inb4: iesh koeltoerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt.Werd ook altijd geslagen. Nog steeds trouwens.
UI bedoel je?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha dit zou Chlo haar PI moeten zijn
Hulde voor hen. Jij moest ook met barbies bezigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt misschien wel door m'n broers ja.Mocht vroeger ook nooit meespelen als zij met de autootjes aan het spelen waren.
wthquote:
Haha PIquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha dit zou Chlo haar PI moeten zijn
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt.Werd ook altijd geslagen. Nog steeds trouwens.
Vond Barbies kut. Snapte ook nooit waarom sommige kinderen al die shit daarvan hadden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hulde voor hen. Jij moest ook met barbies bezig
[..]
wth![]()
Dat is wel iets anders dan broers eh.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdEn dan broers verwisselen met jongens van school.
Insinueer jij nu incest bij Cholor?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, bij mij was het omgekeerdEn dan broers verwisselen met jongens van school.
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan broers eh.
Gekke meidje ben jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond Barbies kut. Snapte ook nooit waarom sommige kinderen al die shit daarvan hadden.
Nog steeds niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.
Sexy hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neven dan, daar was ik ook heel vaak en die waren/zijn echt biggie maar alsnog mepte ik ze.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
:squote:
Stoer man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvdquote:
quote:
maar verder eens, waarom dit:quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Als Chlo zich nog steeds laat slaan op 25jarige leeftijdPls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |