1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En gaan ze sweet potato fries bakken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiervoor zouden ze je moeten brandmerkel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
haha beetje dollen toch ludo schatje
Goeden rapper tog, rapt over die leventje ;squote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zegt me nog niets, lol, Che_ luistert naar Gers.
Hahaha die woordengrapquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hiervoor zouden ze je moeten brandmerkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Haha, goeie. Neem een glaasje jus d'orangela.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hiervoor zouden ze je moeten brandmerkel.
Metafoor voor dat je mensen hulp moet aanbieden enzo, echt heel diep.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Chloroform het volgende:
Kom maar achterop bij mij, achterop de fiets.
Metafoor voor broodje kroket met mosterd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zegt me nog niets, lol, Che_ luistert naar Gers.
Metafoor voor Semafoor en Dommel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Chloroform het volgende:
Lekker mijn jodenkoek in doppen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, goeie. Neem een glaasje jus d'orangela.
Net kalfskroketje gehaald bij Febo btw, met mosterdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Metafoor voor broodje kroket met mosterd.
Kalfskroket van van Dobbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net kalfskroketje gehaald bij Febo btw, met mosterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |