SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ze denken er zelf te weinig aan. Als ik voor mezelf begin, wordt me toch ook niet alles nagedragen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende: [..] Blijkbaar is er niet voldoende geregeld
Lekker coke gebruiken.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
Topsporters kunnen toch ook altijd wel aan het werk bij Defensie? Kruizinga, Yuri van Gelder enz enz
Dat is allemaal ingekrompen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
Topsporters kunnen toch ook altijd wel aan het werk bij Defensie? Kruizinga, Yuri van Gelder enz enz
Daar zitten wel Olympische medaillewinnaars tussen.. natuurlijk hebben die schaatsers het wellicht beter voor elkaar maar Grol komt nu op voor sporters die een sport beoefenen die maar twee weken per 4 jaar echt in de belangstelling staat.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan gaat het dus over de falers die geen sponsorengeld en prijzengeld hebben verdient om hun studie te kunnen bekostigen. En dat zijn neem ik aan geen topsporters
Topjob als sportcoach gegarandeerdquote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
is afgeschaft. Bij de politie hebben ze dat soort regeling nog wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
Inderdaad. Scandinavisch modelquote:Op maandag 24 februari 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Mart heeft wel gelijk wat betreft dat we meer gym moeten aanbieden in het basisonderwijs. Het is bekend dat kinderen meer leren als ze meer aan sport doen tijdens schooltijd
Co Stompe rijdt nog steeds rond op de tramquote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ze doen net alsof sporters niks meer kunnen als ze stoppen.
Held van vandaag: Berry van Aerle.
[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 24-02-2014 23:12:01 ]quote:Op maandag 24 februari 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Welke aap heeft Sjinkie/Alba/Mart uit de OP gehaald? #boos
Op de HHH?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ed de Goey heeft de Bassie en Adriaan University gedaan. Niet afgemaakt hoor.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 24-02-2014 23:12:01 ]
Zo ge-owned werden ze niet hoor. Kwalbert was vooral erg zielig en misplaatst arrogant.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Haha gepowned door Kwalbert, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Die nep BNN'ers die daar stonden kwamen wel heel treurig over.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ge-owned werden ze niet hoor. Kwalbert was vooral erg zielig en misplaatst arrogant.
Volgens mij is het al een tijdje uit met Onno Hoes toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat raar dat Albert achter het stuur ging zitten, normaal staat er altijd een chauffeur met een pet klaar.
En ze heeft iets.quote:
Mart heeft haar al een lik gegevenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
Wat zat Mart vies naar haar te kijken.
De 5000m dames kent weinig toppers... dit was haar op een sterker bezette afstand niet gelukt denk ikquote:Op maandag 24 februari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Een 35-jarige fysiotherapeute die schaatsen erbij doet, wint brons. De sport is dood.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mart heeft haar al een lik gegeven
Zo'n hele langzame die in haar nek begon.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mart heeft haar al een lik gegeven
Waarom? Als je goed bent, ben je goed. Hoeveel je traint, doet er niet toe. Het is net als leren voor examens. Ook al heb je 20 uur geleerd, een onvoldoende is een onvoldoende. En ook al heb je nauwelijks geleerd, een 9 is een 9.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Een 35-jarige fysiotherapeute die schaatsen erbij doet, wint brons. De sport is dood.
MET Mart sjoelen ja, ik gooi hem zo over die sjoelbakquote:Op maandag 24 februari 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je niet een avondje met Mart willen sjoelen?
Als je met een 6'je een negen kunt halen is er iets mis.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Als je goed bent, ben je goed. Hoeveel je traint, doet er niet toe. Het is net als leren voor examens. Ook al heb je 20 uur geleerd, een onvoldoende is een onvoldoende. En ook al heb je nauwelijks geleerd, een 9 is een 9.
YoupGod.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Youp had wel een leuke column, waarin de dochter van Karien centraal staat.
http://www.nrc.nl/youp/2014/02/22/annemijn/
quote:Ireen keek verbaasder dan verbaasd, waarna het meisje brutaal vervolgde: „Jullie moeten weer eens een beetje normaal gaan doen met dat schaatsen. Ooit was het een vrolijke hobby, een grapje dat in de tijd van Ard & Keessie een beetje populair werd. Daarna is het door de hyena’s van de commercie ontdekt en gierend uit de hand gelopen. Je ziet de hele dag schaatsen op tv. Het is een soort testbeeld geworden, heel saai behang. Mijn moeder was dan ook helemaal klaar met die domme rondjes voor die lege tribunes in die verlaten spookhallen waar uitsluitend Nederlandse camera’s staan.
Toch ga je twijfelen aan het niveau als de sociale werkplaats massaal een 9 haalt voor kwantummechanica.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom? Als je goed bent, ben je goed. Hoeveel je traint, doet er niet toe. Het is net als leren voor examens. Ook al heb je 20 uur geleerd, een onvoldoende is een onvoldoende. En ook al heb je nauwelijks geleerd, een 9 is een 9.
http://nos.nl/video/19853-mart-en-priem-1998.htmlquote:Op maandag 24 februari 2014 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Mart is een journalist van Jan lik m´n reet. 80 jaar actief in de wielerwereld en niets van doping bespeuren.
Daar komen pas kamervragen over als hij neergeknalt wordtquote:Op maandag 24 februari 2014 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat raar dat Albert achter het stuur ging zitten, normaal staat er altijd een chauffeur met een pet klaar.
Ik ook.quote:
Masturberen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil het ook heel graag. Wat ik ook doe, maandenlang trainen, het lukt niet.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Toch wel een leuke dame die Carien.
Het kan niet anders dan dat Heather ook een enorme trut is.quote:
En ik denk dat zij de broek aan heeft in huis.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat Heather ook een enorme trut is.
schaatsbroekquote:Op maandag 24 februari 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik denk dat zij de broek aan heeft in huis.
Het zijn allemaal "vervelende gozers", behalve op het moment dat ze goud winnen en het uur daarna. Zo ging het ook met Sven Kramer. Eerst juichen we, even later wordt -ie weer afgezeken. Bob de Jong is ook zo'n voorbeeld. Die man is al zo vaak verketterd dat je haast zou denken dat het een politicus is.quote:
Heather haalt haar doping bij Anema.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat Heather ook een enorme trut is.
quote:Vierde man haakt af na Twente-Feyenoord
Van Sichem: ‘Voel me geen onderdeel van het team'.
Vierde man Tom van Sichem wil niet langer onderdeel zijn van het arbitrale kwartet dat leiding gaf aan de wedstrijd tussen FC Twente en Feyenoord. Van Sichem heeft genoeg van zijn rol als reserve-scheidsrechter.
Van Sichem: “Ik voel me niet betrokken bij het team. Het was van het begin af aan duidelijk dat ik niet ging fluiten. Het is voor mij een teleurstelling dat ik alleen maar dat bord met de blessuretijd omhoog moet houden. Ik vind dat een miskenning van mijn kwaliteiten. Eigenlijk heb ik gewoon het gevoel dat ik hier een beetje genaaid word.”
http://www.speld.nl/2014/(...)na-twente-feyenoord/
Dat hebben we gemerkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heather haalt haar doping bij Anema.
Mensen zijn soms gewoon aan het haten om het haten.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn allemaal "vervelende gozers", behalve op het moment dat ze goud winnen en het uur daarna. Zo ging het ook met Sven Kramer. Eerst juichen we, even later wordt -ie weer afgezeken. Bob de Jong is ook zo'n voorbeeld. Die man is al zo vaak verketterd dat je haast zou denken dat het een politicus is.
Aan Mart heb je instinctief een hekel als je 'm ziet.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen zijn soms gewoon aan het haten om het haten.
Zo schijnen er mensen te zijn die op Mart haten.
Ligt eraan wat voor studie, en zonder OV kaart en stufi kom je al snel aan 100.000 (in Polen).quote:Op maandag 24 februari 2014 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
100.000 dollar kan je 8 jaar voor studeren en hou je nog geld over, mart.
niet waar het is gewoon de grote Mart Smeets showquote:Op maandag 24 februari 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Aan Mart heb je instinctief een hekel als je 'm ziet.
Maar dan kom je hem tegen in de kantine in Hilversum, en dan heeft hij net de laatste gehaktbal opgegeten.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb dat met veel van die gasten inderdaad. Maar gek genoeg niet met bijv. Sauerbrei, die komt heel sympathiek over. Terwijl die ook goud heeft gewonnen toen. Zou het door het schaatsen komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn allemaal "vervelende gozers", behalve op het moment dat ze goud winnen en het uur daarna. Zo ging het ook met Sven Kramer. Eerst juichen we, even later wordt -ie weer afgezeken. Bob de Jong is ook zo'n voorbeeld. Die man is al zo vaak verketterd dat je haast zou denken dat het een politicus is.
Maar als je hem bij de snackautomaat tegenkomt is het een hele aardige kerel.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johannes schijnt ook een kwal van een vent te zijn maar thuis bij moeders de vrouw is hij een schoothondjequote:Op maandag 24 februari 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als je hem bij de snackautomaat tegenkomt is het een hele aardige kerel.
Hij noemt jou "niemand". Pik jij dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb daar wel naar gekeken, Mart.
Een huldiging op de rijksweg tussen Joure en Schubbekutteveen. Prachtig ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Een grote huldiging, live op tv... een dikke cheque er overheen, maar nee... het is niet genoeg. We moeten ze als goden en godinnen binnenhalen....
Ik heb thuis wel een hondje. Ik ben ontzettend goed met hondjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Johannes schijnt ook een kwal van een vent te zijn maar thuis bij moeders de vrouw is hij een schoothondje
Wat zou ik moeten beginnen tegen Mart?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij noemt jou "niemand". Pik jij dat?
De grote pursenelitie van FOK! doet zijn huiswerk onder de afzuigkap.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Johannes schijnt ook een kwal van een vent te zijn maar thuis bij moeders de vrouw is hij een schoothondje
Ik heb een lul, ik ben ontzettend goed met lullenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb thuis wel een hondje. Ik ben ontzettend goed met hondjes.
Dat is niet echt praktisch, maar voor je anekdote wil ik dit wel bevestigen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De grote pursenelitie van FOK! doet zijn huiswerk onder de afzuigkap.
Ene Marco uit Katwijk is nog single.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een lul, ik ben ontzettend goed met lullen
Ja, nu weten we het wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt met hetzelfde gemak beredeneren dat het géén topsport is. Het is meer een persoonlijke strijd.
Een diepe buiging voor mijn anekdote.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet echt praktisch, maar voor je anekdote wil ik dit wel bevestigen.
Ik las eerst: ik ben een lulquote:Op maandag 24 februari 2014 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een lul, ik ben ontzettend goed met lullen
Ik zit er niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ene Marco uit Katwijk is nog single.
Chapeau, WIJ buigen zeer diep.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een diepe buiging voor mijn anekdote.
quote:
Ik ben blij dat er nog iemand is die enig niveau aan dit topic probeert te geven.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt met hetzelfde gemak beredeneren dat het géén topsport is. Het is meer een persoonlijke strijd.
Elfletterig is een roepende in de woestijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand is die enig niveau aan dit topic probeert te geven.
Ik kan hier beter wegblijven, denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand is die enig niveau aan dit topic probeert te geven.
Ja Mani neem er een voorbeeld aanquote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig is een roepende in de woestijn.
Mani houdt van plagenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan hier beter wegblijven, denk ik.
Het is eigenlijk wel schandalig hoe wij met zijn alleen deze topicreeks om zeep hebben geholpen. Nog geen 3 jaar geleden werden hier discussies op hoog intellectueel niveau gevoerd door mensen als golfer en PBerends.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig is een roepende in de woestijn.
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Ik heb Mart nog nooit om iemand anders grapje horen lachen
De samenvattingen van die discussies las ik dan op de frontpage.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel schandalig hoe wij met zijn alleen deze topicreeks om zeep hebben geholpen. Nog geen 3 jaar geleden werden hier discussies op hoog intellectueel niveau gevoerd door mensen als golfer en PBerends.
Die PBerends moesten we na de uitzending wegdragen omdat ie pure jenever zoop.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel schandalig hoe wij met zijn alleen deze topicreeks om zeep hebben geholpen. Nog geen 3 jaar geleden werden hier discussies op hoog intellectueel niveau gevoerd door mensen als golfer en PBerends.
Je anekdotes komen er niet helemaal uit.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hij houdt van mij.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mani houdt van plagenNiks van aantrekken.
Het is een boefje. En ik ga slapen, niet met Maniquote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanstaltig hoe die Mani in zijn eentje dit topic wil verzieken.
quote:
Ja, bedankt hoor Karina.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op grote delen van Fok! hetzelfde liedje. Als je hier een beetje leuk bestaan wilt hebben, kun je je posts het beste beperken tot fora als KLB en ONZ.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus mensen, doe eens niet zo dramatisch.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Probeer het eens met een probleemwijken plaatje, dan word je op handen gedragen in dit topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op grote delen van Fok! hetzelfde liedje. Als je hier een beetje leuk bestaan wilt hebben, kun je je posts het beste beperken tot fora als KLB en ONZ.
Dit forum is volledig naar de kutkloterij inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op grote delen van Fok! hetzelfde liedje. Als je hier een beetje leuk bestaan wilt hebben, kun je je posts het beste beperken tot fora als KLB en ONZ.
Ik merk wel dat hoe saaier het programma hoe slechter het topic en hoe meer SC. Is bij DWDD zo, bij dit en bij live voetbaltopics idem. Als het boeit is het topic ook meteen meer 'on topic'.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Golfer mis ik nog elke dag.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moeten we hier aan doen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maak er een projectje van.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moeten we hier aan doen?
Johannes, wat is jouw nieuws van de dag?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moeten we hier aan doen?
Ik heb vandaag 0 gifjes gepost, ik verwacht een positieve note.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik merk wel dat hoe saaier het programma hoe slechter het topic en hoe meer SC. Is bij DWDD zo, bij dit en bij live voetbaltopics idem. Als het boeit is het topic ook meteen meer 'on topic'.
Mick Jagger is de zanger van de Roling Stones.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes, wat is jouw nieuws van de dag?
Ik wacht nog even tot het eind van de week, kijken of je het volhoudtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 0 gifjes gepost, ik verwacht een positieve note.
Gaat het exponentieel omhoog?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot het eind van de week, kijken of je het volhoudtMaar je krijgt alvast een
En waar krijgt hij diequote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot het eind van de week, kijken of je het volhoudtMaar je krijgt alvast een
Ik kijk een filmpje op youtube over loempia's in Katwijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nu een prachtig programma op de lokale televisie over de kustwerken in Katwijk.
Tuurlijk morgen krijg je er 2 en dan vrijdag een sticker van de juf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat het exponentieel omhoog?
ps. Zlatan gifjes mogen wel?
Netjes op zijn wang natuurlijk he?quote:
Regel even een foto van alors anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk morgen krijg je er 2 en dan vrijdag een sticker van de juf.
[..]
Netjes op zijn wang natuurlijk he?
Melanie Schultz praat nu. Ik hang aan haar lippen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk een filmpje op youtube over loempia's in Katwijk.
Volgens mij doelt Elfletterig op jouw constante gepraat over Katwijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Melanie Schultz praat nu. Ik hang aan haar lippen.
Oe dat wordt wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Regel even een foto van alors anders.
Of van jou met alors. Eventueel in Tijger gewaad.
Ja en dan doorsturen naar jou daar gaat mijn geloofwaardigheid als aardig en eerlijk persoon.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur even zo'n nonchalante dm, vrouwen onder elkaar enzo.
Wacht ik heb nog een vraag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan doorsturen naar jou daar gaat mijn geloofwaardigheid als aardig en eerlijk persoon.
En nu ben ik echt weg. Ik blijf weer hangen door jullie
Je hebt mijn waardering toch? Mijn geloofwaardigheid kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan doorsturen naar jou daar gaat mijn geloofwaardigheid als aardig en eerlijk persoon.
En nu ben ik echt weg. Ik blijf weer hangen door jullie
Die heeft een afspraak met haar weduwetroost.quote:
Ik probeer juist een beetje kwaliteit in dit topicje te brengen, zoals Elfletterig wil.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij doelt Elfletterig op jouw constante gepraat over Katwijk.
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:15 schreef marcodej het volgende:
Geef mij maar het grunningerland. Land van hunnebedden en dreuge worst.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:38 schreef Kenju het volgende:
Vind Levchenko trouwens prettig om naar te luisteren speelt niet de expert, maar is wel op de hoogte en spreekt met rede.
Die ligt al op 2 oren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat Elflettering het maar niet horen.
Die overigens wel een redelijke achtergrond heeft in termen van studie en (bewezen) intellect. Tsja, sommige mensen komen gewoon niet zo prettig over... Al denk ik dat ze gewoon door RTL Latenight is ingepikt, en PenW het moeten doen met Levchenko. Vind ik niet zo'n probleem. Doet het prima immers.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van zijn ex, Victoria.
quote:Midas Dekkers
Schreef een boek over poep
Als jij een link tevoorschijn kan toveren, graag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Monolith het volgende:
Midas' laatste op treden op de Vlaamse TV waarin hij pakweg de helft van de wereldbevolking schoffeerde was wel vermakelijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij een link tevoorschijn kan toveren, graag.
Minder vervelend dan Manutan, dat dan weer wel.quote:
Wie is het?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef OProg het volgende:
Waarom zit deze dan hier als het daar zo leuk is?
Hij spreekt ook in de wij-vorm.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:09 schreef OProg het volgende:
Waarom zit deze dan hier als het daar zo leuk is?
Nou nou.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De Boskamp van Oeganda.
Hierna rokers in de cel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef arjan1112 het volgende:
Midas vind het wel ok, dat de homo daar de cel in gesmeten word ?
Voornamelijk zwart.quote:
Geen kapmes tussen te krijgen.quote:
In sommige staten hebben ze het voorzetje al gedaan.quote:
Ja, je kan zeggen dat de VS ook slecht is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
In sommige staten hebben ze het voorzetje al gedaan.
Ja, door Friezen, net als Obama.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:19 schreef arjan1112 het volgende:
Makkinga is niet echt een Ugandese naam he ? Is hij geadopteerd ?
Hij beweert toch juist het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker westers om te denken dat wij de oegandese emancipatieslag moeten voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |