quote:
Ja, dat heb ik.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:10 schreef Nikmans het volgende:
Michael JacksonWat een opperbaas was dat
Dangerous vond ik ook nog wel ok, was al wel veel playback, maar het was niet zo`n typische playback show als de History tourquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:08 schreef matthijst het volgende:
Alleen de Bad tour was de moeite, aangezien het daarna een mini playbackshow werd.
Beste Ad-Libs door een artiest OOITquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:10 schreef Nikmans het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:10 schreef Nikmans het volgende:
En natuurlijk het einde van ditzelfde nummer tijden Royal Brunei.quote:
Thriller was best leuk, toch? En Smooth Criminal. Catchy. Een muzikaal genie zou ik hem ook weer niet noemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Michael Jackson![]()
Snap echt niet dat mensen fan zijn van die flikker en zijn kutmuziek.
Nee, ik vind het allemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Thriller was best leuk, toch? En Smooth Criminal. Catchy. Een muzikaal genie zou ik hem ook weer niet noemen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik vind het allemaal verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
Michael Jackson![]()
Snap echt niet dat mensen fan zijn van die flikker en zijn kutmuziek.
Dat komt waarschijnlijk door zijn traumatische jeugd, die nederige houding. Vind je het nu nog tof? Braddie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef Braddie het volgende:
Het is vooral heel tof om hem te zien/horen praten in interviews, de beste man heeft miljoenen albums verkocht maar is echt een verschrikkelijk nederige man, absoluut 0,0 arrogantie.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk door zijn traumatische jeugd, die nederige houding. Vind je het nu nog tof? Braddie?
Dat is zo`n waanzinnig showquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:31 schreef Copthorne het volgende:
Allemaal terechte klachten.
BAD Tour Wembley (16 juli 1988) staat volledig op YouTube, ik heb die regelmatig aan staan op het werk.
Stiekem moest ik lachen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik vond Michael Jackson een held, totdat Braddie dat ook vond.
Space Jamquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:07 schreef Spongeboss het volgende:
Die basketballer? Die was wel tof speelde in een film met de loony tunes hoe kan je hem haten.
Absoluut..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze TS
Heb destijds ook regelmatig die concerten bekeken en elke keer verbaasde het me weer. Zwaar klote dat this is it niet doorging
Moest persoonlijk zelfs janken toen hij doodgingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Absoluut..
Vraag me nog steeds af hoe die shows er nou werkelijk aan toe zouden gaan...
Het aller kutste was nog wel dat ik:
25-06-09 een kaartje had besteld voor This Is ItDe bevestiging kwam rond een uur of 3-4 s`middags, dus ik ging helemaal blij slapen s`avonds.
En toen ik om half 12 s`avonds de TV aan deed op CNN waren alle programma`s onderbroken met berichten dat Michael Jackson naar het ziekenhuis was gebracht... Dit ging samen met beelden van Michael Jackson in zijn Jackson 5 jaren met liedjes als "I Want You Back" en dergelijke..
Half uur later hoorde ik " Reports are now saying that michael jackson has di....." (Toen heb ik de TV uitgezet en ben ik gaan slapen..)
Volgende ochtend op school had ik 0,0 concentratie, ik heb alleen maar met Michael Jackson in m`n hoofd gezeten, en toen ik de Metro opensloeg, ja hoor "King Of Pop Overleden op 50 jarige leeftijd" Er ging echt een schok door m`n lijf heen...
Zo verschrikkelijk klote... Want je vraagt je opeens įllemaal dingen af, hoe zouden de shows zijn geweest, hoe zou een live DVD er uit hebben gezien, wat zou er live zijn geweest, hoe zou zijn dansen zijn geweest etc etc ....
Zij toen nog tegen een vriendin " Wat super kut dat MJ is overleden, nu kom ik er nooit achter hoe die shows zouden zijn geweest " En natuurlijk was ik geen echte fan, en was ik een hypocriet.
Punt is wel, Michael Jackson is en blijft toch samen met Freddie Mercury de grootste performer van de 20e eeuw.
Elvis Presley was óók een goede performer, maar.... (Met alle respect) eigenlijk maar een cover artiest, natuurlijk had hij heel veel stage presence en charisma, maar het feit dat hij amper eigen liedjes had deed toch wel veel af aan zijn stage act
Overigens is het van Elvis ook jammer dat we alleen maar:
1: Comeback Special `68
2: The Way It Is `70
3: Elvis On Tour`72
4: Aloha From Hawaii `73
5: CBS Special`77 (Beide Omaha en Rapid City zijn ook als losse shows te krijgen, maar die stellen show technisch echt 0,0 voor helaas...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |