Die PBerends moesten we na de uitzending wegdragen omdat ie pure jenever zoop.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel schandalig hoe wij met zijn alleen deze topicreeks om zeep hebben geholpen. Nog geen 3 jaar geleden werden hier discussies op hoog intellectueel niveau gevoerd door mensen als golfer en PBerends.
Je anekdotes komen er niet helemaal uit.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan hier beter wegblijven, denk ik.
En hij houdt van mij.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mani houdt van plagenNiks van aantrekken.
Het is een boefje. En ik ga slapen, niet met Maniquote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanstaltig hoe die Mani in zijn eentje dit topic wil verzieken.
quote:
Ja, bedankt hoor Karina.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op grote delen van Fok! hetzelfde liedje. Als je hier een beetje leuk bestaan wilt hebben, kun je je posts het beste beperken tot fora als KLB en ONZ.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus mensen, doe eens niet zo dramatisch.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan hier beter wegblijven, denk ik.
Probeer het eens met een probleemwijken plaatje, dan word je op handen gedragen in dit topic.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op grote delen van Fok! hetzelfde liedje. Als je hier een beetje leuk bestaan wilt hebben, kun je je posts het beste beperken tot fora als KLB en ONZ.
Dit forum is volledig naar de kutkloterij inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op grote delen van Fok! hetzelfde liedje. Als je hier een beetje leuk bestaan wilt hebben, kun je je posts het beste beperken tot fora als KLB en ONZ.
Ik merk wel dat hoe saaier het programma hoe slechter het topic en hoe meer SC. Is bij DWDD zo, bij dit en bij live voetbaltopics idem. Als het boeit is het topic ook meteen meer 'on topic'.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Golfer mis ik nog elke dag.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel schandalig hoe wij met zijn alleen deze topicreeks om zeep hebben geholpen. Nog geen 3 jaar geleden werden hier discussies op hoog intellectueel niveau gevoerd door mensen als golfer en PBerends.
Wat moeten we hier aan doen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maak er een projectje van.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moeten we hier aan doen?
Johannes, wat is jouw nieuws van de dag?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat moeten we hier aan doen?
Ik heb vandaag 0 gifjes gepost, ik verwacht een positieve note.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik merk wel dat hoe saaier het programma hoe slechter het topic en hoe meer SC. Is bij DWDD zo, bij dit en bij live voetbaltopics idem. Als het boeit is het topic ook meteen meer 'on topic'.
Mick Jagger is de zanger van de Roling Stones.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes, wat is jouw nieuws van de dag?
Ik wacht nog even tot het eind van de week, kijken of je het volhoudtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 0 gifjes gepost, ik verwacht een positieve note.
Gaat het exponentieel omhoog?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot het eind van de week, kijken of je het volhoudtMaar je krijgt alvast een
En waar krijgt hij diequote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot het eind van de week, kijken of je het volhoudtMaar je krijgt alvast een
Ik kijk een filmpje op youtube over loempia's in Katwijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nu een prachtig programma op de lokale televisie over de kustwerken in Katwijk.
Tuurlijk morgen krijg je er 2 en dan vrijdag een sticker van de juf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat het exponentieel omhoog?
ps. Zlatan gifjes mogen wel?
Netjes op zijn wang natuurlijk he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |