jij opruimen ik kijkenżquote:
ik zal je eens nemen met een stoomwalserquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:41 schreef wise het volgende:
[..]
ik zal je eens nemen met een stoomwalser
quote:
ik moet echt diep gaan om iets te bereiken bij jou hequote:
HMGNWWHDAquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
ik moet echt diep gaan om iets te bereiken bij jou he
goed koken valt ook erg in de smaak bij mij hoor, maak eens een lekker gereccht met champignons en ciabatta ingesmeerd met knoflook op de gril ofzoiets?quote:
komt goed,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
goed koken valt ook erg in de smaak bij mij hoor, maak eens een lekker gereccht met champignons en ciabatta ingesmeerd met knoflook op de gril ofzoiets?
quote:
quote:
typisch vrouwen. Gelijk de jaloerse bitch uithangenquote:
Wie zegt dat ik een vrouw ben?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:55 schreef wise het volgende:
[..]
typisch vrouwen. Gelijk de jaloerse bitch uithangen
quote:
quote:
hacked?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een vrouw ben?
welke vrouw nietquote:
Daarom. Ben stiekem gewoon een vent, huhuheheue.quote:
AB?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom. Ben stiekem gewoon een vent, huhuheheue.
Soms denk ik dat idd. Als het niet zo is heb je in elk geval een half mannenbrein, maar je hebt ook broersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom. Ben stiekem gewoon een vent, huhuheheue.
Zou wel wat zijn. Dan hebben we gewoon op een man gefaptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms denk ik dat idd. Als het niet zo is heb je in elk geval een half mannenbrein, maar je hebt ook broersdus... misschien dat.
Idd welke mongool doet dat nouquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smooth.
[..]
PlsWie in deze SC quote altijd zijn eigen berichten?
Heb nooit op chlo gefaptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn. Dan hebben we gewoon op een man gefapt
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms denk ik dat idd. Als het niet zo is heb je in elk geval een half mannenbrein, maar je hebt ook broersdus... misschien dat.
Waarom denk je dat soms?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sorry, maar waarom zou je daar op fappenżquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hard geworden van de gedachte.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
Na sommige opmerkingen... dan denk ik, wijo zo kan een vrouw nooit denken.quote:
Heb jij wel op nootjes gefapt?quote:
hoofd van nootjes op vas dr lichaamquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij wel op nootjes gefapt?
Komt misschien wel door m'n broers ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na sommige opmerkingen... dan denk ik, wijo zo kan een vrouw nooit denken.
Dus dat
trauma'squote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt misschien wel door m'n broers ja.Mocht vroeger ook nooit meespelen als zij met de autootjes aan het spelen waren.
Word altijd wel warm vanbinnen als ik zo'n lekkere noot in m'n mond neem ja, hmmquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij wel op nootjes gefapt?
inb4 zal je eens in je mond nemenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word altijd wel warm vanbinnen als ik zo'n lekkere noot in m'n mond neem ja, hmm
Ja echt.quote:
Beetje groot voor een PI.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha dit zou Chlo haar PI moeten zijn
inb4: iesh koeltoerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt.Werd ook altijd geslagen. Nog steeds trouwens.
UI bedoel je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde voor hen. Jij moest ook met barbies bezigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt misschien wel door m'n broers ja.Mocht vroeger ook nooit meespelen als zij met de autootjes aan het spelen waren.
wthquote:
Haha PIquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt.Werd ook altijd geslagen. Nog steeds trouwens.
Vond Barbies kut. Snapte ook nooit waarom sommige kinderen al die shit daarvan hadden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hulde voor hen. Jij moest ook met barbies bezig
[..]
wth![]()
Dat is wel iets anders dan broers eh.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdEn dan broers verwisselen met jongens van school.
Insinueer jij nu incest bij Cholor?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdEn dan broers verwisselen met jongens van school.
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan broers eh.
Gekke meidje ben jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond Barbies kut. Snapte ook nooit waarom sommige kinderen al die shit daarvan hadden.
Nog steeds niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.
Sexy hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
:squote:
Stoer man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvdquote:
quote:
maar verder eens, waarom dit:quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Als Chlo zich nog steeds laat slaan op 25jarige leeftijdPls
Ik probeer tegenwicht te biedenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Nootjes, dat topic van jou gaat wel de goede kant op.
Het zijn m'n broers. Zij slaan mij, ik sla terug. Zo gaat dat bij ons. Is een manier om onze liefde te uiten. Het is niet dat ik in elkaar geslagen word door ze.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar verder eens, waarom dit:
[..]
Oh zeg dat dan. Je weet maar nooit met mannen uit die landen eh.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zijn m'n broers. Zij slaan mij, ik sla terug. Zo gaat dat bij ons. Is een manier om onze liefde te uiten. Het is niet dat ik in elkaar geslagen word door ze.
#ghettoleventjuhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zijn m'n broers. Zij slaan mij, ik sla terug. Zo gaat dat bij ons. Is een manier om onze liefde te uiten. Het is niet dat ik in elkaar geslagen word door ze.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan. Je weet maar nooit met mannen uit die landen eh.
Yay.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ga ik nu maar gelijk even doen.
Moest lachen om je negeropmerking.quote:
Koken met Loppequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:40 schreef VeerEli het volgende:
Kwam er pas achter dat als je een ei kookt en je dus kokend water in het pannetje met het ei legt, je het vuur gelijk uit kan zetten en je het ei er gewoon +- 10 min in laten zitten, hij ook gewoon hard wordt
En DM'en. Als iemand na 10 berichtjes nog steeds niet reageert is de boodschap hopelijk toch wel een keertje duidelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:43 schreef Gridlok het volgende:
Loppe godse kut mongool, hou op met lurken.
Mensen zijn delusional.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En DM'en. Als iemand na 10 berichtjes nog steeds niet reageert is de boodschap hopelijk toch wel een keertje duidelijk
Niet geleerd van AB dus?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En DM'en. Als iemand na 10 berichtjes nog steeds niet reageert is de boodschap hopelijk toch wel een keertje duidelijk
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
een hondennaam tochżquote:
DM posten, ban.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet, hij vraagt nu in DM of ik wil zeggen dat ze hem moet blocken, geen idee?
Oh ff kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Nootjes, dat topic van jou gaat wel de goede kant op.
Even water in een pannetje leggen hahahaha ;pquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:40 schreef VeerEli het volgende:
Kwam er pas achter dat als je een ei kookt en je dus kokend water in het pannetje met het ei legt, je het vuur gelijk uit kan zetten en je het ei er gewoon +- 10 min in laten zitten, hij ook gewoon hard wordt
Hahahahahah xdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even water in een pannetje leggen hahahaha ;p
Gvdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even water in een pannetje leggen hahahaha ;p
Moet je geen grappen over maken, daar is mijn opa aan overleden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:23 schreef Salatrel het volgende:
Je kan het ei ook gewoon in de magnetron doen veer
Geen grappen maken over grappen ;s daar is mijn opa aan overleden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je geen grappen over maken, daar is mijn opa aan overleden.
Doodgelachen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen grappen maken over grappen ;s daar is mijn opa aan overleden.
Situatieschets?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je geen grappen over maken, daar is mijn opa aan overleden.
Het was 23-08-1991 in de ochtend. Ik was bij mijn opa en oma blijven logeren. Het was ochtend en ik keek Telekids toen mijn oma voorstelde om te ontbijten. Ze vroeg of ik een eitje bij mijn ontbijt wilde waarop ik bevestigend antwoordde. Ze sprak daarop de zin die mij altijd is bijgebleven uit: "een ei hoort erbij". Terwijl zij de borden uit de kast pakte en zo de tafel voorzag van Boerenbond servies dacht mijn opa haar te helpen door zich alvast over de eieren te ontfermen. Er was op het fornuis enkel maar een kleine pit beschikbaar want daarnaast stond het suddervlees al te sudderen. Zo'n kleine pit duurt eeuwen, dus om het allemaal wat te voorspoedige dacht hij 'waarom niet gewoon in de magnetron?' en zo geschiedde. Na een kleine minuut geknetter en geknal uit de magnetron en toen hij 'm opendeed was het al grote teringbende. Mijn oma kon de bende die ontstaan was niet waarderen en stak er lustig op los met met het voorhanden zijnde bestek. Het scheelde een haar of kop en romp waren zorgvuldig gescheiden.quote:
verzonnen verhaal, want suddervlees zou op het kleine pitje staanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was 23-08-1991 in de ochtend. Ik was bij mijn opa en oma blijven logeren. Het was ochtend en ik keek Telekids toen mijn oma voorstelde om te ontbijten. Ze vroeg of ik een eitje bij mijn ontbijt wilde waarop ik bevestigend antwoordde. Ze sprak daarop de zin die mij altijd is bijgebleven uit: "een ei hoort erbij". Terwijl zij de borden uit de kast pakte en zo de tafel voorzag van Boerenbond servies dacht mijn opa haar te helpen door zich alvast over de eieren te ontfermen. Er was op het fornuis enkel maar een kleine pit beschikbaar want daarnaast stond het suddervlees al te sudderen. Zo'n kleine pit duurt eeuwen, dus om het allemaal wat te voorspoedige dacht hij 'waarom niet gewoon in de magnetron?' en zo geschiedde. Na een kleine minuut geknetter en geknal uit de magnetron en toen hij 'm opendeed was het al grote teringbende. Mijn oma kon de bende die ontstaan was niet waarderen en stak er lustig op los met met het voorhanden zijnde bestek. Het scheelde een haar of kop en romp waren zorgvuldig gescheiden.
Je bent zelf een klein pitje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verzonnen verhaal, want suddervlees zou op het kleine pitje staan
Okquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was 23-08-1991 in de ochtend. Ik was bij mijn opa en oma blijven logeren. Het was ochtend en ik keek Telekids toen mijn oma voorstelde om te ontbijten. Ze vroeg of ik een eitje bij mijn ontbijt wilde waarop ik bevestigend antwoordde. Ze sprak daarop de zin die mij altijd is bijgebleven uit: "een ei hoort erbij". Terwijl zij de borden uit de kast pakte en zo de tafel voorzag van Boerenbond servies dacht mijn opa haar te helpen door zich alvast over de eieren te ontfermen. Er was op het fornuis enkel maar een kleine pit beschikbaar want daarnaast stond het suddervlees al te sudderen. Zo'n kleine pit duurt eeuwen, dus om het allemaal wat te voorspoedige dacht hij 'waarom niet gewoon in de magnetron?' en zo geschiedde. Na een kleine minuut geknetter en geknal uit de magnetron en toen hij 'm opendeed was het al grote teringbende. Mijn oma kon de bende die ontstaan was niet waarderen en stak er lustig op los met met het voorhanden zijnde bestek. Het scheelde een haar of kop en romp waren zorgvuldig gescheiden.
Is natuurlijk niet waar. Iedereen weet dat mijn opa in de oorlog omgekomen is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
Nee vind het serieus erg geloofwaardig. Kut ja ;-(
Jouw moeder/vader is in de oorlog geboren en al zo oud ja?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet waar. Iedereen weet dat mijn opa in de oorlog omgekomen is.
Hij viel van een wachttoren toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, hij was skiën.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij viel van een wachttoren toch?
Jou ontgaat ook niets.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw moeder/vader is in de oorlog geboren en al zo oud ja?
Jokkebrokquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben ik wel gewend hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
Hij slaat niet echt aan, je plaatje.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:02 schreef wise het volgende:
Of een kicke baan al hebben;
ik was laatst aan het chatten met een klein meisje van 15
beetje flirterig enz
zeg ze opeens dat ze een undercover agente is.
hoe vet is dat voor iemand op die leeftijd
ooit geprobeerd maar merkte niksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:31 schreef Gridlok het volgende:
" En het werkt nog ook! Gister dus twee flinke mango's gegeten met een mok citroengras thee. Uurtje later een klein jointje gedraaid, dit om te kijken of het wel echt werkt (bij een normale dosering zou je sws stoned worden)
Het was niet zozeer heftiger maar wel langer en meer een hasj achtige roes, was goed stoned maar wel actief. Twee uur na de blow naar de film gegaan met me moeder. Gelukkig merkte ze er niks van want ik zat er nog goed in. "
[ afbeelding ]
Werkt sowieso niet, al die zoetigheid. en na 1 " klein jointje " stoned + bak met suiker van die mangoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ooit geprobeerd maar merkte niks
Is natuurlijk en lang niet zoveel suiker als je denkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat de suiker de " high " neutraliseert en niks versterkt
Was ik ook, ben ik nogquote:
2 Mango's, vind het nog al wat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is natuurlijk en lang niet zoveel suiker als je denkt.
Feeling so warmquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee joh ;s jij bent mijn helder licht in de nacht ;$
Wel bakstenen eten voor ontbijt maar buikpijn krijgen van mango'squote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou er wel verdomde buikpijn van krijgen gvdNa 1 zo'n ding heb ik al wel genoeg.
Ja ben niet zo'n zoetje, doe mij maar hartige shit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel bakstenen eten voor ontbijt maar buikpijn krijgen van mango's
Gelijk weer op die tourquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ben niet zo'n zoetje, doe mij maar hartige shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk weer op die tourdoe eens wat met je libido joh
Kzal vas maar eens koppelen aan nestalgie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze al gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kzal vas maar eens koppelen aan nestalgie.
Fallus obsessie, paard kopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So so mad dat ik jouw pimmeltje te klein vind
Ja wat denk jij, welke man zou daar content mee zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So so mad dat ik jouw pimmeltje te klein vind
Had ik maar rijke ouders of een richboy aan de haak geslagenquote:
Oke gvdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, welke man zou daar content mee zijngvd
Niks te OK gvd, gvdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had ik maar rijke ouders of een richboy aan de haak geslagen
[..]
Oke gvd
Een koelie die buikpijn krijgt van mango'squote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou er wel verdomde buikpijn van krijgen gvdNa 1 zo'n ding heb ik al wel genoeg.
Je koeliegrappen raken kant noch wal en zijn afgezaagd, bye bitch.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Een koelie die buikpijn krijgt van mango's??
nationaal product #1 in koelieland
bij jullie komt er zowat mangosap uit de kraan, niet lullen
Ik ben er toch. ;s Niet goed genoeg zeker.quote:
Mango's eten>mangosap.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:40 schreef Chloroform het volgende:
Weet je hoe chill als je gewoon een kraan had waar mangosap uit zou komen.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben er toch. ;s Niet goed genoeg zeker.
madquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je koeliegrappen raken kant noch wal en zijn afgezaagd, bye bitch.
Maar dat was het punt niet.quote:
Oh hmquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben er toch. ;s Niet goed genoeg zeker.
De vrouw van je dromen.quote:
Sorryquote:
Doe normaal, klapkaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh hm![]()
Zocht juist jou
How u doin azizam?
Ja man.quote:
quote:
Mooi woord toch.quote:
Ja.. bekt lekker.quote:
Joquote:
Wat lief, dank je welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je voornamelijk een mongool. Nu interesseert het me weinig in welk topic je komt hoor. Je blijft in mijn ogen een mongool. Waarschijnlijk heb je al een fedora en zo niet: het zou je niet misstaan.
Of ik lekkerbek? Nee ik visstick.quote:
niks mis met een beetje klapkaken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of ik lekkerbek? Nee ik visstick.![]()
![]()
Mikankibbelingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of ik lekkerbek? Nee ik visstick.![]()
![]()
Volgens mij is het niet lief bedoeld :s just sayin.quote:
Weet ik, maar ik geef geen neukquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mikankibbeling![]()
[..]
Volgens mij is het niet lief bedoeld :s just sayin.
Echt stoer. Baas.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt stoer. Baas.Episch mooi.
Je verveelt me. Ga, ga.quote:
Ohhh ok. Dan boeit het laatste woord ook niet tochquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh ok. Dan boeit het laatste woord ook niet toch
Dus je lult gewoon dom en geeft dat toe? Mooi.quote:
HAHAHAHA IK PIES IN MN BROEKquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:59 schreef VeerEli het volgende:
Ik geef wél een neuk. Maar niet aan jullie hauHUAHAUHWHAHAHEHEAHAHAH
Dacht dat we hadden afgesproken dat je een ander koosnaampje voor me zou verzinnen?quote:
zet hem op marktplaatsquote:
Nee want jij geeft aan dat je het mooi zou vinden als er mangosap uit de kraan komt, ik zeg dat ik liever mango's heb dan mangosap en dus je mening niet ondersteun, doeiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus je lult gewoon dom en geeft dat toe? Mooi.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want jij geeft aan dat je het mooi zou vinden als er mangosap uit de kraan komt, ik zeg dat ik liever mango's heb dan mangosap en dus je mening niet ondersteun, doei
Eerst kijken of ik 'm in V&A kan verkopen.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst kijken of ik 'm in V&A kan verkopen.
quote:FF71927
Hoeveel kost ie? en hij is nog niet gewassen toch?
topic zal gesloten worden, maar zieke dm's gegarandeerdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst kijken of ik 'm in V&A kan verkopen.
Niet jijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat we hadden afgesproken dat je een ander koosnaampje voor me zou verzinnen?
Je deelt een mening, je ondersteunt 'm niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want jij geeft aan dat je het mooi zou vinden als er mangosap uit de kraan komt, ik zeg dat ik liever mango's heb dan mangosap en dus je mening niet ondersteun, doei
Gvd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
topic zal gesloten worden, maar zieke dm's gegarandeerd
Ik zal jou eens ondersteunenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je deelt een mening, je ondersteunt 'm niet.
Nee klopt dat heb je goed, ik ondersteun hem niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je deelt een mening, je ondersteunt 'm niet.
Ik zal jou eens jelly'enquote:
Jij wil gewoon aan me zitten.quote:
Haha ik snap 'mquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee klopt dat heb je goed, ik ondersteun hem niet.
Zal jou eens zorgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal eens zorgen dat jij de steun van krukken nodig hebt.
Awwwwquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze hebben gebeld, je looprek ligt klaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens, zoet aardappeltje van me.
Respect als je dat luktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben gebeld, je looprek ligt klaar.
quote:
K.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben gebeld, je looprek ligt klaar.
Oh sorry, had ik me aan je voeten moeten werpen?quote:
Standaard toch, man met spieren? ;squote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik me aan je voeten moeten werpen?
Doe je MMA?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, had ik me aan je voeten moeten werpen?
Idd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Standaard toch, man met spieren? ;s
K.quote:
Het grote 'ik ben beter/sterker/alles"-spel is begonnen jongensquote:
Omg, ik heb alle Karate Kid-films gezien. MTB.quote:
En jij bent de waterdragerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het grote 'ik ben beter/sterker/alles"-spel is begonnen jongens
Waar is dWc?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die weet dat die bij dat spel niks te zoeken heeftquote:
Haha.quote:
quote:
OK, maar dat vroeg ik niet.quote:
Het grote duw krio in een hokje spel bedoel je.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yes, ik mag participerenquote:
Douche 2x per dag, spange deo, lekkere parfum, geen piemelbrie, proper as fuck.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
lees die shit broeder, we gaan het zwaar krijgen, ik met dat kapsel, en jij met nouja.. He. Je bent niet bepaal mr proper
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die weet dat die bij dat spel niks te zoeken heeft
quote:
Hier... is toevalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Douche 2x per dag, spange deo, lekkere parfum, geen piemelbrie, proper as fuck.
In tegenstelling tot jou a smelly armpit nappy headed punk.
Lief toch, met krukken kan je wel wat hulp gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
OK, maar dat vroeg ik niet.
[..]
Het grote duw krio in een hokje spel bedoel je.
Ja hoor.quote:
Toen de hightide dagen van vas en dwc gebeurde dat ook heel vaak, toevallig.quote:
Wat deed je daar? Ik kom daar altijd alleen voor sample salesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb pics van Olympisch Stadion waar ik zojuist was + screenshot van batt low, y'all ain't got shit on me.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh, oké, het is weer allemaal vs. 1. Is goed
. Duidelijk
.
Haha ahhhwww.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
. Duidelijk
.
quote:
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat deed je daar? Ik kom daar altijd alleen voor sample sales
Nigga.. wat moet jij met schaatsenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/
Het Olympisch Stadion in Amsterdam is een periode van vier weken, van 1 februari tot en met 2 maart 2014, omgetoverd tot De Coolste Baan van Nederland. Op donderdag 27 februari wordt de KPN Marathon Cup Finale verreden en aansluitend in het laatste weekend het KPN NK Allround & Sprint.
Ben blij dat je er bent breh, ze begonnen al tegen mij, samen staan we sterker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
. Duidelijk
.
Verplicht kantooruitje van stage.quote:
Hahah dWc is op zoek naar een baan XDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.decoolstebaanvannederland.nl/
Het Olympisch Stadion in Amsterdam is een periode van vier weken, van 1 februari tot en met 2 maart 2014, omgetoverd tot De Coolste Baan van Nederland. Op donderdag 27 februari wordt de KPN Marathon Cup Finale verreden en aansluitend in het laatste weekend het KPN NK Allround & Sprint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Jij begon tegen Che_.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben blij dat je er bent breh, ze begonnen al tegen mij, samen staan we sterker.
[ afbeelding ]
Ik verkocht ijs aan de schaatsbaanquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben blij dat je er bent breh, ze begonnen al tegen mij, samen staan we sterker.
[ afbeelding ]
Try and stop me.quote:
Such strong independent beige woman who don't need no man.quote:
Echte zakenman jij. Met je vriezer vol ijsblokjes afstappen op de ijsmeester met de vraag of hij ijs wil kopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verkocht ijs aan de schaatsbaan.
[..]
[ afbeelding ]
"Ik heb Magnums, G"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Echte zakenman jij. Met je vriezer vol ijsblokjes afstappen op de ijsmeester met de vraag of hij ijs wil kopen.
Calipo's zekerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verkocht ijs aan de schaatsbaan.
[..]
[ afbeelding ]
Gers?quote:
Gvdquote:
Haaahahaahhahaha net een snorquote:
Vodka fido didoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gers?
Ik heb het over Calippo's met 7Up smaak (Fido Dido ijs) die ik voor het laatst zag toen ik 10 was. Gers?!
Ik heb jou en je sarcastische ondertoontje wel door hoor, doerak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haaahahaahhahaha net een snor!!!!!!!!!!
En ze is Duitsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haaahahaahhahaha net een snor!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En ze is Duits. Met een Israëlische vlag
![]()
![]()
. Straks staat er nog een oven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha beetje dollen toch ludo schatjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb jou en je sarcastische ondertoontje wel door hoor, doerak.
Versche joden koek HEheaheahEHeheha XDDD!!1quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En gaan ze sweet potato fries bakken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiervoor zouden ze je moeten brandmerkel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
haha beetje dollen toch ludo schatje
Goeden rapper tog, rapt over die leventje ;squote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zegt me nog niets, lol, Che_ luistert naar Gers.
Hahaha die woordengrapquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hiervoor zouden ze je moeten brandmerkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Haha, goeie. Neem een glaasje jus d'orangela.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hiervoor zouden ze je moeten brandmerkel.
Metafoor voor dat je mensen hulp moet aanbieden enzo, echt heel diep.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Chloroform het volgende:
Kom maar achterop bij mij, achterop de fiets.
Metafoor voor broodje kroket met mosterd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zegt me nog niets, lol, Che_ luistert naar Gers.
Metafoor voor Semafoor en Dommel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Chloroform het volgende:
Lekker mijn jodenkoek in doppen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, goeie. Neem een glaasje jus d'orangela.
Net kalfskroketje gehaald bij Febo btw, met mosterdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Metafoor voor broodje kroket met mosterd.
Kalfskroket van van Dobbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net kalfskroketje gehaald bij Febo btw, met mosterd.
Deze man leeft die culinaire goodlife!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net kalfskroketje gehaald bij Febo btw, met mosterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |