Die Engelsen doen er nog een schepje bovenop met hun mushy peasquote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg dat echt niet weg. Vind doperwtjes sowieso niet zo lekker trouwens.
Ja, hilarisch, en ik zoek nog een recept met kip zekerquote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
Wil binnenkort een keer een gerecht maken met groene asperges als groente trouwens. Iemand tips?
Rauwe wortels, ik verslik me daar altijd in manquote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Dingen als witlof, spinazie en wortels eet ik liever rauw ook.
Spinazie vind ik wel lekker als spinazie a la crème of bladspinazie door pasta. Rauw nooit gehad eigenlijk. Eet je dat dan gewoon als sla ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
Dingen als witlof, spinazie en wortels eet ik liever rauw ook.
Wat is deze nou weerquote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja, hilarisch, en ik zoek nog een recept met kip zeker.
Ja, echt smerig.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die Engelsen doen er nog een schepje bovenop met hun mushy peas.
[ afbeelding ]
Ja, salade met rauwe spinazie in plaats van sla. Spekjes, ei, pijnboompitjes, augurk, tomaat, komkommer, walnoten en balsamicodressing.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Spinazie vind ik wel lekker als spinazie a la crème of bladspinazie door pasta. Rauw nooit gehad eigenlijk. Eet je dat dan gewoon als sla ofzo?
[..]
Wat is deze nou weer
Goeie ideeën! Ga het een x doen ipv sla. Maar dan met feta kaas, komkommer, honing-mosterddressing, champignons en ei denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, salade met rauwe spinazie in plaats van sla. Spekjes, ei, pijnboompitjes, augurk, tomaat, komkommer, walnoten en balsamicodressing.
Maak tempurabeslag voor je asperges.
Bohh zomer inc, elke dag weer salade met feta en croutons.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goeie ideeën! Ga het een x doen ipv sla. Maar dan met feta kaas, komkommer, honing-mosterddressing, champignons en ei denk ik.
Oemf dat is ook wel lekker iddAlleen dan moet ik er nog wel shit bij verzinnen om er een maaltijd van te maken.
Pool tochquote:
Zin in vis gekregenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt smerig.Sowieso het vreten van die Engelsen.. Toen ik in Engeland zat, gingen we soms fish and chips halen, als je dan keek naar wat die mensen bestelden daar.. Te smerig gewoon.
En dan die vieze, smakeloze jus eroverheen alsof het soep is.
Ja echt lekker manquote:Op maandag 24 februari 2014 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bohh zomer inc, elke dag weer salade met feta en croutons.
Haha kanen die altijd asperges of watquote:
Echt he, zit die gerechten te checken en m'n buik ging gewoon knorrenquote:
Hoe blijf jij zo mooi slank?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he, zit die gerechten te checken en m'n buik ging gewoon knorren
Veer pls.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
Haha kanen die altijd asperges of wat![]()
Ik lul wel veel over eten, maar ik eet best gezond en kleine porties overdag dus ik krijg geen mega hoeveelheden calorieën binnen. En aanleg, en discipline.quote:
Hahaha ja weet ik toch niet manquote:
Haha klopt. Nee polen plukken asperges tochquote:Op maandag 24 februari 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja weet ik toch niet man
Inb4 Nee wel meer niet XD
Asperges steek jequote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha klopt. Nee polen plukken asperges toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |