Doe normal.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bazen meetik neem mijn fedora mee.
quote:
Love you guys.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik neem wat buckets KFC en krio mee.
Onder andere.quote:
high assfuckquote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil een stuk van je dreadlocks oproken.
Hahaha, nog steeds mad omdat ik door heb dat je Mur terug wilt.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je benen eens bij elkaar, het tocht
Excuses aanvaard.quote:
Is het een chick with dick ofzo? Wie zou dit niet mooi vinden?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon een mooie meid, eens?
ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 24 februari 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het een chick with dick ofzo? Wie zou dit niet mooi vinden?
Wat wil je nou zeggen knul.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon een mooie meid, eens?
quote:
Voorspelbaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Montelly het volgende:
Hey chloro jij lijkt toch wel een beetje op haar? zelfde facial aesthetics en zulks.
Mocht ik willen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Montelly het volgende:
Hey chloro jij lijkt toch wel een beetje op haar? zelfde facial aesthetics en zulks.
Wow.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Met je hoofd als een bak popcorn.
nu pas zienquote:
Wrom kom je m'n hartje zo breken.quote:
Subtiele manier van zeggen dat ik een butterface heb.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Salty, smothered with butter and never enough.
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Montelly het volgende:
quote:
quote:
Haha poffertjesporem.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Subtiele manier van zeggen dat ik een butterface heb.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |