quote:
fixquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe heet je op Tinder? Ik match je gewoon en dan gaan we gezellig ketsen.
kan niet doe maar fbquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoe heet je op Tinder? Ik match je gewoon en dan gaan we gezellig kletsen.
uh ja? piemelsponsen verpleegsterpakjes allesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef donald_dick het volgende:
sexafdeling bij de xenos? heb ik iets gemist?
TS verwart tandenborstels en sponsen met dildo's en fleshlights.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef donald_dick het volgende:
sexafdeling bij de xenos? heb ik iets gemist?
wollah ik zweer je xenos in megastores en xenos in de stad tegenover bijenkorf waar je met de roltrap naar beneden moet swsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS verwart tandenborstels en sponsen met dildo's en fleshlights.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:29 schreef mapima het volgende:
[..]
wollah ik zweer je xenos in megastores en xenos in de stad tegenover bijenkorf waar je met de roltrap naar beneden moet sws
met een poesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef chroestjov het volgende:
Klopt want jij bent een dikke oude man.
Dit bedoel ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef chroestjov het volgende:
Klopt want jij bent een dikke oude man.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
TS is de pedofiele conierge van de plaatstelike ROC.
nein manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Goede lipdub man, heb je er nog meer.
Ohja, technisch gezien is het niet eens een lipdub maar gewoon een product van een rapworkshop, waardeloos.quote:
Mannen kunnen toch ook makkelijk seks krijgen van wanhopige, minder aantrekkelijke vrouwen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef IPA35 het volgende:
Als je man was had ik je pijn gevoeld maar als vrouw zijnde is het zo enorm gemakkelijk om seks te krijgen volgens mij tenzij je echt enorm lelijk bent.
Onwaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef mapima het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig een relatie gehad, of heeft een relatie. Is allang geen maagd meer, en is verder gegaan. Iedereen kan erover meepraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |