SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zag een Turken topic. Schijnbaar wordt er onderscheid gemaakt.quote:
Zo is het. Ik word echt ziek van al die niet-blanken die denken ergens recht op te hebben. Bah.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:43 schreef thunderdome1996 het volgende:
[..]
Ik zag een Turken topic. Schijnbaar wordt er onderscheid gemaakt.
Dus een topic alleen voor mensen met een blanke huidskleur hoort er ook bij.
:-)
Calimeroquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is het. Ik word echt ziek van al die niet-blanken die denken ergens recht op te hebben. Bah.
Zichzelf buitensluiten en vervolgens huillie doen als ze worden buitengesloten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo is het. Ik word echt ziek van al die niet-blanken die denken ergens recht op te hebben. Bah.
Wat een simpele instelling.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:43 schreef thunderdome1996 het volgende:
[..]
We zijn tenslotte niet in Turkije.
Had dan een topic gemaakt voor iedereen die minstens tot z'n overgrootouders 100% Nederlands is. Of zoiets.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:43 schreef thunderdome1996 het volgende:
[..]
We zijn tenslotte niet in Turkije.
Boo. Fucking. Hoo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word er woest van.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:46 schreef thunderdome1996 het volgende:
[..]
Zichzelf buitensluiten en vervolgens huillie doen als ze worden buitengesloten?
Hmmmmkeee :-s
Je typt als een zwartequote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:38 schreef thunderdome1996 het volgende:
Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en mensen die lichtgetint of zwart zijn.
Kortom, mensen die hier niks te zoeken hebben.
Houdt het netjes en gezellig! Veel plezier in het blanken topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |