Ja.. bekt lekker.quote:
Joquote:
Wat lief, dank je welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je voornamelijk een mongool. Nu interesseert het me weinig in welk topic je komt hoor. Je blijft in mijn ogen een mongool. Waarschijnlijk heb je al een fedora en zo niet: het zou je niet misstaan.
Of ik lekkerbek? Nee ik visstick.quote:
niks mis met een beetje klapkaken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of ik lekkerbek? Nee ik visstick.![]()
![]()
Mikankibbelingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of ik lekkerbek? Nee ik visstick.![]()
![]()
Volgens mij is het niet lief bedoeld :s just sayin.quote:
Weet ik, maar ik geef geen neukquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mikankibbeling![]()
[..]
Volgens mij is het niet lief bedoeld :s just sayin.
Echt stoer. Baas.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt stoer. Baas.Episch mooi.
Je verveelt me. Ga, ga.quote:
Ohhh ok. Dan boeit het laatste woord ook niet tochquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh ok. Dan boeit het laatste woord ook niet toch
Dus je lult gewoon dom en geeft dat toe? Mooi.quote:
HAHAHAHA IK PIES IN MN BROEKquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:59 schreef VeerEli het volgende:
Ik geef wél een neuk. Maar niet aan jullie hauHUAHAUHWHAHAHEHEAHAHAH
Dacht dat we hadden afgesproken dat je een ander koosnaampje voor me zou verzinnen?quote:
zet hem op marktplaatsquote:
Nee want jij geeft aan dat je het mooi zou vinden als er mangosap uit de kraan komt, ik zeg dat ik liever mango's heb dan mangosap en dus je mening niet ondersteun, doeiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus je lult gewoon dom en geeft dat toe? Mooi.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want jij geeft aan dat je het mooi zou vinden als er mangosap uit de kraan komt, ik zeg dat ik liever mango's heb dan mangosap en dus je mening niet ondersteun, doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |