Hoe is het?quote:
Hoef krio niet meer te overtuigen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
Chloro is net zo goed in een gesprek beginnen als een standaard tindermeisje
Ook.quote:
Oh, lekker hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed om te horen.Straks rijst, kouseband, biefstuk.
Jij?
Macaroni met wat? Toch niet zo kaal neem ik aan hè? Hahahaha.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, lekker hoor.Ik ga macaroni eten.
Was een man, 40+ denk ik. Had het ook over z'n vader die dan zo'n aandoening had enzo. Kwam wel gemeend over. Is toch lullig om dan af te kappen met "nee opkankeren hond"quote:Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
Trouwens MI van neger van 2m die stotterend zo'n wervingsventje te woord staat
Hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Macaroni met wat? Toch niet zo kaal neem ik aan hè? Hahahaha.
Lekker.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahaGewoon met gehakt, ui, paprika en tomatensaus hoor.
Jij mag er anders ook zeker wezen hoor!quote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.En die maaltijd mag er ook wezen.
US conversatiequote:Op maandag 24 februari 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij mag er anders ook zeker wezen hoor!Haha.
ciabatta, met zalm en dillemosterdquote:
heerlijke penisquote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef Gridlok het volgende:
Heerlijke borsten wow meer posten please![]()
phanto ook jaquote:
pass dr info en ik brand haar afquote:
Ja ik trek alleen nette meisjes aanquote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is het doel van Tinder niet sletjes neuken? Why y'all pillow talkin' them hoes?
Tinder-friendzone.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kerst 2014 ga ik mini verpakkingen Rituals douchegel verdelen onder de hoeren. Soort van hoerenkerstman zeg maarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje als naar een hoer gaan en dan alleen een goed gesprek hebben.
ho ho hoesquote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kerst 2014 ga ik mini verpakkingen Rituals douchegel verdelen onder de hoeren. Soort van hoerenkerstman zeg maar
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kerst 2014 ga ik mini verpakkingen Rituals douchegel verdelen onder de hoeren. Soort van hoerenkerstman zeg maar
kk serieus gekquote:
goeion motorfilmpjons, mag ik bij jou in de leer?quote:
ik heb een textielpak leer is voor mooiweerrijdersquote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
goeion motorfilmpjons, mag ik bij jou in de leer?
mag ik bij jou in de textiel?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb een textielpak leer is voor mooiweerrijders
dat is niet wat ze bedoelen met 1 size fits allquote:Op maandag 24 februari 2014 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mag ik bij jou in de textiel?
wat maakt het uit wat "ze" bedoelen, it's all about u nd me bbyquote:Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is niet wat ze bedoelen met 1 size fits all
Nog niemand geprobeerd seks te regelen bij mijquote:Op maandag 24 februari 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij bent dan ook geen sletquote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog niemand geprobeerd seks te regelen bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |