Van Dobben vers is wel oké, diepvries is kk nasty. Net als Moraquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kalfskroket van van Dobben
sws is kalfskroket het lekkerst. sate kroket soms
Ik zei kroketquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze man leeft die culinaire goodlife!
Altijd vers. Heb niet eens frituur zelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van Dobben vers is wel oké, diepvries is kk nasty. Net als Mora. Vind Febo wel de lekkerste though
.
[..]
Ik zei kroket. Bedoelde natuurlijk croquette.
Wou vragen of het het waard is om terug te lezen, maar ik heb natuurlijk alles al stilletjes gelurktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Haha na meer dan een halve pagina nog steeds mad
Uiteraard. Wij zijn niet allemaal achterlijk, vriendjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou vragen of het het waard is om terug te lezen, maar ik heb natuurlijk alles al stilletjes gelurkt.
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
K.quote:
Toevalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Wij zijn niet allemaal achterlijk, vriendjetoeval, mijn bips.
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
God weet inderdaad dat FOK! voor jou heel belangrijk is, en geeft jou dus mentaal ter kennis dat je hier nodig bent.quote:
Awwwww.quote:
Jesus was blackquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geloof ik niet, dan was je wel blank.
Dankzij God zijn er voor mensen zoals jij slabbetjes en rolstoelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
God weet inderdaad dat FOK! voor jou heel belangrijk is, en geeft jou dus mentaal ter kennis dat je hier nodig bent.
En vergeet kwijlbakjes niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jesus was black.
[..]
Dankzij God zijn er voor mensen zoals jij slabbetjes en rolstoelen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf deze zo grappig vinden.
Spengbag Kuarepentzquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Grappen over verstandelijk gehandicapten vind ik not dunquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grappen over verstandelijk gehandicapten vind ik not dun
Ik ga niet kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er hoge verwachtingen van.
Vergeet dit programma altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er hoge verwachtingen van.
Want dan zit je lekker dat spelletje te spelen zeker, vieze gamert.quote:
Er bestaat zoiets als uitzendinguitgesteld.nlquote:
Oh? Ook gemistquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want dan zit je lekker dat spelletje te spelen zeker, vieze gamert.
[..]
Er bestaat zoiets als uitzendinguitgesteld.nl
Ik game amperquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want dan zit je lekker dat spelletje te spelen zeker, vieze gamert.
[..]
Er bestaat zoiets als uitzendinguitgesteld.nl
De levun is een spelletjenquote:
frituurvreten sowiesoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd vers. Heb niet eens frituur zelf.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
veer en chloor.quote:
Oke manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef wise het volgende:
[..]
veer en chloor.
Kies zelf maar wie wie is
[ afbeelding ]
dikkequote:
wd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:33 schreef wise het volgende:
[..]
veer en chloor.
Kies zelf maar wie wie is
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is wd eigenlijk? Die was nog dommer dan Veer.
Waar zijn jouw tories eigenlijk? De waren nog harder dan m'n penisquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
Waar is wd eigenlijk? Die was nog dommer dan Veer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |