Nee, dan zeg ik gewoon wat ik denk dat correct is. In dit geval had ik dus ''het'' gezegd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar als een leerling nou wat vraagt, zeg je dan ook 'wacht even, even aan Fok Chlochlo vragen hoor'..
Crackhoertjes entertainen staat niet in mijn functieomschrijving.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, verveel me nog steeds
entertain me eens
Gewoon datgene wat een Turk niet zou zeggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik gewoon wat ik denk dat correct is. In dit geval had ik dus ''het'' gezegd.
Was 't maar crack, dan gebeurde er nog watquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Crackhoertjes entertainen staat niet in mijn functieomschrijving.
Wat doe je tegenwoordig dan? Je bent toch geen burgertrutje geworden met je boy?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was 't maar crack, dan gebeurde er nog wat
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon datgene wat een Turk niet zou zeggen.
quote:
Ja maar 'de gore lef' klinkt echt als een Turkenzin toch. Net zoals in sommige gevallen 'deze' en 'dit' goed is maar dan vind ik 'deze' in de meeste gevallen toch niet klinkenquote:
Klopt, maar alsnog deed je net iets te tof over iets wat je zelf blijkbaar ook niet wist. Verschil is dat ik het vroeg en jij gewoon deed alsof je het wel wistquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar 'de gore lef' klinkt echt als een Turkenzin toch. Net zoals dat in sommige gevallen 'deze' en 'dit' goed is maar dan vind ik 'deze' in de meeste gevallen toch niet klinken
Waren we maar wat burgerlijker. Mag best op mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je tegenwoordig dan? Je bent toch geen burgertrutje geworden met je boy?
Ben nog steeds van mening dat 'het gore lef' goed isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog deed je net iets te tof over iets wat je zelf blijkbaar ook niet wist. Verschil is dat ik het vroeg en jij gewoon deed alsof je het wel wistJammer JOH
Haha mad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog deed je net iets te tof over iets wat je zelf blijkbaar ook niet wist. Verschil is dat ik het vroeg en jij gewoon deed alsof je het wel wistJammer JOH
Jammer dat je niet gewoon kan toegeven dat je faaldequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben nog steeds van mening dat 'het gore lef' goed is
Ik faalde pas als ik zei dat de gore lef goed wasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jammer dat je niet gewoon kan toegeven dat je faalde![]()
Nee, je faalt omdat je tof doet alsof ik weer de idioot ben, terwijl je het zelf gewoon deels fout hebtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik faalde pas als ik zei dat de gore lef goed was![]()
Nee jij maakt ervan dat ik het fout hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, je faalt omdat je tof doet alsof ik weer de idioot ben, terwijl je het zelf gewoon deels fout hebt
Dan faal je hard hoor![]()
Nee, dat doe je zelf prima door die grote waffel open te zetten met je ''HUEHEUHEH DU GORU BEK HUHUH'' terwijl het dus kennelijk prima kanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij maakt ervan dat ik het fout heb
Ach hoepel toch op mevrouw-ik-gebruik-FOK!-als-google.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat doe je zelf prima door die grote waffel open te zetten met je ''HUEHEUHEH DU GORU BEK HUHUH'' terwijl het dus kennelijk prima kan![]()
Dus ja, jij had het fout
Hahah madquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach hoepel toch op mevrouw-ik-gebruik-FOK!-als-google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |