SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ze denken er zelf te weinig aan. Als ik voor mezelf begin, wordt me toch ook niet alles nagedragen?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende: [..] Blijkbaar is er niet voldoende geregeld
Lekker coke gebruiken.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
Topsporters kunnen toch ook altijd wel aan het werk bij Defensie? Kruizinga, Yuri van Gelder enz enz
Dat is allemaal ingekrompen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
Topsporters kunnen toch ook altijd wel aan het werk bij Defensie? Kruizinga, Yuri van Gelder enz enz
Daar zitten wel Olympische medaillewinnaars tussen.. natuurlijk hebben die schaatsers het wellicht beter voor elkaar maar Grol komt nu op voor sporters die een sport beoefenen die maar twee weken per 4 jaar echt in de belangstelling staat.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan gaat het dus over de falers die geen sponsorengeld en prijzengeld hebben verdient om hun studie te kunnen bekostigen. En dat zijn neem ik aan geen topsporters
Topjob als sportcoach gegarandeerdquote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
is afgeschaft. Bij de politie hebben ze dat soort regeling nog wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Pandaplint het volgende:
Inderdaad. Scandinavisch modelquote:Op maandag 24 februari 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
Mart heeft wel gelijk wat betreft dat we meer gym moeten aanbieden in het basisonderwijs. Het is bekend dat kinderen meer leren als ze meer aan sport doen tijdens schooltijd
Co Stompe rijdt nog steeds rond op de tramquote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ze doen net alsof sporters niks meer kunnen als ze stoppen.
Held van vandaag: Berry van Aerle.
[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 24-02-2014 23:12:01 ]quote:Op maandag 24 februari 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Welke aap heeft Sjinkie/Alba/Mart uit de OP gehaald? #boos
Op de HHH?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ed de Goey heeft de Bassie en Adriaan University gedaan. Niet afgemaakt hoor.
quote:Op maandag 24 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ Bericht 6% gewijzigd door Specularium op 24-02-2014 23:12:01 ]
Zo ge-owned werden ze niet hoor. Kwalbert was vooral erg zielig en misplaatst arrogant.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Haha gepowned door Kwalbert, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Die nep BNN'ers die daar stonden kwamen wel heel treurig over.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ge-owned werden ze niet hoor. Kwalbert was vooral erg zielig en misplaatst arrogant.
Volgens mij is het al een tijdje uit met Onno Hoes toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat raar dat Albert achter het stuur ging zitten, normaal staat er altijd een chauffeur met een pet klaar.
En ze heeft iets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |