Oh ff kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Nootjes, dat topic van jou gaat wel de goede kant op.
Even water in een pannetje leggen hahahaha ;pquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:40 schreef VeerEli het volgende:
Kwam er pas achter dat als je een ei kookt en je dus kokend water in het pannetje met het ei legt, je het vuur gelijk uit kan zetten en je het ei er gewoon +- 10 min in laten zitten, hij ook gewoon hard wordt
Hahahahahah xdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even water in een pannetje leggen hahahaha ;p
Gvdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even water in een pannetje leggen hahahaha ;p
Moet je geen grappen over maken, daar is mijn opa aan overleden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:23 schreef Salatrel het volgende:
Je kan het ei ook gewoon in de magnetron doen veer
Geen grappen maken over grappen ;s daar is mijn opa aan overleden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je geen grappen over maken, daar is mijn opa aan overleden.
Doodgelachen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen grappen maken over grappen ;s daar is mijn opa aan overleden.
Situatieschets?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet je geen grappen over maken, daar is mijn opa aan overleden.
Het was 23-08-1991 in de ochtend. Ik was bij mijn opa en oma blijven logeren. Het was ochtend en ik keek Telekids toen mijn oma voorstelde om te ontbijten. Ze vroeg of ik een eitje bij mijn ontbijt wilde waarop ik bevestigend antwoordde. Ze sprak daarop de zin die mij altijd is bijgebleven uit: "een ei hoort erbij". Terwijl zij de borden uit de kast pakte en zo de tafel voorzag van Boerenbond servies dacht mijn opa haar te helpen door zich alvast over de eieren te ontfermen. Er was op het fornuis enkel maar een kleine pit beschikbaar want daarnaast stond het suddervlees al te sudderen. Zo'n kleine pit duurt eeuwen, dus om het allemaal wat te voorspoedige dacht hij 'waarom niet gewoon in de magnetron?' en zo geschiedde. Na een kleine minuut geknetter en geknal uit de magnetron en toen hij 'm opendeed was het al grote teringbende. Mijn oma kon de bende die ontstaan was niet waarderen en stak er lustig op los met met het voorhanden zijnde bestek. Het scheelde een haar of kop en romp waren zorgvuldig gescheiden.quote:
verzonnen verhaal, want suddervlees zou op het kleine pitje staanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was 23-08-1991 in de ochtend. Ik was bij mijn opa en oma blijven logeren. Het was ochtend en ik keek Telekids toen mijn oma voorstelde om te ontbijten. Ze vroeg of ik een eitje bij mijn ontbijt wilde waarop ik bevestigend antwoordde. Ze sprak daarop de zin die mij altijd is bijgebleven uit: "een ei hoort erbij". Terwijl zij de borden uit de kast pakte en zo de tafel voorzag van Boerenbond servies dacht mijn opa haar te helpen door zich alvast over de eieren te ontfermen. Er was op het fornuis enkel maar een kleine pit beschikbaar want daarnaast stond het suddervlees al te sudderen. Zo'n kleine pit duurt eeuwen, dus om het allemaal wat te voorspoedige dacht hij 'waarom niet gewoon in de magnetron?' en zo geschiedde. Na een kleine minuut geknetter en geknal uit de magnetron en toen hij 'm opendeed was het al grote teringbende. Mijn oma kon de bende die ontstaan was niet waarderen en stak er lustig op los met met het voorhanden zijnde bestek. Het scheelde een haar of kop en romp waren zorgvuldig gescheiden.
Je bent zelf een klein pitje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verzonnen verhaal, want suddervlees zou op het kleine pitje staan
Okquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was 23-08-1991 in de ochtend. Ik was bij mijn opa en oma blijven logeren. Het was ochtend en ik keek Telekids toen mijn oma voorstelde om te ontbijten. Ze vroeg of ik een eitje bij mijn ontbijt wilde waarop ik bevestigend antwoordde. Ze sprak daarop de zin die mij altijd is bijgebleven uit: "een ei hoort erbij". Terwijl zij de borden uit de kast pakte en zo de tafel voorzag van Boerenbond servies dacht mijn opa haar te helpen door zich alvast over de eieren te ontfermen. Er was op het fornuis enkel maar een kleine pit beschikbaar want daarnaast stond het suddervlees al te sudderen. Zo'n kleine pit duurt eeuwen, dus om het allemaal wat te voorspoedige dacht hij 'waarom niet gewoon in de magnetron?' en zo geschiedde. Na een kleine minuut geknetter en geknal uit de magnetron en toen hij 'm opendeed was het al grote teringbende. Mijn oma kon de bende die ontstaan was niet waarderen en stak er lustig op los met met het voorhanden zijnde bestek. Het scheelde een haar of kop en romp waren zorgvuldig gescheiden.
Is natuurlijk niet waar. Iedereen weet dat mijn opa in de oorlog omgekomen is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
Nee vind het serieus erg geloofwaardig. Kut ja ;-(
Jouw moeder/vader is in de oorlog geboren en al zo oud ja?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet waar. Iedereen weet dat mijn opa in de oorlog omgekomen is.
Hij viel van een wachttoren toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, hij was skiën.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij viel van een wachttoren toch?
Jou ontgaat ook niets.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw moeder/vader is in de oorlog geboren en al zo oud ja?
Jokkebrokquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |