quote:
Graag gedaan hoor Veer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAH Originals![]()
Héél goed Ludootje.
Ja graag.quote:
Oh nee joh pfoe wat zwaar meid ik ben er voor je als je wil uithuilenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
Iemand doet zomaar naar over mijn uiterlijk in US
Kijk je al naar Orange Is The New Black? Zo nee, doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAH Originals![]()
Héél goed Ludootje.
Fasje, ESOTSM komt dalijk op tievie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk je al naar Orange Is The New Black? Zo nee, doen.
Toch wel hehequote:
Heb helemaal geen ene fuck aan jou, zure sloot.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh nee joh pfoe wat zwaar meid ik ben er voor je als je wil uithuilen
Nee hahahquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk je al naar Orange Is The New Black? Zo nee, doen.
Ja sry augurken als dildo gebruiken is nou eenmaal lekker.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
Heb helemaal geen ene fuck aan jou, zure sloot.
Waarom zo laat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fasje, ESOTSM komt dalijk op tievie.
mad MI's hierquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sry augurken als dildo gebruiken is nou eenmaal lekker.
augurk is jouw formaat dus¿ Logisch dat je naar dwc staptequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sry augurken als dildo gebruiken is nou eenmaal lekker.
Lekker voor jequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
Iemand doet zomaar naar over mijn uiterlijk in US
Wat? Ben Titanic aan het kijken.quote:
shotsfired.gifquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef wise het volgende:
[..]
augurk is jouw formaat dus¿ Logisch dat je naar dwc stapte
Zou het niet pikken Veer, pak 'm aan.quote:
Vies ventjequote:
Oud wiefquote:
Ach jeequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef wise het volgende:
[..]
Ik meende het niet. Je bent mooi. En in dat roze t-shirtje zien je borsten er niet klein uit hoor.quote:
Wut.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik meende het niet. Je bent mooi. En in dat roze t-shirtje zien je borsten er niet klein uit hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik meende het niet. Je bent mooi. En in dat roze t-shirtje zien je borsten er niet klein uit hoor.
quote:
quote:
Dat je over augurken moge dromen die je achternazitten wisejequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:08 schreef wise het volgende:
and of to bed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen ligt er zoiets als dit op mijn bord, maar dan meer en zonder de sla:quote:
Morgen beef rendang maken ain't got no shit on me.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier wat meer van jouw gading.
[ afbeelding ]
Vermoedelijk niet naar bitterkoekjespudding.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe smaken augurken net van de plant eigenlijk
Sweet fucking Jesus, waarom moet jij alles wat er lekker uitziet verpestenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ziet er uit als een geroosterde duizendpoot.
Geen courgette?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen ligt er zoiets als dit op mijn bord, maar dan meer en zonder de sla:
[ afbeelding ]
![]()
Noice, heb nog zo'n kruidenmix daarvoor liggen, overmorgen even fixenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Morgen beef rendang maken ain't got no shit on me.
Nee geen courgettequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sweet fucking Jesus, waarom moet jij alles wat er lekker uitziet verpesten.
[..]
Geen courgette?
Is dat een paddenstoel?
Zal mijn paddestoel 's
Fuck kruidenmixen man, helemaal zelf gewoonquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Noice, heb nog zo'n kruidenmix daarvoor liggen, overmorgen even fixen. Runderreepjes ofwa?
Ik ooookk heb wl echt van 9 tot 8 stage dus zie het pas kei laat terwijl ik me had vergist en dacht dat het vandaag te downloaden zou zijnquote:
Net alsof er ook ongevulde aardappels bestaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee geen courgette
Nee is geen paddenstoelIs een fucking (zoete) aardappel toch, had ik het gisteren al over. Gevuld though.
Sorry hoor dat ik dit er niet in herkende.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee geen courgette
Nee is geen paddenstoelIs een fucking (zoete) aardappel toch, had ik het gisteren al over. Gevuld though.
Srs? Even zo'n recept gecheckt, gaat veel inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuck kruidenmixen man, helemaal zelf gewoonWel zo'n bakje voor sajoer boontjes erbij
En nee gewoon sucadelappen in blokjes gesneden
Hahahaha awwhhh tegenvallertjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ooookk heb wl echt van 9 tot 8 stage dus zie het pas kei laat terwijl ik me had vergist en dacht dat het vandaag te downloaden zou zijnzat net al helemaal blij die aflevering op te zoeken
Ook nieuw seizoen van The Valleys overigens
Valt reuze meequote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik dit er niet in herkende.
[ afbeelding ]
[..]
Srs? Even zo'n recept gecheckt, gaat veel in. Eem sucadelappen halen dan
.
*zucht*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof er ook ongevulde aardappels bestaan.
*zucht*quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik dit er niet in herkende.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |