Soms denk ik dat idd. Als het niet zo is heb je in elk geval een half mannenbrein, maar je hebt ook broersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom. Ben stiekem gewoon een vent, huhuheheue.
Zou wel wat zijn. Dan hebben we gewoon op een man gefaptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms denk ik dat idd. Als het niet zo is heb je in elk geval een half mannenbrein, maar je hebt ook broersdus... misschien dat.
Idd welke mongool doet dat nouquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smooth.
[..]
PlsWie in deze SC quote altijd zijn eigen berichten?
Heb nooit op chlo gefaptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn. Dan hebben we gewoon op een man gefapt
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms denk ik dat idd. Als het niet zo is heb je in elk geval een half mannenbrein, maar je hebt ook broersdus... misschien dat.
Waarom denk je dat soms?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sorry, maar waarom zou je daar op fappenżquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hard geworden van de gedachte.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
Na sommige opmerkingen... dan denk ik, wijo zo kan een vrouw nooit denken.quote:
Heb jij wel op nootjes gefapt?quote:
hoofd van nootjes op vas dr lichaamquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij wel op nootjes gefapt?
Komt misschien wel door m'n broers ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na sommige opmerkingen... dan denk ik, wijo zo kan een vrouw nooit denken.
Dus dat
trauma'squote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt misschien wel door m'n broers ja.Mocht vroeger ook nooit meespelen als zij met de autootjes aan het spelen waren.
Word altijd wel warm vanbinnen als ik zo'n lekkere noot in m'n mond neem ja, hmmquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij wel op nootjes gefapt?
inb4 zal je eens in je mond nemenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word altijd wel warm vanbinnen als ik zo'n lekkere noot in m'n mond neem ja, hmm
Ja echt.quote:
Beetje groot voor een PI.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha dit zou Chlo haar PI moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |