Regel even een foto van alors anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk morgen krijg je er 2 en dan vrijdag een sticker van de juf.
[..]
Netjes op zijn wang natuurlijk he?
Melanie Schultz praat nu. Ik hang aan haar lippen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk een filmpje op youtube over loempia's in Katwijk.
Volgens mij doelt Elfletterig op jouw constante gepraat over Katwijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Melanie Schultz praat nu. Ik hang aan haar lippen.
Oe dat wordt wel heel moeilijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Regel even een foto van alors anders.
Of van jou met alors. Eventueel in Tijger gewaad.
Ja en dan doorsturen naar jou daar gaat mijn geloofwaardigheid als aardig en eerlijk persoon.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur even zo'n nonchalante dm, vrouwen onder elkaar enzo.
Wacht ik heb nog een vraag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan doorsturen naar jou daar gaat mijn geloofwaardigheid als aardig en eerlijk persoon.
En nu ben ik echt weg. Ik blijf weer hangen door jullie
Je hebt mijn waardering toch? Mijn geloofwaardigheid kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan doorsturen naar jou daar gaat mijn geloofwaardigheid als aardig en eerlijk persoon.
En nu ben ik echt weg. Ik blijf weer hangen door jullie
Die heeft een afspraak met haar weduwetroost.quote:
Ik probeer juist een beetje kwaliteit in dit topicje te brengen, zoals Elfletterig wil.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij doelt Elfletterig op jouw constante gepraat over Katwijk.
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:15 schreef marcodej het volgende:
Geef mij maar het grunningerland. Land van hunnebedden en dreuge worst.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:38 schreef Kenju het volgende:
Vind Levchenko trouwens prettig om naar te luisteren speelt niet de expert, maar is wel op de hoogte en spreekt met rede.
Die ligt al op 2 oren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat Elflettering het maar niet horen.
Die overigens wel een redelijke achtergrond heeft in termen van studie en (bewezen) intellect. Tsja, sommige mensen komen gewoon niet zo prettig over... Al denk ik dat ze gewoon door RTL Latenight is ingepikt, en PenW het moeten doen met Levchenko. Vind ik niet zo'n probleem. Doet het prima immers.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van zijn ex, Victoria.
quote:Midas Dekkers
Schreef een boek over poep
Als jij een link tevoorschijn kan toveren, graag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Monolith het volgende:
Midas' laatste op treden op de Vlaamse TV waarin hij pakweg de helft van de wereldbevolking schoffeerde was wel vermakelijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij een link tevoorschijn kan toveren, graag.
Minder vervelend dan Manutan, dat dan weer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |