Ik ben toch ook al eeuwen dood? Dit is het moment om te cashen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schilders worden alleen rijk na hun dood, dus.
weinig 1e plekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Zijn laatste resultaten
Date Result Judo Event Comp. Cat.
09-Feb-2014 3 IJF Grand Slam Paris GSL U100
31-Aug-2013 2 World Championships Rio de Janeiro WCh U100
26-May-2013 2 IJF World Masters Tyumen IJFMA U100
27-Apr-2013 2 European Championships Budapest ECh U100
31-Mar-2013 5 IJF Grand Prix Samsun GP U100
10-Feb-2013 3 IJF Grand Slam Tournoi de Paris GSL U100
02-Aug-2012 3 Olympic Games London OG U100
05-Feb-2012 5 IJF Grand Slam Tournoi de Paris GSL U100
15-Jan-2012 2 IJF World Masters Almaty IJFMA U100
20-Nov-2011 1 IJF Grand Prix Amsterdam
20-Nov-2011 1 IJF Grand Prix Amsterdam GP U100
18-Oct-2011 1 IJF Grand Prix Abu Dhabi GP U100
28-May-2011 1 Dutch Team Championships NJL Nijmegen NTC O100
08-May-2011 1 IJF Grand Prix Baku GP U100
06-Feb-2011 1 IJF Grand Slam Tournoi de Paris GSL
Fijn. Maar leg mij eens uit wat precies de bijdrage is van een Sven Kramer aan de samenleving? Hij richt zich puur op zijn eigen prestatie. Petje af hoor, maar wat is het nut? En als je zoiets wilt, waarom dok je dan niet gewoon zelf?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook een kunstenaar.
Ik eis geld.
Geef Sven gewoon flink wat ruggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn. Maar leg mij eens uit wat precies de bijdrage is van een Sven Kramer aan de samenleving? Hij richt zich puur op zijn eigen prestatie. Petje af hoor, maar wat is het nut? En als je zoiets wilt, waarom dok je dan niet gewoon zelf?
En dan krijgen ze nota bene ook nog een vette cheque vanwege de behaalde medailles. Ik vind de slachtofferrol een beetje misplaatst.
Gaston van de Postcode loterij.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sportn00b hier, van wie krijgen die sporters dat geld
NOC dacht ikquote:Op maandag 24 februari 2014 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft miljoenen mensen vermaakt met zijn prestatie, hoeveel mensen vermaak jij hier op FOK! met je posts?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn. Maar leg mij eens uit wat precies de bijdrage is van een Sven Kramer aan de samenleving? Hij richt zich puur op zijn eigen prestatie. Petje af hoor, maar wat is het nut? En als je zoiets wilt, waarom dok je dan niet gewoon zelf?
En dan krijgen ze nota bene ook nog een vette cheque vanwege de behaalde medailles. Ik vind de slachtofferrol een beetje misplaatst.
als je een A-status hebt krijg je geld van het NOC*NSFquote:Op maandag 24 februari 2014 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens die criteria kan Sjinkie in zijn eentje de wereldeconomie om zeep helpen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft miljoenen mensen vermaakt met zijn prestatie, hoeveel mensen vermaak jij hier op FOK! met je posts?
Mart heeft de AAA status, hoeveel zou hij verdienen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je een A-status hebt krijg je geld van het NOC*NSF
Ik vermaak haast niemand met mijn posts. Maar ik houd geen hand op om er dikke vette checks voor te vangen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft miljoenen mensen vermaakt met zijn prestatie, hoeveel mensen vermaak jij hier op FOK! met je posts?
wat het ook is het is te weinigquote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mart heeft de AAA status, hoeveel zou hij verdienen?
Fanny Blankers-Koen kreeg een nieuwe fietsquote:Op maandag 24 februari 2014 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
Er was vroeger toch een hardloopmevr. die in de bijstand zat en die vervolgens werd gekort
Ik kan me niet heugen dat ik Sven hier hoor klagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of telefoonboeken versnipperen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef danos het volgende:
Grol kan toch prima pallets sorteren na zijn 35e.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef danos het volgende:
Grol kan toch prima pallets sorteren na zijn 35e.
dat kunnen ze toch prima zelf regelen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft gewoon wel een punt dat sporters meer gefaciliteerd moeten worden om na hun carriere een maatschappelijke carriere te kunnen starten...
Qua opleiding zijn er al jaaaaren LOOT-scholen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft gewoon wel een punt dat sporters meer gefaciliteerd moeten worden om na hun carriere een maatschappelijke carriere te kunnen starten...
Mogen de belgjes ze ook even huren voor de bekerwedstrijden, gaat ook nergens meer over daar.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk vind ik topsporters financieren geen taak van de overheid. Waarom kopen we anders Messi e en Ronaldo met een miljard en laten ze in de eredivisie spelen zodat de Nederlandse competitie weer leuk wordt voor de buitenlandse kijker.
Ik zeg toch ook niet dat Sven klaagt? Ik neem hem gewoon even als voorbeeld van iemand die presteert, medailles wint, etc.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik Sven hier hoor klagen.
Die komt gewoon uit voor een commercieel team omdat daar een partij is die er wat mee kan verdienen.
Dus je punt ontgaat me.
Blijkbaar is er niet voldoende geregeldquote:Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat kunnen ze toch prima zelf regelen?
Dan gaat het dus over de falers die geen sponsorengeld en prijzengeld hebben verdient om hun studie te kunnen bekostigen. En dat zijn neem ik aan geen topsportersquote:Op maandag 24 februari 2014 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |