inb4: iesh koeltoerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt.Werd ook altijd geslagen. Nog steeds trouwens.
UI bedoel je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha dit zou Chlo haar PI moeten zijn
Hulde voor hen. Jij moest ook met barbies bezigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt misschien wel door m'n broers ja.Mocht vroeger ook nooit meespelen als zij met de autootjes aan het spelen waren.
wthquote:
Haha PIquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha dit zou Chlo haar PI moeten zijn
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt.Werd ook altijd geslagen. Nog steeds trouwens.
Vond Barbies kut. Snapte ook nooit waarom sommige kinderen al die shit daarvan hadden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hulde voor hen. Jij moest ook met barbies bezig
[..]
wth![]()
Dat is wel iets anders dan broers eh.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdEn dan broers verwisselen met jongens van school.
Insinueer jij nu incest bij Cholor?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdEn dan broers verwisselen met jongens van school.
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan broers eh.
Gekke meidje ben jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond Barbies kut. Snapte ook nooit waarom sommige kinderen al die shit daarvan hadden.
Nog steeds niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.
Sexy hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
:squote:
Stoer man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvdquote:
quote:
maar verder eens, waarom dit:quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Als Chlo zich nog steeds laat slaan op 25jarige leeftijdPls
Ik probeer tegenwicht te biedenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Nootjes, dat topic van jou gaat wel de goede kant op.
Het zijn m'n broers. Zij slaan mij, ik sla terug. Zo gaat dat bij ons. Is een manier om onze liefde te uiten. Het is niet dat ik in elkaar geslagen word door ze.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar verder eens, waarom dit:
[..]
Oh zeg dat dan. Je weet maar nooit met mannen uit die landen eh.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zijn m'n broers. Zij slaan mij, ik sla terug. Zo gaat dat bij ons. Is een manier om onze liefde te uiten. Het is niet dat ik in elkaar geslagen word door ze.
#ghettoleventjuhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zijn m'n broers. Zij slaan mij, ik sla terug. Zo gaat dat bij ons. Is een manier om onze liefde te uiten. Het is niet dat ik in elkaar geslagen word door ze.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan. Je weet maar nooit met mannen uit die landen eh.
Yay.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ga ik nu maar gelijk even doen.
Moest lachen om je negeropmerking.quote:
Koken met Loppequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:40 schreef VeerEli het volgende:
Kwam er pas achter dat als je een ei kookt en je dus kokend water in het pannetje met het ei legt, je het vuur gelijk uit kan zetten en je het ei er gewoon +- 10 min in laten zitten, hij ook gewoon hard wordt
En DM'en. Als iemand na 10 berichtjes nog steeds niet reageert is de boodschap hopelijk toch wel een keertje duidelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:43 schreef Gridlok het volgende:
Loppe godse kut mongool, hou op met lurken.
Mensen zijn delusional.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En DM'en. Als iemand na 10 berichtjes nog steeds niet reageert is de boodschap hopelijk toch wel een keertje duidelijk
Niet geleerd van AB dus?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En DM'en. Als iemand na 10 berichtjes nog steeds niet reageert is de boodschap hopelijk toch wel een keertje duidelijk
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
een hondennaam toch¿quote:
DM posten, ban.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet niet, hij vraagt nu in DM of ik wil zeggen dat ze hem moet blocken, geen idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |