Hoe is het?quote:
Hoef krio niet meer te overtuigen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
Chloro is net zo goed in een gesprek beginnen als een standaard tindermeisje
Ook.quote:
Oh, lekker hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed om te horen.Straks rijst, kouseband, biefstuk.
Jij?
Macaroni met wat? Toch niet zo kaal neem ik aan hè? Hahahaha.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, lekker hoor.Ik ga macaroni eten.
Was een man, 40+ denk ik. Had het ook over z'n vader die dan zo'n aandoening had enzo. Kwam wel gemeend over. Is toch lullig om dan af te kappen met "nee opkankeren hond"quote:Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens MI van neger van 2m die stotterend zo'n wervingsventje te woord staat
Hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Macaroni met wat? Toch niet zo kaal neem ik aan hè? Hahahaha.
Lekker.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahaGewoon met gehakt, ui, paprika en tomatensaus hoor.
Jij mag er anders ook zeker wezen hoor!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.En die maaltijd mag er ook wezen.
US conversatiequote:Op maandag 24 februari 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij mag er anders ook zeker wezen hoor!Haha.
ciabatta, met zalm en dillemosterdquote:
heerlijke penisquote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef Gridlok het volgende:
Heerlijke borsten wow meer posten please![]()
phanto ook jaquote:
pass dr info en ik brand haar afquote:
Ja ik trek alleen nette meisjes aanquote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is het doel van Tinder niet sletjes neuken? Why y'all pillow talkin' them hoes?
Tinder-friendzone.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kerst 2014 ga ik mini verpakkingen Rituals douchegel verdelen onder de hoeren. Soort van hoerenkerstman zeg maarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje als naar een hoer gaan en dan alleen een goed gesprek hebben.
ho ho hoesquote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kerst 2014 ga ik mini verpakkingen Rituals douchegel verdelen onder de hoeren. Soort van hoerenkerstman zeg maar
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kerst 2014 ga ik mini verpakkingen Rituals douchegel verdelen onder de hoeren. Soort van hoerenkerstman zeg maar
kk serieus gekquote:
goeion motorfilmpjons, mag ik bij jou in de leer?quote:
ik heb een textielpak leer is voor mooiweerrijdersquote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goeion motorfilmpjons, mag ik bij jou in de leer?
mag ik bij jou in de textiel?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb een textielpak leer is voor mooiweerrijders
dat is niet wat ze bedoelen met 1 size fits allquote:Op maandag 24 februari 2014 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mag ik bij jou in de textiel?
wat maakt het uit wat "ze" bedoelen, it's all about u nd me bbyquote:Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is niet wat ze bedoelen met 1 size fits all
Nog niemand geprobeerd seks te regelen bij mijquote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij bent dan ook geen sletquote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog niemand geprobeerd seks te regelen bij mij
Wow deze manquote:Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen slet.
#smoothlikedwc
pic?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
" Ik gebruik geen drugs ;s is slecht voor je ;s "
Vervolgens wel honderden foto's van hoe ze bezopen op een bar staat
Hey neuken?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou liken.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
" Ik gebruik geen drugs ;s is slecht voor je ;s "
Vervolgens wel honderden foto's van hoe ze bezopen op een bar staat
Wow.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon goede game hebben mane.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey neuken?
Of hoe moet dat? Ook iemand in tindertopic die na paar uur al naaktfoto's krijgt. Dan moet je toch op wanhopige bijstandsmoeders vallen
Ik heb geen flauw idee, denk dat die vrouwen daar misschien zelf gewoon over beginnen ofzo. Lijkt me ook maar een ongemakkelijk gesprek, maar dat vind ik eigenlijk van ieder Tinder gesprek welquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey neuken?
Of hoe moet dat? Ook iemand in tindertopic die na paar uur al naaktfoto's krijgt. Dan moet je toch op wanhopige bijstandsmoeders vallen
Geen tientallen nudies hebben ontvangen in het PP2G-tijdperkquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey neuken?
Waarom gebruik je het nog dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, denk dat die vrouwen daar misschien zelf gewoon over beginnen ofzo. Lijkt me ook maar een ongemakkelijk gesprek, maar dat vind ik eigenlijk van ieder Tinder gesprek wel
Ppwat?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen tientallen nudies hebben ontvangen in het PP2G-tijdperk.
Doe ik niet echt. Laatst nog eens uit verveling, maar heb altijd gelijk spijt zodra iemand begint te praten.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het nog dan?
2,34 miljardquote:Op maandag 24 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
Hoeveel leden heeft Tinder eigenlijk? Heb die hele app nog nooit gezien
Kwam na CU2 en voor Hyves, alle 5,50+/10 chimeids zaten daar, alle nationaliteiten in NL waren vertegenwoordigd.quote:
Veer pls, nee. Maar wel veel.quote:
Dawwquote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef Chloroform het volgende:
Tinder is ook maar een vorm van attention whoring, maar dan voor losers, dus maar goed dat je daar niets mee te maken hebt, Veertje.
oooo kill emquote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef Chloroform het volgende:
Tinder is ook maar een vorm van attention whoring, maar dan voor losers, dus maar goed dat je daar niets mee te maken hebt, Veertje.
Maakt niet uit ik ben toch maar loser die Tinder gebruiktquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DawwWas gewoon benieuwd. Komt Robo ineens bijdehand doen zomaar
Komt er nou niks fatsoenlijks voorbij dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik ben toch maar loser die Tinder gebruikt
subtiele opening geven en hun erover laten beginnenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey neuken?
ik zou je om Smerige fotos vragen bebequote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik ben toch maar loser die Tinder gebruikt
Mwoah soms. Meeste is 48238910x niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt er nou niks fatsoenlijks voorbij dan?
Hoiquote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt er nou niks fatsoenlijks voorbij dan?
Zou gevleid zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou je om Smerige fotos vragen bebe
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie je die nu pas? Wel goede tagline voor tinder eigenlijk
Ja vooral omdat iedereen kan zien dat het een forum (FOK!) quote isquote:Op maandag 24 februari 2014 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie je die nu pas? Wel goede tagline voor tinder eigenlijk
Ik heb nuquote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vooral omdat iedereen kan zien dat het een forum (FOK!) quote is
Klik op die knop naast de quoteknop, kun je het ook zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat dan? (mobiel dus zie het niet)
Wanneer mag ik jouw knop zien?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klik op die knop naast de quoteknop, kun je het ook zien.
quote:
je happy buttonquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik trek alleen nette meisjes aan
Gvd.quote:
belachelijkquote:
Amper? Je had toch een vriendje?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben jou niet tegengekomen? Zit sowieso amper op Tinder laatste tijd.
Bazen meetquote:Op maandag 24 februari 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, over een week krijg ik eindelijk de sleutels. Whoohooo.
ik neem de vodka en ghb meequote:Op maandag 24 februari 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil een stuk van je dreadlocks oproken.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik neem de vodka en ghb mee<- homo
Van je nieuwe keuken?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Doe normal.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bazen meetik neem mijn fedora mee.
quote:
Love you guys.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik neem wat buckets KFC en krio mee.
Onder andere.quote:
high assfuckquote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil een stuk van je dreadlocks oproken.
Hahaha, nog steeds mad omdat ik door heb dat je Mur terug wilt.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je benen eens bij elkaar, het tocht
Excuses aanvaard.quote:
Is het een chick with dick ofzo? Wie zou dit niet mooi vinden?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon een mooie meid, eens?
ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 24 februari 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het een chick with dick ofzo? Wie zou dit niet mooi vinden?
Wat wil je nou zeggen knul.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon een mooie meid, eens?
quote:
Voorspelbaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Montelly het volgende:
Hey chloro jij lijkt toch wel een beetje op haar? zelfde facial aesthetics en zulks.
Mocht ik willen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Montelly het volgende:
Hey chloro jij lijkt toch wel een beetje op haar? zelfde facial aesthetics en zulks.
Wow.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met je hoofd als een bak popcorn.
nu pas zienquote:
Wrom kom je m'n hartje zo breken.quote:
Subtiele manier van zeggen dat ik een butterface heb.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Salty, smothered with butter and never enough.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Montelly het volgende:
quote:
quote:
Haha poffertjesporem.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier van zeggen dat ik een butterface heb.
quote:
Huehuehuehuehe.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fuck off, cutieface.
Kijk deze dan.
Van 2,12/10 naar 7,89/10.
Haha #mannenhumor #saladekkcondoekoejokesquote:
Alleen die Turkse bakkers hebben datquote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Wilde ik boodschappen doen voor mijn gerecht morgenavond, heeft die kk c1000 geen fucking zoete aardappelen. Homofielen.
elke dag weer andere struggles in overijsselquote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Wilde ik boodschappen doen voor mijn gerecht morgenavond, heeft die kk c1000 geen fucking zoete aardappelen. Homofielen.
Bij mij gewoon de AH op de hoek hoor, en sowieso elke Surinaamse tokoquote:Op maandag 24 februari 2014 22:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alleen die Turkse bakkers hebben dat
Wat wilde je maken?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
o sorry hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij mij gewoon de AH op de hoek hoor, en sowieso elke Surinaamse toko.
Hahahahaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat wilde je maken?
inb4 'zoete aardappel met courgette'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja die hebb'n we ier nie in de wiek ehquote:Op maandag 24 februari 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bij mij gewoon de AH op de hoek hoor, en sowieso elke Surinaamse toko.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha
Zoete aardappelen gevuld met witte bonen, garnalen, uitjes, cottage cheese en parmezaanse kaas voor de garnering.Hahaha shiiit, wist het. Zou bij je eten/10 wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
http://vocaroo.com/quote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die hebb'n we ier nie in de wiek eh
Haha nee maar dat lijkt me ook wel lekker, ga ik zeker een keer proberenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je wel 's patat van die dingen gemaakt? Schijnt fucking lekker te zijn, nog nooit geprobeerd.
[ afbeelding ]
Hahah erg hequote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha shiiit, wist het. Zou bij je eten/10 wel.
Neinquote:
Uncultured swine.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
alleen maar fucking sperzieboontjes uit blik of doppertjes vrat want makkelijk.
Doperwtjes en wortels uit blik/pot.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahah erg heKomt denk ik omdat ik jarenlang bijna altijd alleen maar fucking sperzieboontjes uit blik of doppertjes vrat want makkelijk. Krijg dat echt niet meer weg en daarom nu zo vaak courgette
[..]
Nein
Da's dan weer het enige wat lekker is uit blik/pot, naast bonen en maïsquote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doperwtjes en wortels uit blik/pot.![]()
Alleen als groente bij aardappelen bedoel ik dan he. Maakte heus wel soorten pasta's etc en in de weekenden wordt er altijd culinair voor me gekooktquote:
Ja kan ik nu ook niet meer handelen gewoon. Vond het uberhaupt nooit lekker, maar het was zo makkelijk en snel klaarquote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doperwtjes en wortels uit blik/pot.Ik eet best vaak rode bietjes. Vind dat zo lekker.
Krijg dat echt niet weg. Vind doperwtjes sowieso niet zo lekker trouwens.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's dan weer het enige wat lekker is uit blik/pot, naast bonen en maïs. Wel met ui, knoflook, zout en peper.
Die Engelsen doen er nog een schepje bovenop met hun mushy peasquote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg dat echt niet weg. Vind doperwtjes sowieso niet zo lekker trouwens.
Ja, hilarisch, en ik zoek nog een recept met kip zekerquote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
Wil binnenkort een keer een gerecht maken met groene asperges als groente trouwens. Iemand tips?
Rauwe wortels, ik verslik me daar altijd in manquote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Dingen als witlof, spinazie en wortels eet ik liever rauw ook.
Spinazie vind ik wel lekker als spinazie a la crème of bladspinazie door pasta. Rauw nooit gehad eigenlijk. Eet je dat dan gewoon als sla ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Dingen als witlof, spinazie en wortels eet ik liever rauw ook.
Wat is deze nou weerquote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja, hilarisch, en ik zoek nog een recept met kip zeker.
Ja, echt smerig.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die Engelsen doen er nog een schepje bovenop met hun mushy peas.
[ afbeelding ]
Ja, salade met rauwe spinazie in plaats van sla. Spekjes, ei, pijnboompitjes, augurk, tomaat, komkommer, walnoten en balsamicodressing.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Spinazie vind ik wel lekker als spinazie a la crème of bladspinazie door pasta. Rauw nooit gehad eigenlijk. Eet je dat dan gewoon als sla ofzo?
[..]
Wat is deze nou weer
Goeie ideeën! Ga het een x doen ipv sla. Maar dan met feta kaas, komkommer, honing-mosterddressing, champignons en ei denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, salade met rauwe spinazie in plaats van sla. Spekjes, ei, pijnboompitjes, augurk, tomaat, komkommer, walnoten en balsamicodressing.
Maak tempurabeslag voor je asperges.
Bohh zomer inc, elke dag weer salade met feta en croutons.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goeie ideeën! Ga het een x doen ipv sla. Maar dan met feta kaas, komkommer, honing-mosterddressing, champignons en ei denk ik.
Oemf dat is ook wel lekker iddAlleen dan moet ik er nog wel shit bij verzinnen om er een maaltijd van te maken.
Pool tochquote:
Zin in vis gekregenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt smerig.Sowieso het vreten van die Engelsen.. Toen ik in Engeland zat, gingen we soms fish and chips halen, als je dan keek naar wat die mensen bestelden daar.. Te smerig gewoon.
En dan die vieze, smakeloze jus eroverheen alsof het soep is.
Ja echt lekker manquote:Op maandag 24 februari 2014 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bohh zomer inc, elke dag weer salade met feta en croutons.
Haha kanen die altijd asperges of watquote:
Echt he, zit die gerechten te checken en m'n buik ging gewoon knorrenquote:
Hoe blijf jij zo mooi slank?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, zit die gerechten te checken en m'n buik ging gewoon knorren
Veer pls.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
Haha kanen die altijd asperges of wat![]()
Ik lul wel veel over eten, maar ik eet best gezond en kleine porties overdag dus ik krijg geen mega hoeveelheden calorieën binnen. En aanleg, en discipline.quote:
Hahaha ja weet ik toch niet manquote:
Haha klopt. Nee polen plukken asperges tochquote:Op maandag 24 februari 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja weet ik toch niet man
Inb4 Nee wel meer niet XD
Asperges steek jequote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha klopt. Nee polen plukken asperges toch
En met deze uitspraak is de AIVD ook in dit topic belandt. Halloquote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef Murdera het volgende:
Teevendat dat soort zwakzinnig tuig macht heeft
het halve land haat teeven, dan mogen ze iedereen wel in de gaten houden.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En met deze uitspraak is de AIVD ook in dit topic belandt. Hallo
Vanwege je kapsel kan ik je mening moeilijk op waarde schatten.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
het halve land haat teeven, dan mogen ze iedereen wel in de gaten houden.
HAHAHAHA GRAPPIG OMDAT ZE DAT DOEN hahahahahha gore teringhonden
die TV reclamequote:Op maandag 24 februari 2014 23:22 schreef Gridlok het volgende:
Hebben ze nu Mr.Clean in Nederland, maar heet Mr. Proper?
[ afbeelding ]
lees die shit broeder, we gaan het zwaar krijgen, ik met dat kapsel, en jij met nouja.. He. Je bent niet bepaal mr properquote:Op maandag 24 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanwege je kapsel kan ik je mening moeilijk op waarde schatten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
en jij met nouja.. He. Je bent niet bepaal mr proper
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
lees die shit broeder, we gaan het zwaar krijgen, ik met dat kapsel, en jij met nouja.. He. Je bent niet bepaal mr proper
helaas nietquote:
Waarom niet?quote:
de leven tokquote:
Ah ja.quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee was HoC aan het kijken. Nu ga ik wel slapen
nu is de leven op het punt dat ik in bed moet liggen. Kk koud swaquote:
Stel je niet aan man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nu is de leven op het punt dat ik in bed moet liggen. Kk koud swa
kippenvel alles gvd. Tis koud, jij ongevoelige tutholaquote:
Je moet eerst goed uitrekken voor je in bed gaat liggen, zorgen dat je lichaam in rustmodus is. Dan is de kou ook minder erg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kippenvel alles gvd. Tis koud, jij ongevoelige tuthola
Optiefen.quote:
is dat een soort metafoor voor penis sjorren?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet eerst goed uitrekken voor je in bed gaat liggen, zorgen dat je lichaam in rustmodus is. Dan is de kou ook minder erg.
kut monopolyquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:45 schreef Monopoly het volgende:
Boehoe ik haat monopoly en hij komt in mijn topic janken boehoe
Johanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Huuuuu ik ben Johan de Witt en ik neuk alles met een hartslag
had je een spamrondje vannacht?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 03:00 schreef Moira. het volgende:
Wie is de 3e 'ja'?![]()
Ik wil diegene eeuwig aanbidden.
stiekem ja?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:56 schreef Moira. het volgende:
Poll: Is Mono stiekem een klein beetje faggot?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moira is in de ontkenningsfasequote:
Hahahaquote:
Ik vind je voornamelijk een mongool. Nu interesseert het me weinig in welk topic je komt hoor. Je blijft in mijn ogen een mongool. Waarschijnlijk heb je al een fedora en zo niet: het zou je niet misstaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:45 schreef Monopoly het volgende:
Boehoe ik haat monopoly en hij komt in mijn topic janken boehoe
Chloquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je voornamelijk een mongool. Nu interesseert het me weinig in welk topic je komt hoor. Je blijft in mijn ogen een mongool. Waarschijnlijk heb je al een fedora en zo niet: het zou je niet misstaan.
Hey.quote:
dankzij jou moest ik weer grinniken op kantoorquote:
Haha, lekker voor je.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankzij jou moest ik weer grinniken op kantoor
schijnt populaire catchphrase te zijn de laatste dagenquote:
1800%quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
Fokstelletjes die snachts samen op FOK! zitten in een SC topic met elkaar te pratentriester moet het niet worden hoor, mikanki.
Wat dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt populaire catchphrase te zijn de laatste dagen
Wou je al ontmaskeren maar ben ook wel benieuwd hoe lang het duurt voordat men dat door heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
Even kijken of het lang duurt voordat ik een ban wegens racisme krijg of dat ze door hebben dat ik niet eens blank ben.
Je zou een geweldige nazi geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou je al ontmaskeren maar ben ook wel benieuwd hoe lang het duurt voordat men dat door heeft.
Die ene keer dat marie ons allemaal een note gaf omdat we racistisch deden voor de grapquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
Even kijken of het lang duurt voordat ik een ban wegens racisme krijg of dat ze door hebben dat ik niet eens blank ben.
Oh ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ene keer dat marie ons allemaal een note gaf omdat we racistisch deden voor de grap!
Zij heeft ook een vlog waarbij ze Angelina Jolie doet. Lijkt ook heel erg.quote:
is al op slotquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:43 schreef Chloroform het volgende:
GC / Blanken op fok #1
Mur, wise, komen jullie ook?
ik ben een nazi vakantie aan het plannenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou een geweldige nazi geweest zijn.
Vertel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is al op slot
[..]
ik ben een nazi vakantie aan het plannen
paar dagen richting noord duitsland en/of denemarken langs een paar nazi mega structuresquote:
Inspiratie opdoen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar dagen richting noord duitsland en/of denemarken langs een paar nazi mega structures
ja, ik wil ook een U-boot bunker in mijn tuinquote:
Dat zouden de nazi's niet vinden denk ik, die schelden mij uit voor turk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zou een geweldige nazi geweest zijn.
link?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij heeft ook een vlog waarbij ze Angelina Jolie doet. Lijkt ook heel erg.
quote:
Wowquote:
Ziek wat je met make-up kunt bereiken eh.quote:
Ik sta echt elke keer weer verbaasd hoe anders iemand kan worden door wat make upquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ziek wat je met make-up kunt bereiken eh.
Vind vaak ook wel dat die suffe, dooie mussen best wat make-up kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sta echt elke keer weer verbaasd hoe anders iemand kan worden door wat make up
Ja? ik vind juist zo natuurlijk mogelijk beterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind vaak ook wel dat die suffe, dooie mussen best wat make-up kunnen gebruiken.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? ik vind juist zo natuurlijk mogelijk beter
Beetje eyeliner enzo mag wel maar al dat rouge en plamuur om zo egaal mogelijk te lijken vind ik maar meh
Ja, dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? ik vind juist zo natuurlijk mogelijk beter
Beetje eyeliner enzo mag wel maar al dat rouge en plamuur om zo egaal mogelijk te lijken vind ik maar meh
Waarom zeg je dat dan niet?quote:
say weh?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet?
[..]
say weh?
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wat make-up kunnen gebruiken.
Zelluf :squote: