Wow deze manquote:Op maandag 24 februari 2014 19:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen slet.
#smoothlikedwc
pic?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
" Ik gebruik geen drugs ;s is slecht voor je ;s "
Vervolgens wel honderden foto's van hoe ze bezopen op een bar staat
Hey neuken?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog niemand geprobeerd seks te regelen bij mij
Zou liken.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef Gridlok het volgende:
" Ik gebruik geen drugs ;s is slecht voor je ;s "
Vervolgens wel honderden foto's van hoe ze bezopen op een bar staat
Wow.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nog niemand geprobeerd seks te regelen bij mij
Gewoon goede game hebben mane.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey neuken?
Of hoe moet dat? Ook iemand in tindertopic die na paar uur al naaktfoto's krijgt. Dan moet je toch op wanhopige bijstandsmoeders vallen
Ik heb geen flauw idee, denk dat die vrouwen daar misschien zelf gewoon over beginnen ofzo. Lijkt me ook maar een ongemakkelijk gesprek, maar dat vind ik eigenlijk van ieder Tinder gesprek welquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey neuken?
Of hoe moet dat? Ook iemand in tindertopic die na paar uur al naaktfoto's krijgt. Dan moet je toch op wanhopige bijstandsmoeders vallen
Geen tientallen nudies hebben ontvangen in het PP2G-tijdperkquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey neuken?
Waarom gebruik je het nog dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, denk dat die vrouwen daar misschien zelf gewoon over beginnen ofzo. Lijkt me ook maar een ongemakkelijk gesprek, maar dat vind ik eigenlijk van ieder Tinder gesprek wel
Ppwat?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen tientallen nudies hebben ontvangen in het PP2G-tijdperk.
Doe ik niet echt. Laatst nog eens uit verveling, maar heb altijd gelijk spijt zodra iemand begint te praten.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het nog dan?
2,34 miljardquote:Op maandag 24 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
Hoeveel leden heeft Tinder eigenlijk? Heb die hele app nog nooit gezien
Kwam na CU2 en voor Hyves, alle 5,50+/10 chimeids zaten daar, alle nationaliteiten in NL waren vertegenwoordigd.quote:
Veer pls, nee. Maar wel veel.quote:
Dawwquote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef Chloroform het volgende:
Tinder is ook maar een vorm van attention whoring, maar dan voor losers, dus maar goed dat je daar niets mee te maken hebt, Veertje.
oooo kill emquote:Op maandag 24 februari 2014 20:00 schreef Chloroform het volgende:
Tinder is ook maar een vorm van attention whoring, maar dan voor losers, dus maar goed dat je daar niets mee te maken hebt, Veertje.
Maakt niet uit ik ben toch maar loser die Tinder gebruiktquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DawwWas gewoon benieuwd. Komt Robo ineens bijdehand doen zomaar
Komt er nou niks fatsoenlijks voorbij dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik ben toch maar loser die Tinder gebruikt
subtiele opening geven en hun erover laten beginnenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey neuken?
ik zou je om Smerige fotos vragen bebequote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik ben toch maar loser die Tinder gebruikt
Mwoah soms. Meeste is 48238910x niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt er nou niks fatsoenlijks voorbij dan?
Hoiquote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Komt er nou niks fatsoenlijks voorbij dan?
Zou gevleid zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou je om Smerige fotos vragen bebe
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie je die nu pas? Wel goede tagline voor tinder eigenlijk
Ja vooral omdat iedereen kan zien dat het een forum (FOK!) quote isquote:Op maandag 24 februari 2014 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie je die nu pas? Wel goede tagline voor tinder eigenlijk
Ik heb nuquote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vooral omdat iedereen kan zien dat het een forum (FOK!) quote is
Klik op die knop naast de quoteknop, kun je het ook zien.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat dan? (mobiel dus zie het niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |