quote:
Koeman had wel gelijk, die scheids had gewoon de knoflooksaus nog in zn ogen zitten van de vorige avond. Wat een randdebielquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stom toevallig bij hem in het vak ja.
En niet gezien, enkel Koeman zijn reactie en kreeg extreem veel plaatsvervangende schaamte. Wat een malloot zeg.
Jij gaat dat openlijke gejank toch niet goedpraten? Erge is dat het zelfs niet onder wedstrijdspanning viel aangezien hij verder is gegaan op zijn twitter-accountquote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koeman had wel gelijk, die scheids had gewoon de knoflooksaus nog in zn ogen zitten van de vorige avond. Wat een randdebiel
Mwah dat ga ik zeker wel doen, we zijn gewoon weer keihard genaaidquote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat dat openlijke gejank toch niet goedpraten? Erge is dat het zelfs niet onder wedstrijdspanning viel aangezien hij verder is gegaan op zijn twitter-account
Hij kan altijd lekker zeiken ja, maar dit keer was het wel meer dan terecht. Erg belangrijke punten ook nog dus.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat dat openlijke gejank toch niet goedpraten? Erge is dat het zelfs niet onder wedstrijdspanning viel aangezien hij verder is gegaan op zijn twitter-account
Niet professioneel. Toen fronsje de boer ging huilen over milan of slisserd over die rode kaart voor de stroot vond ik dat ook zielig.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koeman had wel gelijk, die scheids had gewoon de knoflooksaus nog in zn ogen zitten van de vorige avond. Wat een randdebiel
tsja.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet professioneel. Toen fronsje de boer ging huilen over milan of slisserd over die rode kaart voor de stroot vond ik dat ook zielig.
Neemt niet weg dat twente met een man meer op het veld stond gisteren.
Twente heeft een stuk vaker de scheids mee dan ajaxquote:
Wat vind jij leuk dan? Behalve de hele dag pokemon kijken.quote:
De Boer na Milanquote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet professioneel. Toen fronsje de boer ging huilen over milan of slisserd over die rode kaart voor de stroot vond ik dat ook zielig.
Neemt niet weg dat twente met een man meer op het veld stond gisteren.
Cartoons, Anime, Pokémon spelenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk dan? Behalve de hele dag pokemon kijken.
Ah, kijk je ook non-anime series?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Chizu het volgende:
[..]
Cartoons, Anime, Pokémon spelen
Hmm.. Vooral dingen op TeenNick.quote:
Oke, totaal niet mijn smaak dusquote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Chizu het volgende:
[..]
Hmm.. Vooral dingen op TeenNick.
Maar ook cartoons zoals Camp Lakebottom en Gravity Falls
Ik vond Pokemon vroeger enzo wel leuk, maar al die series op Nickelodeon heb ik nooit iets aan gevonden op de een of andere manierquote:
Pokémon Season 1quote:Op maandag 24 februari 2014 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Pokemon vroeger enzo wel leuk, maar al die series op Nickelodeon heb ik nooit iets aan gevonden op de een of andere manier
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik je definitie maar aanpassen want dingen zoals je wat je net post wil ik niet zien.
Ik moet helemaal niksquote:Op maandag 24 februari 2014 12:51 schreef Chizu het volgende:
[..]
Imo moet je hem gewoon respecteren
Zal wel aan mij liggen
Niet gearresteerd?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto trouwens![]()
Wat ik allemaal lees..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Nopequote:
nee de man dat was ik de niet ik deet dat foor de iemantquote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
halo de chris
heb je nog maitenbikes te koop ??
o okequote:Op maandag 24 februari 2014 13:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee de man dat was ik de niet ik deet dat foor de iemant
-> V&Aquote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
halo de chris
heb je nog maitenbikes te koop ??
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:10 schreef BlauweTijger het volgende:
AL WEER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was wel tofferdetofquote:
Yes.quote:
is goedquote:Op maandag 24 februari 2014 13:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik kan wel regel foor je de misschien
voetbalquote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
wedden dat er dit weekend bans vallen? met de klassieker
ik stem voor totoquote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
Aan Feyenoord kant wel ja. GGMM zal niet geheel objectief zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan Feyenoord kant wel ja. GGMM zal niet geheel objectief zijn
Maar no worries, ik kom niet meer in het live-verslagen topic dusquote:
vbl ban?????????quote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar no worries, ik kom niet meer in het live-verslagen topic dus
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar no worries, ik kom niet meer in het live-verslagen topic dus
Nee hoorquote:
En volop bansquote:Op maandag 24 februari 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Al is het best lachwekkend daar, vooral tijdens Feyenoord-Ajax. Altijd gezeik
Ik hou me in. Ik kan het niet maken om gebant te zijn als Inso terugkomt.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou me in. Ik kan het niet maken om gebant te zijn als Inso terugkomt.
Ik kan niet wachten op de grote dag.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou me in. Ik kan het niet maken om gebant te zijn als Inso terugkomt.
KDJB dan maar ? (koninklijke duitse jodenbond?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente heeft een stuk vaker de scheids mee dan ajax
denken dat ik achter een computer zit tijdens feyenoord - snavelsquote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
ik vrees 't hardst voor fokkie en jimbo
Doe je capslock eens uit man debielquote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
BANS WORDEN HIER NIET BESPREKEN
fuck you niet die TAALGEBRUIKEN hier !quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je capslock eens uit man debiel
Curlen. Als bezemmannetje dan.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoe word je armen echt groot gespierten
Halloquote:
In alles een übermenschen sport. Fysiek, uitstraling, tactisch vernuft.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:22 schreef Rodawa het volgende:
En daarmee bedoel ik niet in de gym, maar curling dus!!!
Toch cachet
Oh oké, doe maar een weekje of 2 zonder drinkenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
ik moet poepen, plassen en eten
Het is nog maar net geen "Bespreekt"quote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
BANS WORDEN HIER NIET BESPREKEN
Ik was pas aan het bowlen, toen lieten ze op de tv-schermen ook curling zien. Die techniek werkt ook verrassend goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo
[..]
In alles een übermenschen sport. Fysiek, uitstraling, tactisch vernuft.
Curling
Ik geloof in je kwaliteiten als skip. Al weet ik niet of je echt veel aan de technieken heb, de hammer wellicht.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was pas aan het bowlen, toen lieten ze op de tv-schermen ook curling zien. Die techniek werkt ook verrassend goed.
Die benamingen zeggen me niks, ik probeerde ze gewoon zo goed mogelijk na te doen. Of het nou de skip, de hammer of weet ik veel wat was.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof in je kwaliteiten als skip. Al weet ik niet of je echt veel aan de technieken heb, de hammer wellicht.
Aangezien ik in geen 10 jaar tijd heb gebowld neem ik je eigen ervaring bij nader inzien voor waarheid aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die benamingen zeggen me niks, ik probeerde ze gewoon zo goed mogelijk na te doen. Of het nou de skip, de hammer of weet ik veel wat was.
"Ineens"quote:Op maandag 24 februari 2014 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat ben ik een kutuser ineens
ik weet het welquote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Etsu het volgende:
Al paar maanden geen note gekregen dankzij GRTD, dus ik ben best braaf geworden ineens.
Alhoewel, ik weet niet wat mijn 46ste note is.
Ik heb op ieder een goede invloed, dit is al meermaals bewezen. Bij mijn afwezigheid vallen er ook spijtig genoeg direct bans.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Etsu het volgende:
Al paar maanden geen note gekregen dankzij GRTD, dus ik ben best braaf geworden ineens.
Alhoewel, ik weet niet wat mijn 46ste note is.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:39 schreef Chizu het volgende:
[..]
Oh oké, doe maar een weekje of 2 zonder drinken
Gr gr
Je krijgt tegenwoordig voor alles een banquote:Op maandag 24 februari 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]verkapte doodsverwensing alles badboy
Nee niet trots, gerechtigheid.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wees er trots op, lambal
ik weet maar ik geef geen neukquote:Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig voor alles een ban
Stoerquote:Op maandag 24 februari 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet maar ik geef geen neuk
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
Wilt iedereen in xchachet haar broekje komen ofzo?
ik zou niet durven, krijg ik dr vriend achter me aanquote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
Wilt iedereen in xchachet haar broekje komen ofzo?
Je kent Kate Middleton niet?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Tjacka het volgende:
ik post nooit meer op fok
ik heb gisteren al mijn geloofwaardigheid verloren
doag
Uhuquote:
William&Kate?quote:
sherlock jezelf evenquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom maar in mijn armen, beertje van me.
en je bent weer zwart??quote:Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Tjacka het volgende:
ik post nooit meer op fok
ik heb gisteren al mijn geloofwaardigheid verloren
doag
Is die Iboot-hunt wat om te volgen?quote:
quote:
quote:
Wel de marvel variant.quote:
Goldballs !!! toffe x-men.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als Batman of Stan Lee.
Meer als Butterball.
[..]
Bijna alles is shit daarok betaal ik er ook al heel lang niet meer voor.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik troep van Bendis lees.
Mikey, pls
Verstandig.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bijna alles is shit daarok betaal ik er ook al heel lang niet meer voor.
zolang de specs maar top zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij lijkt op de s4 die op de s3
INNOVATIE TEN TOP
Al had het een i7 was het nog niet zo goed als een iPhone.quote:
hahahaha apple jat bijna alles van andere fabrikanten. Kijk maar naar mac, wat een andere versie is van een linux kernelquote:Op maandag 24 februari 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Al had het een i7 was het nog niet zo goed als een iPhone.
Android kan niet optimaal gebruik maken van de hardware iOS kan dat wel.
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
hahahaha apple jat bijna alles van andere fabrikanten. Kijk maar naar mac, wat een andere versie is van een linux kernel
en toch zijn ze een van de meest succesvolste bedrijven ter wereld.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
hahahaha apple jat bijna alles van andere fabrikanten. Kijk maar naar mac, wat een andere versie is van een linux kernel
Komt door mensen die alleen op design afgaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en toch zijn ze een van de meest succesvolste bedrijven ter wereld.
in kloksnelheid ja,quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef badschaap het volgende:
En daarbij is een S4 sneller dan een izooi 5
Als dat zo snel gaat zou ik maar niet foto's van Benno L postenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom zie ik nu Iphone advertentie hier?
Of gewoon iets willen dat werkt, en niet iets dat het na een jaar al niet meer naar behoren doetquote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef badschaap het volgende:
[..]
Komt door mensen die alleen op design afgaan.
ja simpele zielen kunnen niet met android omgaan, dat is waarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in kloksnelheid ja,
in gebruikerservaring
heb beide maar doelde op pcquote:
ja kan heel gezellig zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is die Iboot-hunt wat om te volgen?
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
opflikkeren met voetbal in de topic je gaat maar naar VBL als je erover wil praten
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als Batman of Stan Lee.
Meer als Butterball.
[..]
Meh kutspel, puur pay to winquote:
Bedoelde meer voor de aanbiedingenquote:
soms wel toffe dingen, heb dr laatste 4x al niets gekocht alleen, en aankomende keer ook niet denk ikquote:Op maandag 24 februari 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde meer voor de aanbiedingen
Ik steel geen fietsen a zemmelquote:Op maandag 24 februari 2014 18:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Verkoop je nog fietsen die gestolen zijn?
Een slechte troll of een zwakzinnige idioot ja. 1 van de 2.quote:
Ben je overgegaan op laptops?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik steel geen fietsen a zemmel
Zag je laatst nog onder een viaduct slapen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Stelen is voor de armen ik hoor bij de Rijken, >
Beide.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een slechte troll of een zwakzinnige idioot ja. 1 van de 2.
Wat zijn Pandacoins nou weer?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beide.
Mijn PC is traag, ik ben Pandacoins aan 't minen.
Er is een FOK!ker die er al 27 miljoen heeft, das momenteel goed voor 6000 euro ongeveer
Jezusquote:Op maandag 24 februari 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beide.
Mijn PC is traag, ik ben Pandacoins aan 't minen.
Er is een FOK!ker die er al 27 miljoen heeft, das momenteel goed voor 6000 euro ongeveer
Ow, zie nu dat je geen trio meer wilt. Helaas, dan moet ik afzeggen.quote:
Sorry.quote:
Altcoins (bitcoins shit)quote:
Ik gebruik slechts m'n videokaartje in m'n PC. Die 5 euro extra per maand als ik 10 dagen lang zou minen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezuskomen 50 nieuwe bij per dag ofzo? Vind het beetje lame eigenlijk. Volgens mij verbruik je veel meer kosten voor energie dan dat je eruithaalt
Toch heb jij toen 600-700 gepakt met LTC, je bent me vast eeuwig dankbaarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezuskomen 50 nieuwe bij per dag ofzo? Vind het beetje lame eigenlijk. Volgens mij verbruik je veel meer kosten voor energie dan dat je eruithaalt
Nou ja ik weet niet. Het kost me teveel moeite denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altcoins (bitcoins shit)
[..]
Ik gebruik slechts m'n videokaartje in m'n PC. Die 5 euro extra per maand als ik 10 dagen lang zou minen.
Toen was ik dat wel jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch heb jij toen 600-700 gepakt met LTC, je bent me vast eeuwig dankbaar
Voor jou maken we natuurlijk immer een uitzonderingquote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zie nu dat je geen trio meer wilt. Helaas, dan moet ik afzeggen.
[..]
Sorry.
Maar daar kan ik niks aan doenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was ik dat wel jaal vergokt man
KLB / TS is slimmer dan een "Hoe Slim Ben Jij"-testquote:Op maandag 24 februari 2014 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor jou maken we natuurlijk immer een uitzondering
Nou 700 was het niet. 500quote:Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar daar kan ik niks aan doeneen user die jou 700 euro gunt mag je nooit meer een kutuser vidnen ja
heeft niks met simpele ziel zijn te makenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja simpele zielen kunnen niet met android omgaan, dat is waar
Hahaahaaaaaaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / TS is slimmer dan een "Hoe Slim Ben Jij"-test
nog bedankt voor dit pareltje
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 700 was het niet. 500maar alsnog een gulle tip hoor
Ik ken FOK! van binnen en buitenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaahaaaaaa![]()
Hoe kom je daar ineens bij?
Wist niet eens dat dat bestond
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom er aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor jou maken we natuurlijk immer een uitzondering
Soms komen mensen echt met oude topics van mij aanzetten die mijn brein volgens mij allang verdrongen heeftquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms komen mensen echt met oude topics van mij aanzetten die mijn brein volgens mij allang verdrongen heeft
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haal je lul eens uit de fileserver
zou dat komen door het vele blowenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms komen mensen echt met oude topics van mij aanzetten die mijn brein volgens mij allang verdrongen heeft
Toen blowde ik nog nietquote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou dat komen door het vele blowen
Nee serieus, hoe kom je daar ineens bij?quote:
waar is het misgegaanquote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen blowde ik nog nietéén keer in het jaar misschien
Toto heeft een ziek geheugen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe kom je daar ineens bij?
Zit je dan gewoon serieus in de search te zoeken naar topics geopend door Moira. of hoe?
Beach is een mongoolquote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
Breivik krijgt geen nieuwe Playstation
hehehe beach![]()
Toto zat toen nog niet eens op FOK!quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toto heeft een ziek geheugen.
herkenbaarquote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik 18 werd en zelf wiet kon halen
ftfyquote:
Ik ben van 2011. Heb geen kloon van eerder, dit is m'n eerste account. Maar ik heb geen leven dus ik ken de geschiedenis.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toto zat toen nog niet eens op FOK!
En zelfs al zat hij dat wel onder een kloon was die account toen nog zo jong dat niemand het meer zou associeren met mij nu
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toto heeft een ziek geheugen.
En zelfs al zat hij dat wel onder een kloon was die account toen nog zo jong dat niemand het meer zou associeren met mij nu
Hoi. Al zwanger?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HOUD JE GORE BEK OVER MIJN MOEDER VIEZE HOND
Ah. Voor hem had ik nog een gedicht geschreven. Ik mag hem wel.quote:
quote:Dit is het moment om onze groei als SC en de users erin aan te tonen. Wij zullen dit soort trollen niet meer in hun gedrag belonen.
Desalniettemin zal SGY zijn provocaties duur bekopen. Volwassen gedrag of niet, we laten niet over ons heenlopen
Negeren, TR's of om de oren slaan met feiten. We zullen zegevieren en van ons afbijten.
Wij zullen ons territorium verdedigen tot het bittere eind. Strijdende tot ook deze duivel weer verdwijnt.
er is hier toch een user die verzon dat haar moeder dood wasquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik was vandaag naar mijn vader maar hij was aan het werk, heb echt een kutjeugd
Maar dit is nou niet echt een topic met historische waardequote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben van 2011. Heb geen kloon van eerder, dit is m'n eerste account. Maar ik heb geen leven dus ik ken de geschiedenis.
Mijn eerste faaltopicquote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het topic toen ook gelezen, alleen vergeten dat het van jou was, inderdaad.
cachet jaquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er is hier toch een user die verzon dat haar moeder dood was
Nog niet, en waar kan ik je pasta bestellen?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Al zwanger?
Ik geef mijn pasta gerecht een 7/10. Voor een uitgebreidere recensie verwijs ik jullie door naar GGMM zijn DM-box.
Legendarische FOK! users/topics uit het verleden deel 2quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dit is nou niet echt een topic met historische waarde
Dus hoe kwam je daar op?
Gutquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik was vandaag naar mijn vader maar hij was aan het werk, heb echt een kutjeugd
Zo veel users die dat soort shit hebben verzonnenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er is hier toch een user die verzon dat haar moeder dood was
You make me feel specialquote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Voor hem had ik nog een gedicht geschreven. Ik mag hem wel.
[..]
wauw doe even normaal mijn vader is bij mij weggegaan toen ik zwanger was hoor omg doe even normaalquote:
Zelf gemaakt, maar na te bestellen. Nog zeker 2 porties.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog niet, en waar kan ik je pasta bestellen?
Oh ik wist heul niet dat hij daar tussen stondquote:Op maandag 24 februari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Legendarische FOK! users/topics uit het verleden deel 2
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wauw doe even normaal mijn vader is bij mij weggegaan toen ik zwanger was hoor omg doe even normaal
xx denise
Stuur maar doorquote:Op maandag 24 februari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, maar na te bestellen. Nog zeker 2 porties.
Pijn hebben door verstandskiezenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
KLB / Pijn bij het doorkomen van de 3e verstandskies
Ik kan mij dit nog wel herinneren. Wat heb ik toen om Moira haar pijn moeten lachen.
Hoe de neukquote:Op maandag 24 februari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
KLB / Pijn bij het doorkomen van de 3e verstandskies
Ik kan mij dit nog wel herinneren. Wat heb ik toen om Moira haar pijn moeten lachen.
Hoewel je het stalken vanzelfsprekend waard bent zit ik nu gewoon hier te klotenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe de neuk
Waarom weet ik die shit niet meer
Inmiddels zijn ze er alle 4 al een jaartje uit, trouwens
waar mine je dat danquote:Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altcoins (bitcoins shit)
[..]
Ik gebruik slechts m'n videokaartje in m'n PC. Die 5 euro extra per maand als ik 10 dagen lang zou minen.
Bij deze mag ik je niet meer. Adames zijn wil is wet als het stukje Limburgs paradijs wat hij is.quote:
Verschrikkelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel je het stalken vanzelfsprekend waard bent zit ik nu gewoon hier te kloten
[ afbeelding ]
Fairydust toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
VerschrikkelijkGelukkig weten jullie niet welke account ik hiervoor had
Dat was nog 10 tandjes erger
Pubers op FOK!
Wat doe jij eigenlijk hele dagen?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fairydust toch?
Of SHE?
Of ben jij de immer legendarische misscutie4you
Haha nee, geen van genoemden, gelukkigquote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fairydust toch?
Of SHE?
Of ben jij de immer legendarische misscutie4you
Oude FOK! topics doorspitten?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk hele dagen?
BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #281 Red is the new MOON! daar weten ze 't beterquote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Ik registreer nu en dan?
Thanksquote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BIT / [BIT SC] Cryptocurrencies #281 Red is the new MOON! daar weten ze 't beter
Pokémon muziekquote:Op maandag 24 februari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister al de hele dag naar deze gozer zijn gitaarcovers van werkelijk alles. Van gamemuziek tot rap tot dit. Wat een aids-dag.
Steen is Utrechts.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
Sowieso Utrechtse rappers![]()
Steen![]()
EZG![]()
J.A.E![]()
Helberg
Steen is Utrechts?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
Sowieso Utrechtse rappers![]()
Steen![]()
EZG![]()
J.A.E![]()
Helberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |