Ene Marco uit Katwijk is nog single.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een lul, ik ben ontzettend goed met lullen
Ja, nu weten we het wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt met hetzelfde gemak beredeneren dat het géén topsport is. Het is meer een persoonlijke strijd.
Een diepe buiging voor mijn anekdote.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet echt praktisch, maar voor je anekdote wil ik dit wel bevestigen.
Ik las eerst: ik ben een lulquote:Op maandag 24 februari 2014 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een lul, ik ben ontzettend goed met lullen
Ik zit er niet op te wachten en ik dring er ook niet op aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ene Marco uit Katwijk is nog single.
Chapeau, WIJ buigen zeer diep.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een diepe buiging voor mijn anekdote.
quote:
Ik ben blij dat er nog iemand is die enig niveau aan dit topic probeert te geven.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Je kunt met hetzelfde gemak beredeneren dat het géén topsport is. Het is meer een persoonlijke strijd.
Elfletterig is een roepende in de woestijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand is die enig niveau aan dit topic probeert te geven.
Ik kan hier beter wegblijven, denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog iemand is die enig niveau aan dit topic probeert te geven.
Ja Mani neem er een voorbeeld aanquote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig is een roepende in de woestijn.
Mani houdt van plagenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan hier beter wegblijven, denk ik.
Het is eigenlijk wel schandalig hoe wij met zijn alleen deze topicreeks om zeep hebben geholpen. Nog geen 3 jaar geleden werden hier discussies op hoog intellectueel niveau gevoerd door mensen als golfer en PBerends.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig is een roepende in de woestijn.
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Ik heb Mart nog nooit om iemand anders grapje horen lachen
De samenvattingen van die discussies las ik dan op de frontpage.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel schandalig hoe wij met zijn alleen deze topicreeks om zeep hebben geholpen. Nog geen 3 jaar geleden werden hier discussies op hoog intellectueel niveau gevoerd door mensen als golfer en PBerends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |