Probeer soms boodschappen te doen met wat ik contant heb (when 10-20), vet skeer een beetje alles bij elkaar optellen in je hoofd als een landloperquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik ook heel vaak.Was laatst m'n pinpas vergeten, had 20 euro in m'n portemonnee. Zat echt te hopen dat ik niet boven die 20 uit zou komen. Zo kk gênant anders.
Ik zet toch niet voor niets 'bij ING' erbijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik dacht bij de kassa pinnen om vervolgens bij de kassa te pinnen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
bij elkaar optellen in je hoofd als een landloper.
Bij dezen*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beste Taalunie,
Bij deze mijn oprechte excuses.
Met vriendelijke groet,
MMGYMCMB
Heb je geen 10 cent in je porto ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Probeer soms boodschappen te doen met wat ik contant heb (when 10-20), vet skeer een beetje alles bij elkaar optellen in je hoofd als een landloper. En dan heb je net 10 cent tekort en moet je alsnog pinnen
.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je geen 10 cent in je porto ofzo
quote:
Heb jij kerrie in je bovenkamer ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je geen 10 cent in je porto ofzo
Hahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Probeer soms boodschappen te doen met wat ik contant heb (when 10-20), vet skeer een beetje alles bij elkaar optellen in je hoofd als een landloper. En dan heb je net 10 cent tekort en moet je alsnog pinnen
.
[..]
Ik zet toch niet voor niets 'bij ING' erbij.
Hahaha shiitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij kerrie in je bovenkamer ofzo.
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heb jij kerrie in je bovenkamer ofzo.
Doe ff normaalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Vaak stop ik alles maar in m'n mandje
Wat.quote:
Als je bewust boodschappen wilt doen moet je ook niet naar de AH gaan tbh, duurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahaDenk soms dat ik ook best wat bewuster boodschappen kan doen. Vaak stop ik alles maar in m'n mandje en als ik na het afrekenen de AH uit loop ben ik al vergeten wat ik nou heb uitgegeven.
quote:
Gelachen en ik weet niet waaromquote:
Bonus + 50/50 huismerk/A-merk, anders word je nooit rijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je bewust boodschappen wilt doen moet je ook niet naar de AH gaan tbh, duur.
Koop nooit huismerk voedsel joh, alleen schoonmaakmiddel en die shit. En A merken bij Dirk zijn gewoon goedkoper en veel meer in de aanbieding.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Gelachen en ik weet niet waarom.
[..]
Bonus + 50/50 huismerk/A-merk, anders word je nooit rijk.
Schoonmaakmiddel juist A-merk man, ik koop bijv. haast nooit Dreftquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Koop nooit huismerk voedsel joh, alleen schoonmaakmiddel en die shit. En A merken bij Dirk zijn gewoon goedkoper en veel meer in de aanbieding.![]()
En de broodafdeling heeft ook beter en goedkoper brood.
Waar zie jij zoiets irl? Ben je geboren in Bangladesh ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vroeger vaak gezien irl. Moet ik die koelies wel nageven
All around the world and i i i iquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar zie jij zoiets irl? Ben je geboren in Bangladesh ofzo?
Gvd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ik koop bijv. haast nooit Dreft. Snap je 'm
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |